Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020

Αγανακτισμένος αναγνώστης για τις διαστάσεις των κυψελών γράφει...


Γεια σου Βασίλη.
Με αφορμή το σοβαρό προβλημα που αντιμετοπιζω με την μη συνεργασια των παλαιων κυψελων και τελαρων που εχω με τα νεα (...) σωματα και (....) τελαρα που πηρα, θα ηθελα να γραψεις ενα αρθρο σχετικο για να σταματησουμε να γινομαστε βορα του καθε εμπορου αλλα και κατασκευαστη κυψελων και τελαρων.
Τι ενοω πχ :
Ποιες ειναι οι διεθνεις διαστασεις κυψελων τελαρων;
Ειναι με νομο προστατευμενες;
Τι προβληματα μπορει να αντιμετωπισουμε στην χρηση τους;
Ποιος ο ρολος των κατασκευαστων;

Γιατι αλλαζουν τις διαστασεις;
Ποιος ο ρολος των εμπορων;
Γιατι δεν ενημερωνουν τους πελατες τους;
Κλπ κλπ.

Ενδεικτηκα θα σου πω οτι εχω σωματα με υψος 24,5 - 24 - 23,5 εκ.
Αν δε, μετρησεις στον καθε ενα και απο το λαμακι και κατω τοτε ΧΑΟΣ!!!
Τα δε τελαρα που εχω απο 23,5 εως 22εκ.
Αν μετρησεις απο το σημειο που πατανε και κατω ΧΑΟΣ!!!
Τα 100 σωματα που αγορασα(αστοκαριστα και κακοπλανιζμενα τα πλαϊνα) καθησα και ξυλωσα το λαμακι κολλησα ξυληνο πιχακη 5 χιλ το πλανιζα με το ρουτερ 1,5 χιλιοστο για να μου περνει ολα τα τελαρα χωρις να βγαινουν απο κατω απο το σωμα.
Τα δε τελαρα ειναι ολα στραβα και κακοκαρφωμενα τα οποια και δεν ειναι του ιδιου κατασκευαστει με τα σωματα.

Αν δεν τα ειχα πυροσφραγισει παρφιναρει και βαψει θα τα ειχα γυρισει ολα πισω.
Τα (..) καπακια τα πηρα χαμπαρι και τα αλλαξα με καλυτερα, βλεπεις την ειχα πατησει παλαιωτερα και εμαθα.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι την πατησα για τα καλα, αλλα μου κανει τρομερη εντυπωση πως ενας " επαγγελματιας" εμπορος μπορει να συμπεριφερθει κατα αυτον τον τροπο σε ενα επαγγελματια μελισσοκομο που του ακουμπουσε για αρκετο καιρο τα χρηματα του..για μια αρπαχτει, και να τον χασει δια παντως απο πελατη;
Το μονο σιγουρο απο ολο αυτο το πανογυρακι ειναι οτι βγενει κερδισμενος μονο ενας απο τους κατασκευαστες αυτος με τις μεγαλυτερες διαστασεις.
Σ ευχαριστω και σε παρακαλω να μην δημοσιευσεις των αριθμο των σωματων και των τελαρων γιατι θα καταλαβει ο εμπορος ποιος ειμαι.


Σχόλιο MELISSOCOSMOU
Φίλε μου μεταξύ των μελισσοκόμων αυτά τα προβλήματα είναι γνωστά.
Γι αυτό συνηθίζουμε να λέμε, ότι πρέπει να αγοράζουμε από τον ίδιο κατασκευαστή το υλικό μας για να ταιριάζει μεταξύ του.
Τώρα αν εσύ τα αγόρασες όλα αυτά από τον ίδιο και έχουν τόσο διαφορά τότε τι να πω έχεις πρόβλημα.
Υπάρχουν διεθνείς διαστάσεις και για τις κυψέλες και για τα πλαίσια και δημοσιεύω ένα σχετικό σύγγραμμα του ΓΠΑ. 






MELISSOCOSMOS ελάτε να γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο των μελισσών

Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...