Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022

APIFOOD: Γιατί την προτιμούν οι μέλισσες

APIFOOD: Γιατί την προτιμούν οι μέλισσες

Μελισσοτροφή APIFOOD: Γιατί την προτιμούν οι μέλισσες


Όπως έχω ξαναπεί μου αρέσει να πειραματίζομαι με τα μελίσσια μου.
Θέλω ο ίδιος να διαπιστώνω και να μην αρκούμαι σε ότι μου λένε.
Τεστάρισα λοιπόν δυο πολύ καλές μελισσοτροφές.
Σε ένα δυνατό μελίσσι που τρώει πολύ έβαλα 2 δίκιλες μελισσοτροφές.
Μια ζυμωτή φτιαγμένη με άχνη ζάχαρη κομμένη σε μύλο και ζυμωμένη με ιμβερτοποιημένο σιρόπι.
Την τροφή αυτή την έφτιαξε ένας φίλος μου και μου την έδωσε να την δοκιμάσω.
Το κάνω συχνά αυτό, δίνω κι εγώ τροφές σε φίλους, και μου δίνουν και αυτοί δικές τους και ανταλλάσσουμε εμπειρίες.
Έβαλα μια δίκιλη ζυμωτή, και ένα δίκιλο APIFOOD.
Δυο τροφές που παρασκευάζονται και οι δυο με κρύα ζύμωση.
Τις άφησα και τις δυο περίπου 5 ημέρες χωρίς να ανοίξω το μελίσσι.

Μετά άνοιξα το μελίσσι για να δω το αποτέλεσμα.
Αυτό με εξέπληξε οφείλω να ομολογήσω.
Όπως θα δείτε και οι ίδιοι στο βίντεο το APIFOOD το τσάκισαν ενώ την ζυμωτή ελάχιστα την πλησίασαν αν και είναι και αυτή αρκετά μαλακή.
Δεν γνωρίζω γιατί συνέβη αυτό.

Στην ζυμωτή με μέλι που δοκιμάζω επίσης η κατάσταση είναι αρκετά καλύτερη, οι μέλισσες την τρώνε πολύ καλύτερα αλλά και πάλι όχι όσο το APIFOOD.

Αν αυτό λέει κάτι δεν θέλω να το πω εγώ αλλά κάντε και εσείς παρόμοια πειράματα, προσπαθήστε να διαπιστώσετε τι αρέσει στις μέλισσες σας, και μην δίνετε στα τυφλά τροφές του δικού σας γούστου.

Οι μέλισσες πρέπει να μας δείχνουν τι θέλουν, κι όχι να βάζουμε εμείς ότι μας καπνίσει...

Θέλω να συγχαρώ την Μελισσοκομική Βορείου Ελλάδος για την εξαιρετική τροφή που κατάφερε να παρασκευάσει.
Η μέχρι τώρα συμπεριφορά της από τα μελίσσια μου, δείχνει ότι δεν τρίβει ούτε στο ελάχιστο, οι μέλισσες δεν πετούν τίποτα κυριολεκτικά και αυτό είναι κάτι που με ευχαριστεί πάρα πολύ.
Χαίρομαι όταν Ελληνικές εταιρείες καταφέρνουν να βγάζουν τόσο ποιοτικές τροφές και γίνομαι ένθερμος υποστηρικτής τους.

Το APIFOOD είναι μια ποιοτική μελισσοτροφή και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τις μελισσοτροφές του εξωτερικού.


Δείτε το βίντεο με τα μάτια σας.
Για όσους τυχόν δυσπιστούν για το πόσες ημέρες ήταν στην κυψέλη τα ζυμάρια ας δουν την πρόπολη στο κάτω τμήμα και θα πειστούν και αυτοί.

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο πιο κάτω και δείτε το APIFOOD στο site της εταιρείας.


ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ APIFOOD



Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...