Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2023

Η κυράτσα στο νοσοκομείο που τα είχε με τους αγρότες...


Η κυράτσα στο νοσοκομείο που τα είχε με τους αγρότες...

Η κυράτσα στο νοσοκομείο που τα είχε με τους αγρότες...


Τον Σεπτέμβριο του 2018 είχα την μάνα μου στο νοσοκομείο.
Στριμωγμένος σε έναν θάλαμο τεσσάρων ασθενών μεγάλης ηλικίας με τους συνοδούς τους είχα νοικιάσει μια πολυθρόνα και προσπαθούσα να κλείσω λίγο τα μάτια μου να ηρεμήσω και να ξεπεράσω τις άτυχες στιγμές της ζωής.
Πως να ηρεμήσεις όμως όταν μέσα στο δωμάτιο υπάρχει τόσος κόσμος που ξεστομίζει το μακρύ του και το κοντό του;
Δυο κυρίες συνοδοί ασθενών είχαν πιάσει την κουβέντα σχετικά με ένα πανηγύρι που είχε γίνει σε ένα χωριό.
Η μια ρωτούσε...

- Είναι αλήθεια ότι στον Βελισσάρη άνοιγαν επι δυο ώρες σαμπάνιες στο πανηγύρι;
- Ναιαιαι σαμπάνιες να δούνε τα μάτια σου, πλούτισε αυτός με το πανηγύρι, με το τσουβάλι κουβαλούσαν τα λεφτά στο σπίτι...
- Και που βρέθηκαν τόσα λεφτά τη σήμερον ημέρα;
- Ααααα οι αγρότες παιδί μου, ξέρεις τι λεφτά έχουν οι αγρότες;
- Που τα βρήκαν τα λεφτά οι αγρότες;
- Τι που τα βρήκαν τα λεφτά ξέρεις τι επιδοτήσεις παίρνουν, ξέρεις τι αμάξια 4Χ4 έχουν, όλα τα λεφτά της Ελλάδας αυτοί τα έχουν.
- Έλα μωρέ αφού λένε ότι πεινάνε φέτος δεν είχε και τιμή το γάλα.
- Τι λες τώρα να πεινάσουν οι αγρότες, οι αγρότες είναι αυτοί που κατασπάραξαν το ελληνικό κράτος, ξέρεις τι λεφτά έχουν φάει αυτοί;
Ένα χωράφι το δηλώνουν 10 άτομα και παίρνουν και οι δέκα επιδότηση.
- Τι λες δεν ήξερα.
- Ναι σου λέω λεφτά, αυτοί κατέστρεψαν την Ελλάδα, κλεφταράδες, τεμπέληδες, χαλαστές όλα τα λεφτά στα πανηγύρια και σε κάτι αμαξάρες 4Χ4...

Και κάπου εκεί έγινε η μεγάλη έκρηξη.
Βασικά να πω ότι είμαι φιλήσυχος άνθρωπος.
Δεν ταράζομαι εύκολα και δεν χάνω την ψυχραιμία μου ακόμα και κάτω από δύσκολες συνθήκες.
Εκτός αν είμαι πολύ πιεσμένος, ή αν πρόκειται για εξαιρετικές περιπτώσεις.
Μια από αυτή ήταν και η συγκεκριμένη.
Γιατί είμαι αγρότης μέσα στα χωράφια από 4 μηνών, την κούνια μου την είχαν στο χωράφι που φύτευαν καπνό οι δικοί μου, δεν έχω καταχραστεί δεκάρα, δεν έχω φάει ούτε δραχμή, δεν χρωστάω μια, δεν διαθέτω ακριβό αυτοκίνητο, δεν χαλάω χρήματα σε πανηγύρια, δεν είμαι τεμπέλης και αισθάνθηκα να θίγομαι άγρια από όσα άκουγα.
Οπότε ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος...

- Δε μου λες κυρά μου, αφού οι αγρότες το φυσάνε το χρήμα γιατί δεν έκανες και τα παιδιά σου αγρότες;
Από που παίρνουν επιδοτήσεις οι αγρότες ξέρεις;
- Από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
- Σωστά από την Ε.Ε και αφού τους αγρότες τους πληρώνει η Ε.Ε γιατί λες ότι ζημίωσαν το Ελληνικό κράτος;
Γιατί σε ενοχλούν οι αγρότες, και δε μιλάς για τα 2 εκατομμύρια των δημοσίων υπαλλήλων που δεν παράγουν τίποτα και ο μισός προϋπολογισμός του κράτους πάει στους μισθούς τους;
- Μα οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι μορφωμένοι άνθρωποι αξίζει να πληρωθούν.

- Τι ξεστόμισες τώρα, που ακούστηκε ότι οι μορφωμένοι άνθρωποι πρέπει να ζήσουν ενώ οι αμόρφωτοι να πεθάνουν;
Θα έπρεπε να ντρέπεσαι, ακόμα και το ψωμί που τρως αγροτών χέρια το παράγουν.
Ακόμα και τα σκυλιά, τα χέρια που τους δίνουν τροφή τα γλύφουν από ευγνωμοσύνη, ενώ κάποιοι άνθρωποι αυτά τα χέρια προσπαθούν να τα δαγκώσουν.
Λες ότι παίρνουμε επιδοτήσεις, το ξέρεις ότι για να δηλώσω ένα χωράφι 5 στρεμμάτων π.χ πρέπει να μου το ελέγξει ο δορυφόρος και πόσα μέτρα είναι, και σε ποιον ανήκει, και ποιος το δηλώνει;
- Τι λες τότε θα διορθώθηκαν τα πράγματα...

Μαζεύτηκε και το βούλωσε, μα ασφαλώς η κυράτσα δεν πείστηκε από τα λόγια μου, αλλά επειδή τα βρήκε σκούρα έπιασε την άκρη το βούλωσε και έβραζε από μέσα της.

Φίλοι μου, δεν είναι ωραίο πράγμα να ξεστομίζουμε κουβέντες χωρίς να ξέρουμε τι είναι αυτό που λέμε, χωρίς να έχουμε γνώση των πραγμάτων.
Και η μόνη αλήθεια γύρω από το θέμα της Ελλάδας είναι ότι τα 2-3 εκατομμύρια των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος της πληρωμής των 7 εκατομμυρίων του δημοσίου τομέα, δηλαδή, δημοσίους υπαλλήλους, συνταξιούχους, υγεία, άμυνα, παιδεία, δημοτικούς υπαλλήλους κτλ κτλ.
Όχι ότι δεν χρειάζονται οι παραπάνω αλλά έχουμε υπερβολικά πολλούς.
Με βάση τον πληθυσμό της χώρας η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει το πολύ 200 χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους.
Αντι αυτών έχει 10 φορές περισσότερους.
Και το ωραίο είναι πως όταν πας σε μια υπηρεσία δεν βρίσκεις ποτέ τον υπάλληλο στη θέση του να σε εξυπηρετήσει.
Πως θα πληρωθούν όλοι αυτοί;
Καταλαβαίνω ότι οι θέσεις μου είναι δύσκολες μα έτσι είναι.

Σε ότι αφορά τις επιδοτήσεις των αγροτών έχω γράψει αναλυτικά τι είναι αυτές και ποιον ουσιαστικά εξυπηρετούν.
Κάντε κλικ παρακάτω για να μάθετε αν σας ενδιαφέρει...

https://melissocosmos.blogspot.com/2017/08/blog-post_576.html

ΠΗΓΗ
https://melissocosmos.blogspot.com/

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling...