Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

BEEAGRA για να εκτοξευτούν τα μελίσσια

Άρθρο Φεβρουάριος 2016

Τα μηνύματα που μου έρχονται είναι πάρα πάρα πολύ θετικά.
Χτες ο φίλος μου ο Παναγιώτης μου είπε τα καλύτερα λόγια.
Μου είπε ότι για να έχει σωστή εκτίμηση της κατάστασης έδωσε και ένα φακελάκι σε έναν παππού μελισσοκόμο να το δοκιμάσει ο οποίος πριν το πάρει του είπε να μην τα πιστεύεις πολύ αυτά παιδί μου.
Λίγες μέρες μετά την δοκιμή όμως ο παππούς έσπευσε να παραγγείλει 20 φακελάκια...
Δυστυχώς οι καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν και σε εμένα να την δοκιμάσω, πάντως σκοπεύω να το κάνω σε μελίσσια που θα έχουν προβληματική ανάπτυξη να δω αν θα βοηθήσει.
Δείτε ξανά την ανάρτηση της βιταμίνης Beeagra.

Φίλες και φίλοι στην αριστερή μπάρα του Blog φιλοξενείται το Banner της ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ.
Ο ιδιοκτήτης της και καλός μου φίλος Halit Halil Ibram νιώθοντας υποχρέωση για την φιλοξενία, μου είχε στείλει 3 φακελάκια της βιταμίνης Beeagra για να αναπτυχθούν τα μελίσσια μου όπως μου είπε.
Τα δοκίμασα και βρήκα θεαματική άνοδο της γέννας.

Το  Beeagra είναι μια πολυβιταμίνη. 
Έχει δηλαδή Βιταμίνη Α, Βιταμίνη D3, Βιταμίνη Ε, Βιταμίνη Β1, Βιταμίνη Β2, Βιταμίνη Β6, Βιταμίνη Β12, Βιταμίνη Κ3, Βιταμίνη C, Ασβέστιο, Κοβάλτιο και άλλα στοιχεία. 

Από το όνομα του ο μελισσοκόμος προϊδεάζεται για την δράση του, ενώ στις οδηγίες μπορεί να διαβάσει ότι, βοηθάει τα μελίσσια να έχουν αυξημένη άμυνα στις ασθένειες, βοηθάει σε όλες τις δύσκολες φάσεις που περνάει το σμήνος όπως κρύο, αρρώστιες, δηλητηριάσεις κτλ.
Επιτυγχάνει την ανάπτυξη την άνοιξη αφού εκτοξεύει την γέννα της βασίλισσας με αποτέλεσμα να έχουμε μεγαλύτερες παραγωγές μελιού αφού περισσότερος πληθυσμός ισοδυναμεί και με περισσότερη συλλογή φυσικά. 

Η δε τιμή του είναι εντυπωσιακά χαμηλή, μόλις 2.20 Ευρώ, το φακελάκι των 100 γραμμαρίων και αυτό είναι αρκετό για 40 λίτρα σιροπιού.

Σε κάθε 1 λίτρο σιρόπι δηλαδή ρίχνουμε 2.5 (δυόμιση) γραμμάρια Beeagra και το δίνουμε στα μελίσσια.
Αυτά πρέπει να τροφοδοτηθούν τουλάχιστον 3 φορές από 500ml σιρόπι την κάθε φορά για να δούμε το επιθυμητό αποτέλεσμα σύμφωνα με τις οδηγίες του.

Ως κόστος τουλάχιστον είναι μηδαμινό.

Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον προϊόν και ένα ακόμα όπλο που έχουν οι Τούρκοι και οι Βούλγαροι μελισσοκόμοι εδώ και χρόνια.

Σε ότι με αφορά θέλω να ευχαριστήσω τον Halit για την χειρονομία που έκανε να σκεφτεί για την ανάπτυξη των μελισσιών μου.

Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ http://melissokomikirodopis.eu/products.php?16 το κατάστημα του Halit με το εν λόγω προϊόν.


MELISSOCOSMOS ελάτε να γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο των μελισσών

Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...