Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Lada Niva 1.7 ή Suzuki Vitara 1.6 για μελισσοκομικό?


Ο Manos Loup ρώτησε στην σελίδα μας...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Θα ηθελα την γνώμη οσων γνωρίζουν. Σκέφτομαι για αγορά 4×4 και τρέιλερ για μετακίνηση μελισσοσμηνών. Έχω καταλήξει στα παραπάνω δύο μοντέλα. Lada Niva 1.7 & Suzuki Vitara 1.6.
Ποια η γνώμη σας?
Υ.γ.1 Είμαι ερασιτέχνης μελισσοκόμος με δυναμική περιπου 50 κυψέλες χωρίς μελλοντική αύξηση του αριθμού.
Υ.γ.2 Τα αυτοκίνητο θα έχει και χρήση οικογενειακού οπότε απορρίπτεται η αγορά φορτηγού.

Ευχαριστώ

Σχόλιο Melissocosmos
Υπήρξα κάτοχος Lada Niva για 10 χρόνια, από το 1999 έως το 2009.
Μιλάμε για αμάξι σκυλί, δεν μασάει, δεν κολλάει, και τραβάει σαν τρακτέρ.
Μηχανικά άριστο δεν μου έκαψε ποτέ σταγόνα λάδι, δεν χρειάστηκε κάτι η μηχανή.
Εκεί που πονάει είναι το σασμάν και το καύσιμο.
Αν το θες για λίγα και δύσκολα ταξίδια στο συστήνω.

Το Vitara δεν έχω δουλέψει και δεν μπορώ να πω.

Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...