Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Ο χειρότερος μελισσοκόμος όλων των εποχών


Ο χειρότερος μελισσοκόμος όλων των εποχών video 

Νομίζω πως έχω ξαναπεί ότι έχω γνωρίσει μελισσοκόμους στην ζωή μου που δεν θα έπρεπε να είναι μελισσοκόμοι.
Και ότι πολλές φορές είναι να απορεί κανείς για το πως γίνεται και επιβιώνει η μέλισσα σε τέτοια χέρια.
Έχω δει μελισσοκόμο να ανοίγει με τσαπί τις κυψέλες και άλλον να βάζει αρωματικό δεντράκι αυτοκίνητου μέσα στις κυψέλες.
Στο παρακάτω βίντεο θα δούμε έναν ακόμα αλλοπρόσαλλο μελισσοκόμο.
Έσκασε το μελίσσι στην τροφοδοσία, περισσότερο δεν πάει πραγματικά, και άφησε κάποια πλαίσια στο κέντρο της κυψέλης, ούτε δεξιά ούτε αριστερά δηλαδή.
Αν δεν τα έβαζε κέντρο εξάλλου δεν θα χωρούσε ο τροφοδότης.
Ασφαλώς το μελίσσι έχτισε κεριά, τα γέννησε κιόλας η βασίλισσα και ο συνάδελφος αυτός με το πάσο του αποφάσισε να χαλάσει τα κεριά αυτά.
Το έκανε όμως χωρίς μέριμνα για τον γόνο, χωρίς να προσέχει μη σκοτώσει την βασίλισσα, χωρίς την παραμικρή ιδέα για το πως φερόμαστε σε ένα μελίσσι.
Το μελίσσι δεν είναι παιχνίδι όμως να κάνουμε ότι μαλακία μας καπνίσει.
Θέλει σεβασμό και σωστές κινήσεις.
Η μελισσοκομία είναι τέχνη, δεν είναι μια απλή εργασία.
Τι να πω λοιπόν, ας μην πω περισσότερα και μου ανεβαίνει η πίεση.
Δείτε το βίντεο.



Melissocosmos

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling...