Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

Δεξαμενή για την διέγερση και την τροφοδοσία των μελισσιών Video


Δεξαμενή για την διέγερση και την τροφοδοσία των μελισσιών Video

Βρήκα τυχαία στο Youtube μια ειδική δεξαμενή διέγερσης και τροφοδοσίας μελισσιών. Θεωρώ ότι ειναι πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση και την δημοσιεύω να την δουν και οι αναγνώστες μου.
Δεν γνώριζα την ύπαρξη της, δεν την έχω δουλέψει δεν την έχω δει ποτέ από κοντά, ούτε ξέρω αυτούς που την βγάζουν.
Μου αρέσει όμως γιατί έχει ρόδες, οπότε γλιτώνουμε το κουβάλημα και έχει και ηλεκτρική αντλία δοσομετρητή που μας γλιτώνει από κόπο και χρόνο.
Αυτό που δεν ξέρω είναι αν παίρνει έτοιμο σιρόπι μέσα ή αν ρίχνεις την ζάχαρη και το κάνεις σιρόπι στην ίδια την δεξαμενή.

Στο Youtube ανέβηκε από το Triads Integrated Business Solutions και η περιγραφή γράφει:

Είμαστε στην ευχάριστη θέση, να παρουσιάσουμε για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά, ένα πραγματικά πρωτοποριακό προϊόν, που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες του μελισσιού σας, όσον αναφορά στη τροφοδοσία του, με το διάλυμα της επιλογής σας.
Η δεξαμενή αυτή έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου για τη συγκεκριμένη χρήση και όλα της τα μέρη είναι κατάλληλα για τρόφιμα.
Αποτελεί μια γρήγορη, άνετη και αυτόνομη λύση που προσφέρετε σε μια απόλυτα προσιτή τιμή.



Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...