Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023

Το θυμάρι και το μέλι του όλα όσα πρέπει να ξέρετε



Το θυμάρι και το μέλι του όλα όσα πρέπει να ξέρετε VIDEO
Στις 1/6/2020 κάναμε 300χλμ προκειμένου να δω την κατάσταση του θυμαριού με τα ίδια μου τα μάτια.
Έχω βέβαια φίλους καλούς και έμπιστους που με πληροφορούν, αλλά αν δεν δω και ο ίδιος την κατάσταση, δεν κάνω κίνηση.
Εκτός κι αν κάνω δοκιμή περιοχής, τότε δηλαδή πηγαίνω μερικά μελίσσια με μια ζυγαριά κάπου να δω τις δυνατότητες της και να την έχω καβάτζα για το μέλλον.
Πήγαμε λοιπόν με την Φρόσω είδαμε το θυμάρι, αλλά ήταν τόσο πολύ άσχημος ο καιρός με αστροπελέκι γύρω γύρω που φύγαμε πολύ γρήγορα.
Να εξομολογηθώ ότι πολύ λίγες φοβίες έχω στην ζωή μου, γενικά δεν τρομάζω εύκολα, όμως οι κεραυνοί είναι ένα φαινόμενο που το φοβάμαι από μικρό παιδί.
Γι αυτό όταν άρχισαν αστραπές σε κοντινή απόσταση έκλεισα το βίντεο και την έκανα.
Νομίζω όμως ότι σε αυτό ακούγονται ενδιαφέροντα πράγματα, και όσοι αγαπάτε την νομή του θυμαριού και το μέλι του όλο και κάτι χρήσιμο μπορεί να ακούσετε σε αυτό.

Δείτε το βίντεο.




Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling...