Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

Μπορούμε τον χειμώνα να βάλουμε ταινίες οξαλικού οξέως στα μελίσσια;

Βασίλη καλησπέρα χρόνια πολλά ότι καλύτερο σε σένα και στην οικογένεια σου,καλή χρονιά για όλους.
ΣΠΥΡΟΣ...- ΑΡ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ 15-ΟΛΑ 5ΑΡΙΑ ΣΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟ.
Σήμερα προμηθεύτηκα τις ταινίες του Τσιμίνη, διαβάζοντας κυρίως τα καλά σου λόγια στο σαιτ.
Οι ερωτήσεις μου είναι...
Τώρα το μεσημέρι ναι μεν έχει ήλιο αλλά η θερμοκρασία δεν ξεπερνά τους 12 βαθμούς να τις βγάλω;;
Πρώτη φορά θα κάνω την κύρια καταπολέμηση με αυτό το σκεύασμα και δεν ξέρω αν θα έχει επίπτωση στον πληθυσμό η την ανάπτυξη την προσεχή άνοιξη.
Θέλω ΜΟΝΟ τη δική σου γνώμη και εμπειρία διότι άλλα λέει ο ένας άλλα ο άλλος..
Νέος μελισσοκόμος και θα τα δώσω όλα τη χρονιά που έρχεται όσο και αν ζορίζομαι γιατί με τραβούν οι μέλισσες σαν μαγνήτης, σορρυ για το μεγάλο μήνυμα, ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Υ.Γ. Πόσο μας λείπει όταν μπορούσαμε και απαντούσατε-ρωτούσαμε στο σαιτ άμεσα, τεσπα εσύ ξέρεις καλύτερα...χαιρετισμούς.

Απάντηση:
Σπύρο εγώ έβαλα σε όλα μου τα μελίσσια και πέρυσι και φέτος.
Δεν έχω διαβάσει κάπου για περιορισμό θερμοκρασιών για τις ταινίες Ο.Ο.
Θα έλεγα όμως να μην τις χώσεις ακριβώς στο κέντρο της μελισσόσφαιρας αλλά εκεί που σχεδόν αρχίζει και εκεί που σχεδόν τελειώνει η μελισσόσφαιρα.
Οι μέλισσες την ημέρα που χαλαρώνουν την μελισσόσφαιρα θα έρχονται σε επαφή με την ουσία και θα την διασπείρουν στην κυψέλη.
Επίσης ένας άλλος λόγος που δεν πρέπει να μπαίνει κατά την γνώμη μου στο κέντρο της μελισσόσφαιρας είναι επειδή εκεί βρίσκεται η βασίλισσα και μπορεί να την συνθλίψουμε καθώς βάζουμε την ταινία.
Αν τα μελίσσια σου έχουν γόνο τότε να βάλεις την ταινία στο πλαίσιο ή στα πλαίσια με τον γόνο ακριβώς εκεί που τελειώνει ο γόνος.
Σου στέλνω δυο σχεδιαγράμματα να σε βοηθήσω.


ΥΓ
Αυτή την πολύτιμη υπηρεσία των σχολίων που παρέχουν τα Blog ορισμένοι την εκμεταλλεύτηκαν για να προκαλούν έριδες, τσακωμούς, κόντρες, ακόμα και στα Αστυνομικά τμήματα με σύρανε για ανακρίσεις.
Ξέρω ότι λείπει, αλλά για να μην έχω κι εγώ προβλήματα καλύτερα ότι θέλετε να μου τα ρωτάτε στο e-mail ή στο Facebook.