Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Πρώτη φορά βασιλοτροφία... video


Χάζευα μερικά βιντεάκια στο Youtube.
Το μάτι μου πήγε σε ένα που ο τίτλος του έκανε λόγο για πρώτη φορά βασιλοτροφία.
Να πω εδώ ότι εμένα με ενδιαφέρει να βλέπω και την πρώτη φορά.
Δεν ενδιαφέρομαι δηλαδή για την τελική μέθοδο, γιατί ακόμα και στην πρώτη φορά μπορεί να βρεις ένα στοιχείο ενδιαφέρον.
Το παλικάρι στο βίντεο δεν ξέρω ούτε καν πως το λένε.
Περιγράφει την μέθοδο βασιλοτροφίας που έχει παρουσιάσει ο Melissocosmos αρκετές φορές και μας γνωστοποιήθηκε μέσω του Σεργκέι από την Ρωσία.
Θυμίζω ότι για να φτάσουμε σε αυτό είχαν γίνει αναρτήσεις από τον Melissocosmo που ρωτούσαν γιατί στην Κίνα βγάζουν τόσο πολύ πολτό, τι κάνουμε εμείς λάθος κτλ.
Στην συνέχεια ο Σεργκέι μας άνοιξε τα μάτια.
Κάποιοι αμφισβήτησαν έντονα την μέθοδο.

Ο φίλος μας στο παρακάτω βίντεο πάντως την εφάρμοσε, αν και σε μικρότερη κλίμακα.
Εμβολίασε 30 βασιλοκελιά έπιασαν τα 24 και ας ήταν πρωτάρης.
Έχω να δώσω συμβουλές βελτίωσης στον φίλο μας αρκετές.
Δεν είμαι εδώ όμως για να το παίξω δάσκαλος κανενός.
Ένα μεγάλο μπράβο θέλω να πω στο παλικάρι.
Απέδειξε την αξία της μεθόδου έστω και σε μικρότερη κλίμακα.
Τα κελιά ήταν πολύ λίγα για ένα 20αρι μελίσσι, μα σε τίποτα αυτό δεν μειώνει την προσπάθεια σου.
Φέτος θα δείξω μυστικά και συμβουλές για περαιτέρω αύξηση της απόδοσης και σε αριθμό βασιλοκελιών και σε μεγαλύτερη ποσότητα βασιλικού πολτού πάνω σε αυτή την μέθοδο.
Δείτε το βίντεο.



Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...