Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Επιστήμονας μου είπε οτι επειδή το θυμαρίσιο μέλι είναι νοθευμένο δεν γίνεται ΠΟΠ


O Σπυρος Παπαπανος έκανε την εξής ερώτηση.

Αγαπητέ Βασίλη καλημέρα...
Αν και είμαι σχετικά νέος στο χώρο της μελισσοκομίας ( ασχολούμαι 5 χρόνια) και κατά πως φαίνεται δεν θα προλάβω να γίνω μελισσοκόμος..παρ ότι αγαπώ τόσο πολύ τις μελισσούλες!!!! Για το λόγο ότι δίνω πολύ μεγάλη σημασία στη ποιότητα του μελιού που παράγω θα σου πω ότι κάθε χρόνο κάνω ανάλυση του μελιού μου Στο Α.Π.Θ. όσον αφορά την διάσταση του μέλι μου είναι για την χρονιά που πέρασε ήταν 32,9...ο γυρεόκοκκος του θυμαριού ήταν χαμηλός 13% τα θυμάρια δεν πήγαν καλά στην περιοχή μου...Το μέλι όμως ήταν φανταστικό!!!
Λέω ήταν γιατί μου τελείωσε..Τώρα γιατί σου γράφω όλα αυτά. Σε συζήτηση που είχα με το εργαστήριο για την διαστάση και το γυρεόκοκκος.Ο επιστήμονας μου εξήγησε διάφορα πράγματα..Ένα από αυτά ήταν ότι μπορεί να έχει ένα μέλι με γυρεόκοκκο θυμαριού πάνω από 80% και διαστάση κοντά στο 15...Για αυτόν... αυτό το μέλι είναι ένα τροφοδοτημένο μέλι!!!!! Αυτός είναι ένας λόγος ( η νοθεία) που το θυμαρίσιο μέλι δεν γίνεται ΠΟΠ Σταματήστε να λέτε για τα μέλια των super market και κοιτάξτε να είστε σωστοί..Αν κάνω λάθος περιμένω απάντηση.. Υ.Γ. η ανάλυση του μελιού μου είναι αναρτημένη στη σελίδα μου στ F/B

Απάντηση Melissocosmos
Σπύρο αυτός ο επιστήμονας αν θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα πρέπει αν έχει στοιχεία ότι τα μέλια αυτά είναι νοθευμένα να τα δημοσιεύσει, και όχι να κινείται υποχθόνια με ψιθύρους και μυστικότητες. Θα ήθελα να μου πει κάποιος επιστήμονας ή ειδικός, όταν ένα νησί έχει μόνο θυμάρι ως κύρια ανθοφορία, δεν είναι φυσικό το μέλι να βγει σχεδόν με 80-90% γυρεόκοκκους θυμαριού; Ο λόγος που δεν γίνεται ΠΟΠ το θυμάρι είναι η εμπάθεια τους και τίποτα άλλο. Οι νησιώτες τους έχουν δώσει την δέουσα απάντηση πολλές φορές.

ΥΓ
Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει προηγούμενο οι κρατικοί φορείς να συκοφαντούν τα προϊόντα των πολιτών. 
Αν οι Έλληνες επιστήμονες λένε τέτοια πράγματα, τότε οι εχθροί μας τι πρέπει να πουν;
Που τα είδαν αυτά και τα κάνουν;
Οι επιστήμονες της Νέας Ζηλανδίας μιλάνε με τέτοια λόγια για το Μανούκα;





Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...