Πέμπτη 16 Ιουλίου 2020

Βοήθεια χάνω το μέλι μου


Συνάδελφος από Πελοπόννησο που έστειλε το παρακάτω μήνυμα.

Έστειλα σχεδόν τόνο πορτοκάλι καθαρό σε εταιρεία στην Θεσσαλονίκη με τιμή που μου έδωσαν αρχική 3,40. 
Και τώρα μου λένε πως στην ανάλυση γυρεοσκοπική  από Γερμανία δεν έχει καθόλου γυρεόκοκκο και το παίρνουν με 2 ευρώ σαν φιλτραρισμένο β κατηγορίας μέλι. 
Θα τρελαθώ. 
Μέλι Άργους από τετραώροφα μελίσσια με διάφραγμα χωρίς νοθείες και χωρίς φάρμακα. 
Έχετε να με συμβουλεύσετε κάτι γιατί είμαι απελπισμένος;



Φίλε και συνάδελφε.
Η Τιμή του μελιού καθορίζεται μετά από εξέταση που γίνεται στην Γερμανία από τις μεγάλες εταιρείες.
Σε αυτήν συνήθως κοιτάζουν για γυρεόκκοκους, αγωγιμότητα, HMF υπολείμματα σκευασμάτων κ.α
Τα δείγματα στέλνονται στην Γερμανία όταν συγκεντρωθούν μπόλικα.
Συνήθως ο μελισσοκόμος υπογράφει ένα προσύμφωνο που λέει ότι αν το μέλι δεν βρεθεί σύμφωνα με τα στάνταρτ που θέτει η εταιρεία τότε αυτό επιστρέφεται πίσω στον μελισσοκόμο με έξοδα που επιβαρύνουν τον μελισσοκόμο.
Επειδή η διαφορά στην τιμή που προκύπτει για το μέλι σου είναι πολύ μεγάλη, εγώ θα έλεγα να το ζητήσεις πίσω.
Θα πληρώσεις τα έξοδα μεταφοράς βεβαία αλλά τι να γίνει.
Αφού πάρεις το μέλι σου κανε έναν γυρεοσκοπικό έλεγχο εδώ σε Ελληνικό εργαστήριο να δεις τι συμβαίνει.
Δεν μπορώ να ξέρω τι έγινε, πάντως η διαδικασία αυτή είναι.

Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...