Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

ΟΜΣΕ τι γίνεται μετά την παραίτηση ποια η επόμενη ημέρα

omse-ti-ginetai-meta-tin-paraitisi-poia-i-epomeni-imera

Χτες όπως είδατε έγινε μια ανάρτηση εδώ, όπου έλεγε για την παραίτηση της ΟΜΣΕ και το τι έγινε στην Λάρισα.
Μου ασκήθηκαν λοιπόν πιέσεις να διαγράψω αυτό το άρθρο για το καλό της μελισσοκομίας.
Αν αγαπάς την μελισσοκομία πρέπει να το διαγράψεις μου ειπώθηκε.
Εγώ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το διαγράψω, αλλά αφου οι ομάδες στο FB βούιζαν κυριολεκτικά για το θέμα, αφού έγραψαν και άλλα Blog επίσης το ίδιο, αφού και ο Δημήτρης Νικολάου έκανε Live στην ομάδα του και μίλησε για την παραίτηση...
Άρα λοιπόν ο κόσμος το χε τούμπανο και όλα αυτά δεν ενόχλησαν κανέναν, αλλά ένα άρθρο του Melissocosmos ενοχλούσε και έβλαπτε την μελισσοκομία.
Όλοι να μιλάνε εκτός από τον Melissocosmo;
Γιατί άραγε;

Θα σας πω γιατί.
Γιατί υπάρχουν ίντριγκες ήδη για την επόμενη ημέρα, για την διαδοχή δηλαδή και ο Melissocosmos όχι μόνο έθιξε το θέμα αλλά έγραψε και όνομα.

Για να είμαι απόλυτα σίγουρος, επικοινώνησα με την ΟΜΣΕ.
Μου επιβεβαίωσαν την παραίτηση των έξι μελών που ανήκουν στην παράταξη Ποντίκη.
Έτσι έμειναν τα πέντε μέλη που ανήκουν στην παράταξη Ντούρα.
Οι πληροφορίες μου λένε ότι έχει ήδη αποφασιστεί η προσωρινή προεδρία να πάει στον Δημητρόπουλο.
Εγώ αυτά ξέρω, αυτά γράφω.

Ως προς την παραίτηση να πω.

Κατά την γνώμη μου ήταν λάθος.
Η ΟΜΣΕ δούλευε, δούλευε προς την σωστή κατεύθυνση.
Όσοι μπήκατε στα βιολογικά το ξέρετε, όσοι πήρατε το 8ευρω πέρυσι το ξέρετε, όσοι πήρατε το 4ευρω πέρυσι το ξέρετε, όσοι είδατε περισσότερα χρήματα για κυψέλες και μετακινήσεις το ξέρετε, όσοι τους βλέπατε να λιώνουν τα παπούτσια τους στα υπουργεία το ξέρετε.

Το θέμα είναι ότι συσσωρεύτηκαν τόσα πολλά προβλήματα τα τελευταία 20 χρόνια που δεν ήταν δυνατόν να λυθούν μέσα σε 2 χρόνια.
Επίσης φωτιές, πλημμύρες, χαμένο εισόδημα ήρθαν να προστεθούν στα προβλήματα και φορτωθήκαν όλα στις πλάτες της νέας ΟΜΣΕ.
Γι αυτό οι 6 στην Λάρισα προχτές ήθελαν την στήριξη της ΓΣ, και όχι την κατακραυγή.
Αφού δεν είδαν στήριξη και καθώς θεωρούσαν τον εαυτό τους ότι πάλευε και ήταν αδικημένοι, παραιτήθηκαν.
Αυτή είναι η αλήθεια.

Λάθος μεγάλο, και θυμηθείτε το αυτό.

Τώρα θα γυρίσουμε στα παλιά που ξέραμε.
Επιστολές του στυλ ΜΗΝ ΑΔΙΚΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΑ θα φεύγουν από την Λάρισα προς τα υπουργεία και οι φάκελοι θα πετάγονται στα σκουπίδια πριν καν διαβαστούν.
Και τα προβλήματα θα γίνουν ίσα με τα Ιμαλάια.

Όποιος πιστεύει ότι ο κ. Β. Ντούρας δεν θα διεκδικήσει μια νέα θητεία πρέπει να είναι τουλάχιστον καθυστερημένος στο μυαλό.
Θεωρώ χωρίς να έχω μιλήσει μαζί του ότι θα σκέφτεται πως τώρα που ξεφορτώθηκα τον Ποντίκη θα έχω και ησυχία, και δεν θα έχω αντιπολίτευση.
Λάθος, ήδη ακονίζονται μαχαίρια και λόρδοι ετοιμάζονται τάχα ότι αποτελούν την μόνη λύση για την επόμενη ημέρα.

Προσωπικά δεν είμαι καθόλου μα καθόλου αισιόδοξος για το μέλλον της ελληνικής μελισσοκομίας.

Σε ότι αφορά την επόμενη ημέρα.
Εντός των ημερών αφου φτάσουν γραπτώς οι παραιτήσεις των έξι μελών μέσα στην εβδομάδα, θα συγκληθούν οι πέντε εναπομείναντες και θα ορίσουν προσωρινό προεδρείο.
Η δουλειά αυτού του προσωρινού προεδρείου θα είναι να οδηγήσει την ομοσπονδία άμεσα σε εκλογές.
Παραμένει άγνωστο αν η παράταξη Ποντίκη θα στηρίξει κάποιον νέο υποψήφιο.
Δεδομένης της απογοήτευσης θεωρώ πως όχι αλλά είναι νωρίς ακόμα για να ξέρουμε σίγουρα.

Αυτά είναι τα νέα λοιπόν.

Να προειδοποιήσω ότι τα άρθρα που ανεβαίνουν εδώ, δεν διαγράφονται, οπότε μην με πρήζετε μερικοί μερικοί...


Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling...