Σάββατο 14 Μαΐου 2022

Φύλαξη κηρηθρών τον χειμώνα για ερασιτέχνες μελισσοκόμους


Έγραψε η Μαίρη Ινγγλέση

Βασίλη σήμερα  μετά από διαπίστωση δική μου, αποφάσισα να σου γράψω γιατί πιστεύω ότι θα ωφεληθούν  κυρίως ερασιτέχνες μελισσοκόμοι, όπως ωφελήθηκα και εγώ. 
Το θέμα αφορά τη φύλαξη των πλαισίων. 
Κατά το φθινόπωρο που σφίγγουμε τα μελίσσια και βγάζουμε τα πλαίσια πρέπει να τα φυλάξουμε για να τα χρησιμοποιήσουμε οπότε τα χρειαστούμε. 
Επειδή εγώ δεν χρησιμοποιώ θειάφι δοκίμασα και έκανα το εξής: Αφού τα έβαλα στην κατάψυξη, τα έβγαλα 48 ώρες μετά. 
Τα άφησα λίγο στο μπαλκόνι μου για να φύγει η υγρασία και αφού στέγνωσαν τα έβαλα σε φελιζόλ που βάζουν μέσα μπρόκολα, το οποίο το είχα πλύνει από πριν και ήταν στεγνό 100%. 

Έπειτα έκλεισα το καπάκι και με μια χαρτοταινία το σφράγισμα γύρω γύρω. Έγραψα την ημερομηνία και τώρα που χρειάστηκα πλαίσια για τις παραφυάδες, το άνοιξα και ήταν σαν να το έβαλα εχθές! 
Αυτό βέβαια για να το κάνεις δεν μπορεί να έχει το πλαίσιο γύρες ή ανοιχτό μέλι. 
Όλη η προσοχή θα πρέπει να είναι ή να μην αφήσεις κάτι ανοιχτό και μπει ο κηρόσκορος ή κατά την αποθήκευση να μην έχει υγρασία και μουχλιάσει η κηρήθρα. 
Αν γίνει στις παραπάνω συνθήκες πιστεύω να ωφεληθούν και άλλοι ερασιτέχνες μελισσοκόμοι.

Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...