Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Έρχεται νέος τρόπος για τις μαύρες κηρήθρες!!!


Η αλλαγή των παλιών κεριών και η αντικατάσταση τους με νέα, είναι ένα σοβαρό πρόβλημα για τους μελισσοκόμους.
Ο κόπος του συρματώματος, ο οικονομικός παράγωντας, καθώς οι κηρήθρες κοστίζουν αρκετά, αλλά και η προσπάθεια του σμήνους να φτιάξει κερί καταναλώνοντας μέλι, είναι μερικά μόνο από τα προβλήματα που σπαζοκεφαλιάζουν τους μελισσοκόμους.

Αν θέλετε την γνώμη μου για το αν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις στο πρόβλημα τότε σας λέω κατηγορηματικά πως ναι.

Πριν λίγο καιρό σας έγραψα για την ξύστρα των κηρηθρών.

Αυτός είναι ένας τρόπος για να απαλλαγούμε από τις μαύρες κηρήθρες και να γλυτώσουμε από το συρμάτωμα καθώς και από την αγορά νέων κεριών.
Η ξύστρα αυτή χαλάει όλη την παλιά κηρήθρα και αφήνει μόνο την βάση του φύλου που είχαμε δώσει αρχικά.
Στην συνέχεια την δίνουμε στο μελίσσι όπου χτίζει εκ νέου κελιά και η κηρήθρα είναι σαν καινούρια.
Σε αυτό είμαι κατηγορηματικός και δεν το συζητάω άλλο.

Δεν έχω την απαίτηση να γίνουν πιστεφτά από όλους αυτά που γράφω στα άρθρα μου, εδώ ο κόσμος δεν πίστεψε τον Χριστό τον ίδιο, που ανάστησε μέχρι νεκρούς...

Εγώ θα γράφω όμως κι αν θέλει κανείς ας τα λάβει υπόψιν του.

Σήμερα θα σας μιλήσω και για έναν άλλο τρόπο για να απαλλαγούμε από τις μαύρες κηρήθρες.

Δημοσιεύω μάλιστα δυο φωτογραφίες ως μάρτυρες.

Στις φωτο βλέπετε 2 κηρήθρες που ήταν κατάμαυρες κι έγιναν σαν καινούργιες πλέον.
Η νέα μέθοδος υπόσχεται να κάνει τις μαύρες κηρήθρες σαν καινούριες χωρίς καν αυτές να θέλουν ξανά χτίσιμο από το μελίσσι.

Σας κούφανα λίγο το ξέρω αλλά έτσι είναι.

Συνάδελφος μελισσοκόμος με ενημέρωσε για τον νέο τρόπο και είπα να σας δείξω αυτές τις φωτογραφίες.

Επειδή όμως προβλέπω πάλι τα περιοδικά να γράφουν για την αφεντομουτσουνάρα μου καθώς και τα πληκτρολόγια των blogers να παίρνουν φωτιά, θέλω να μου δώσετε κάνα μήνα καιρό ώστε να μπουν τα πλαίσια στα μελίσσια, να τα γεννήσουν και οι βασίλισσες και μετά να σας τα γράψω όλα αναλυτικά.



 Ακόμα διακρίνεται κοντά στο ξύλο πόσο μαύρη ήταν αυτη η κηρήθρα, και δείτε τώρα πως έγινε...

Μέχρι τότε θέλω να σας ευχαριστήσω όλους.

Πραγματικά τα άρθρα του MELISSOCOSMOU έχουν προκαλέσει ντελίριο συζητήσεων, όπου βρεθώ κι όπου σταθώ μου έρχονται χαιρετίσματα μελισσοκόμων από όλη την Ελλάδα, αγνώστων που απλά διαβάζουν το blog.

Ανταποδίδω λοιπόν κι εγώ σε όλους σήμερα με τη ευκαιρία αυτή.


Να πω ακόμα ότι...

Ενημερώθηκα μάλιστα σήμερα ότι με αφορμή την ανάρτηση με την καραμέλα, άνοιξε ο ασκός του Αιόλου και άρχισαν να μετράνε hmf σε βανίλιες του εμπορίου.

Να αναμένετε λοιπόν δημοσιεύσεις που θα σας λένε ότι οι βανίλιες είναι απολύτως μέσα στα όρια και ότι με όριο τα 150 βρέθηκαν να έχουν από 25 έως 40.

Και με την σημερινή ανάρτηση αναμένω να ακούσω τα σχολιανά μου, αλλά ο βρεγμένος το νερό δεν το φοβάται που λέει κι ο λαός.

Και μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν τρομερά συμφέροντα, και πίσω από τις τροφές γι αυτό η καραμέλα προκάλεσε τόσο θόρυβο, αλλά και πίσω από τις κηρήθρες, γι αυτό και ο ντόρος με την ξύστρα και φυσικά και τώρα θα υπάρξουν πολλοί ξερόλες...




MELISSOCOSMOS