Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Δείτε πως είναι τα εισαγόμενα μέλια...

deite-pos-einai-ta-eisagomena-melia

Δείτε πως είναι τα εισαγόμενα μέλια...

Πριν λίγες ημέρες δημοσίευσα ένα άρθρο που έλεγε ότι τρώμε μέλια εισαγόμενα που έρχονται σε σιδεροβάρελα και ανάρτησα και σχετικές φωτογραφίες.
Δυστυχώς υπήρξαν μερικοί καλοθελητές που θέλησαν να αμφισβητήσουν όσα είπα.
Ορισμένοι είπαν ότι και το Ελληνικό μέλι είναι το ίδιο με το εισαγόμενο, και άλλοι ότι ψεύδομαι και συκοφαντώ τα εισαγόμενα μέλια επειδή είμαι Έλληνας μελισσοκόμος και έχω όφελος να πωλούνται ακριβά τα Ελληνικά μέλια.
Να ξεκαθαρίσω ότι εγώ σέβομαι τις επιθυμίες κάθε ανθρώπου να βάλει στο τραπέζι του ότι γουστάρει, μέχρι και νυφίτσες.
Δεν δέχομαι όμως να μου πει κανείς ότι ψεύδομαι.
Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος.
Είναι αλήθεια ότι έρχονται και στην Ελλάδα μέλια σε σε σιδεροβάρελα.
Έχω αγοράσει σιδεροβάρελα από παλιατζή για να λιώνω λιπάσματα μέσα και αυτά ήταν από μέλι.
Τα έχω δει λοιπόν.
Εκτός αυτού αν υπάρχει οποιοδήποτε που εξακολουθεί να αμφισβητεί τα λεγόμενα μου, υπάρχει ένα εξαιρετικό ντοκιμαντέρ στο netflix με τίτλο ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, ΟΠΛΑ, ΚΑΙ ΜΕΛΙ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ και μπορείτε εκεί να δείτε με τα μάτια σας τι γίνεται.
Από αυτό θα δημοσιεύσω σήμερα μερικές ακόμα φωτογραφίες με μέλια σε σιδεροβάρελα και θα παρακαλέσω άλλη φορά να μην με προκαλούν κατά αυτό τον τρόπο νόσοι έχουν συμφέροντα και φέρνουν στην Ελλάδα τέτοια μέλια.
Για την ιστορία και για όσους δεν γνωρίζουν θα πω ότι το μέλι οξυδώνεται όταν έρχεται σε επαφή με το σίδερο οπότε είναι ένας τρόπος που δεν ενδείκνυται.
Για τον λόγο αυτό οι Έλληνες μελισσοκόμοι το αποθηκεύουν σε ανοξείδωτες δεξαμενές και το διακινούν σε γυάλινες συσκευασίες.

Δείτε λοιπόν πως αποθηκεύονται και διακινούνται τα εισαγόμενα μέλια στις παρακάτω φωτογραφίες.

deite-pos-einai-ta-eisagomena-melia


deite-pos-einai-ta-eisagomena-melia


deite-pos-einai-ta-eisagomena-melia



deite-pos-einai-ta-eisagomena-melia

Ήταν το άρθρο Δείτε πως είναι τα εισαγόμενα μέλια...


Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling...