Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

Αναστολή αναρτήσεων λόγω Covid-19


Εδώ και λίγες ημέρες παλεύω κι εγώ με τον covid-19.
Ήμουν σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα συμβεί.
Πρώτα κόλλησε η Φρόσω και μετά εγώ.
Δεν θέλω να κρύψω ότι τον κορονοιό τον φοβόμουν πάρα πολύ καθώς έχω υποκείμενα νοσήματα.
Η πρώτη ημέρα ήταν πάρα πολύ δύσκολη με 24ωρο φοβερό πονοκέφαλο.
Τώρα ο πονοκέφαλος πέρασε μα έχω πυρετό σχεδόν μόνιμα και φοβερό πονόλαιμο.
Ήξερα ότι για εμένα θα είναι δύσκολο καθώς από μικρός όλες οι ιώσεις με γονάτιζαν.
Η Φρόσω ήδη κοντεύει να το ξεπεράσει.
Δεν έκανα τα εμβόλια.
Δεν τα έκανα γιατί άλλο τόσο τα φοβάμαι και αυτά.
Έχω κάνει και τα δυο εμβόλια του πνευμονιόκοκου μα δεν έκανα τα εμβόλια του κορονοιού από επιλογή.
Πίστευα πάντα και το πιστεύω και τώρα ότι Αυτός που αποφασίζει πότε θα έρθει η ώρα μας είναι μόνο ο Θεός.
Αν ήρθε η ώρα μου θα φύγω λοιπόν, διαφορετικά θα γίνω καλά και ο γιατρός μου βοηθάει όσο μπορεί και αυτός.

Σε ότι αφορά τον κορονοιό.
Είναι σαν μια πολύ γερή γρίπη, τώρα νιώθω όπως όταν είχα αμυγδαλίτιδα μικρός, αν και πλέον δεν έχω αμυγδαλές καθώς τις έβγαλα πριν πολλά χρόνια.
Η ψυχολογία μου είναι καλή και είμαι πολύ ήρεμος.
Το οξυγόνο μου ως τώρα είναι αρκετά καλό.

Μέχρι να καλυτερεύσω λίγο δεν μπορώ να κάνω αναρτήσεις.
Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα, αν όχι εύχομαι υγεία και ειρήνη σε όλο τον κόσμο.

Melissocosmos


Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...