Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Δείτε και τρελαθείτε: Απολύτως αυτόματος τρύγος μελιού επι τόπου στο μελισσοκομείο!!!...


Λοιπόν ακούω κάποια βίντεο που μου στέλνετε και βραχυκυκλώνω λίγο.
Γιατί σε αυτα ειπώθηκαν λογια του τυπου πως ότι κάναμε εμείς οι Έλληνες ερευνητές στην μελισσοκομία δεν τα έχουν κάνει όλοι οι άλλοι ερευνητές μαζί...
Ή ότι η Ελληνική μελισσοκομία αναπτύχθηκε αφάνταστα τα τελευταία χρόνια χάριν της πλάτης των Ελλήνων ερευνητών!!!

Να ξέρετε ότι εγώ σέβομαι απολύτως την γνώμη οποιουδήποτε, πόσο δε μάλλον όταν αυτός που την λέει έχει και άσπρα μαλλιά.
Όμως βρε παιδιά...

Μόλις τον χειμώνα του 2016 δεν χάθηκαν τα μισά μελίσσια της Βορείου Ελλάδας;
Είχαν κανένα όπλο να δώσουν στους μελισσοκόμους οι ερευνητές να τα γλιτώσουν;
Αναπτύχθηκε λέει η Ελληνική μελισσοκομία και οι μελισσοκόμοι βγάζουν περισσότερα χρήματα.
Σεβαστέ μου άνθρωπε αυτό το χρωστάμε στον Lagstroth και στον Dadant που ανακάλυψαν σύγχρονες κυψέλες, το χρωστάμε σε εταιρείες που ανακάλυψαν μελιτοεξαγωγείς, απολεπιστικά, γυρεοπαγίδες και τόσα άλλα εργαλεία που κάνουν την δουλειά μας ποιο εύκολη και μας ωθούν στο να βγάζουμε περισσότερο μέλι, περισσότερη γύρη κτλ και να μεγαλώνει ο τζίρος μας.
Οι Έλληνες ερευνητές τι ανακάλυψαν;
Που μπαίνω σε ξένα sites και ψάχνω μπας και υπάρχει τίποτα θετικό νέο από την Ελλάδα και το μονό που βρίσκω ως είδηση είναι ότι στην Ελλάδα οι μέλισσες δεν χτίζουν τις εικόνες των Αγίων;

Δώστε μου τις έρευνές σας να τις δημοσιεύσω.
Ενημερώστε με να τα δουν οι αναγνώστες μου, δωρεάν είναι το Blog μου για όλους, ούτε εγώ κερδίζω από αυτό ούτε κανένας άλλος, αλλά είναι προς όφελος όλων.
Αν δεν υπάρχουν έρευνες όμως πως θα πω ότι έχετε κάνει έργο;
Το έργο δεν είναι αφηρημένη έννοια, αν έγινε έργο πρέπει να είναι υπαρκτό, χειροπιαστό.

Να μην μακρηγορώ όμως.
Από την Κίνα τα νέα.
Τρύγος σαν παιχνιδάκι επί τόπου στο μελισσοκομείο.
Μηχάνημα που το βάζεις πάνω από την κυψέλη και σου βγάζει έτοιμα, απολεπισμένα και χωρίς μέλισσες τα πλαίσια.
Και μάλιστα δεν τα βγάζει όλα παρα μόνο τα βαριά που έχουν την ποσότητα μελιού που το έχουμε ρυθμίσει.
Ο μελισσοκόμος παίρνει το πλαίσιο και το βάζει στον μελιτοεξαγωγέα κατευθείαν.
Από εκεί το τρυγημένο και φιλτραρισμένο μέλι μπαίνει κατευθείαν στο βαρέλι έτοιμο για εξαγωγή.
Έχω την εντύπωση ότι έτσι αναπτύσσεται η μελισσοκομία.
Έτσι βγαίνει το μεροκάματο και όχι με τα μεγάλα λόγια κάποιων.
Είναι φυσικό πριν 40 χρόνια οι μελισσοκόμοι ότι δεν είχαν να φάνε αφού ασκούσαν μελισσοκομία σε κοφίνια και σε φλασκιά.
Η ανάπτυξη ήρθε με τα νέα μηχανήματα και με τον μόχθο των μελισσοκόμων και μόνο!!!
Αν κάνω λάθος ζητάω συγνώμη αλλά εγώ έτσι το βλέπω.
Δείτε το βίντεο