Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022

11χρονος ζητάει φωτιά για το τσιγάρο του. Δείτε το παλικάρι που έπραξε όπως έπρεπε, εύγε !


11χρονος ζητάει φωτιά για το τσιγάρο του.
Δείτε το παλικάρι που έπραξε όπως έπρεπε, Εύγε !
Ακόμα ένα κοινωνικό πείραμα του Vibrator στο Youtube με θέμα το κάπνισμα σε μικρή ηλικία που αρχίζει να γίνεται συνήθεια στα μάτια μας κάτι που δεν θα έπρεπε. Το βίντεο τα λέει όλα..
Αδιαφορία απο τους γύρω εκτός απο ένα μικρό ποσοστό και φυσικά το παλικάρι στο 4ο λεπτό του βίντεο .
Εϋγε παλικάρι μου…




Σχόλιο MELISSOCOSMOU
Ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρός δεν με άφηνε να καπνίζω, και τώρα που μεγάλωσα το είχε παράπονο που δεν καπνίζω...
Το ότι η οικογένεια μου δεν με άφηνε να καπνίζω δεν σημαίνει ότι αυτό με εμπόδισε να το δοκιμάσω.
Απλά η γεύση και η μυρωδιά με αηδίαζε πάντα.
Ίσως αρνητικό ρόλο έπαιξε και το ότι υπήρξα κατά το παρελθόν καπνοπαραγωγός.
Τα παιδιά από την ηλικία των 15 ίσως και λιγότερο βιάζονται να αποδείξουν ότι μεγάλωσαν και τότε ξεκινούν το κάπνισμα και το αλκοόλ.
Ασφαλώς δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως.

Σήμερα στην ηλικία των 46 ετών θα συμβούλευα τους νέους να ερωτευτούν, και να μην αρχίσουν το τσιγάρο και το ποτό.
Απολαύστε τις χαρές της ζωής αποφεύγοντας τα λάθη.
Όλοι οι άνθρωποι ακόμα και όσοι καπνίζουν δηλώνουν ότι ήταν λάθος που το ξεκίνησαν.
Τα λάθη δεν πρέπει να τα αφήνουμε να διαιωνίζονται επ άπειρον όμως.

Αν είσαι νέος και δεν το άρχισες, μην το βάλεις στο στόμα σου.
Θα δεις που σε λίγα χρόνια θα ευχαριστείς τον Θεό για αυτήν σου την απόφαση.

Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...