Τρίτη 26 Ιουλίου 2022

Σμήνος μπήκε σε πάτωμα με άδεια πλαίσια 25/7/22


Αυτές τις ημέρες τρυγάμε.
Τα πατώματα που φαίνονται στο βίντεο έχουν μέλι μέσα και είναι σφραγισμένα.
Μαζί μου κατά τον τρύγο φροντίζω να έχω και ένα πάτωμα με άδεια πλαίσια που μπορεί να μου χρειαστούν.
Και κατά τις επιθεωρήσεις έχω πλαίσια μαζί μου καθώς υπάρχουν και μικρά μελισσάκια, σμήνη, παραφυάδες που μπορεί να κρίνω ότι χρειάζονται πλαίσια οπότε έχω πάντα μαζί μου για να τους δίνω.
Ένα τέτοιο πάτωμα με άδειες κηρήθρες το ακούμπησα πάνω στα πατώματα με το μέλι και δεν το κούμπωσα, δεν ήταν κυψέλη άλλωστε για να του κλείσω την πόρτα ούτε υπάρχει λόγος εξάλλου αφού άδεια πλαίσια είχε.
Σήμερα το απόγευμα δέχτηκα καταιγισμό τηλεφωνημάτων από περαστικούς ότι γίνεται πανικός από τις μέλισσες.
Υπέθεσα ότι θα είναι λίγες μέλισσες που τους μυρίζουν τα μέλια, κοιμόμουν ήμουν και κουρασμένος από τον τρύγο.
Λέω στην Φρόσω πήγαινε δες, αν χρειάζεται ρίξε λίγο νεράκι με το λάστιχο, στην ανάγκη σκέπασε με ένα σεντόνι τα πατώματα να μην τους μυρίζει τόσο πολύ το μέλι ώστε να φύγουν.
Πήγε η Φρόσω μα επέστρεψε πίσω, ξύπνα μου λέει είναι πολλές οι μέλισσες.
Βρε Φρόσω έλεος σήμερα της λέω, αφήστε με να ξεκουραστώ, ξέρεις από μελίσσια πήγαινε κανε κάτι να φύγουν οι μέλισσες και άφησε με.
Ξαναπήγε η Φρόσω και μην έχοντας άλλη λύση έβαλε καπάκι κάτω από το πάτωμα, καπάκι πάνω από το πάτωμα και έκλεισε τις μέλισσες μέσα.
Όταν ξύπνησα μου λέει εγώ τις έκλεισα μέσα, πήγαινε κανε ότι θες.
Λέω άφησε τες μέχρι το βασίλεμα εκεί ώστε να μην κυκλοφορεί κόσμος, και τότε θα πάω εγώ να ανοίξω το καπάκι να φύγουν με ασφάλεια.
Έτσι και έκανα λοιπόν.
Μόλις βράδιαζε πάω ανοίγω το καπάκι, κοιτάζω και τι να δω.
Σμήνος μέσα στο πάτωμα.
Δεν είναι πάρα πολύ μεγάλο μα με περιποίηση θα το φτιάξουμε.
Είχε πιάσει και καθόταν κυρίως στα τοιχώματα του πατώματος ίσως από το στρες του κλεισίματος και τις ζέστης.
Το πρωί θα το πάω στο μελισσοκομείο θα του δώσω και ένα πλαίσιο με γόνο για να μην φύγει, και μια χαρά θα τα πάει.

Δείτε το βίντεο



Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...