Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

Πως καταλαβαίνουμε πως το μέλι είναι καλό ή κακό

Πως καταλαβαίνουμε πως το μέλι είναι καλό ή κακό

Έλαβα μια απλή μα εύστοχη ερώτηση από έναν καταναλωτή ο οποίος μου έγραψε...
Βρε μελισσόκοσμε πως καταλαβαίνουμε πως το μέλι είναι κακό η καλό;

Θεωρώ ότι η απάντηση είναι αρκετά εύκολη.

Δεν χρειάζεται να ζοριζόμαστε ή να ψάχνουμε πολύ το θέμα.
Πιστεύω ότι το νοθεμένο μέλι, τα φθηνά σιρόπια των Σούπερ Μάρκετ που κάθε τόσο ο ΕΦΕΤ βρίσκει πειραγμένα ότι δεν αρέσουν στον κόσμο. 
Γι αυτό η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών αγοράζει από παραγωγούς. 
Τώρα ποια ποικιλία μελιού αρέσει στον κάθε έναν είναι θέμα γούστου. 
Αυτό που αρέσει στον κάθε καταναλωτή είναι το καλύτερο κατά την γνώμη μου. Δεν χρειάζονται πολλά πολλά. Εμένα μου αρέσει το θυμάρι, της γυναίκας μου ο έλατος. Κανείς μας δεν μπορεί να φάει φτηνιάρικο μέλι εισαγωγής. 
Δεν μιλάω για τα επώνυμα ακριβά μέλια των Σούπερ Μάρκετ φυσικά, δεν είναι όλα του πεταματού.
Άρα ποιο είναι το καλό; 
Αυτό που αρέσει στον κάθε έναν είναι το καλύτερο μέλι.

Το καλό μέλι είναι αρωματικό, είναι παχύρευστο, ομογενοποιημένο και νόστιμο.

Αυτά!!!

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling...
Κάνε κλικ στην εικόνα και εγράφη στο κανάλι μας