Δευτέρα 6 Ιουνίου 2022

Βελανίδι που στάζει μέλι: Φωτό


Βελανίδι που στάζει μέλι: Φωτό

Ο Γιάννης μου έστειλε μια φωτογραφία με το βελανίδι που στάζει μέλι.
Εδώ πρέπει να πω ότι η βελανιδιά ξεκινάει και δίνει μελίτωμα πρώτα στο φύλλο, και μετά στο βελανίδι.
Το ότι στάζει το βελανίδι δεν σημαίνει ότι οι μέλισσες το πιάνουν όμως.
Οι πολλές βροχές διαταράσσουν την ισορροπία των σακχάρων, και οι μεγάλες ζέστες μπορεί να ξινίσουν το μελίτωμα.
Αν όμως πάρει μια βροχή και ξεπλυθεί το ξινό, τότε το νέο που έρχεται δεν είναι ξινό και μπορεί πάλι να το δουλέψουν οι μέλισσες.
Το 2012 είχα τα μελίσσια μέσα σε βελανιδοδάσος.
Το μέλι έσταζε πάνω στα καπάκια των κυψελών μα τα μελίσσια δεν το άγγιζαν.
Το μέλι της βελανιδιάς είναι σκούρο μαύρο, με ευχάριστη γεύση και άρωμα.
Είναι μια καλή εναλλακτική πρόταση μελιτώματος.
Δεν δίνουν όλα τα βελανιδοδάση μέλι όμως.
Ακόμα κι αν έχετε κάποιο κοντά σας πρέπει να ρωτήσετε αν δίνει μέλι και μετά να πάτε τα μελίσσια σας...

Ο Γιάννης είπε...
Καλησπέρα κύριε Βασίλη.
Μια φώτο σας στέλνω από βαλανιδιά από μέλι από βαλανίδι...
Το δίνει όταν χαλάει από μαμούνι το βαλανίδι...
Ειναι διαφορετικό από αυτό του φύλλου και στην γεύση και στο άρωμα...
Οι πελάτες μου είναι ξετρελαμένοι με αυτό το μέλι και μου ζητάνε το καλό το μαύρο μέλι.... χαχαχαχ το ίδιο και εγώ...
Μόνο τέτοιο κρατάω για το σπίτι..



MELISSOCOSMOS

Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...