Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Πως ήταν τα μελίσσια πριν 1 χρόνο

Στα μελίσσια μας 22.1.2018 video
Μάλλον το 2019 έχει περισσότερα κρύα και η χρονιά είναι πιο πίσω, ακόμα δεν έχω δει πουθενά ανθισμένη αμυγδαλιά όμως αυτό δεν λέει και τίποτα, είναι νωρίς ακόμα για να πούμε που παει το πράγμα φέτος.

Σήμερα πήγα στα μελίσσια, τους βάζω τροφές και ταινίες οξαλικού οξέως.
Τα μελίσσια τα έχω στην περιοχή μου, μα τα έχω μεταφέρει σε κάμπο.

Ο λόγος που έκανα την μεταφορά μέσα στον χειμώνα είναι ότι εκεί που τα είχα μαζεύτηκαν 2-3 χιλιάδες μελίσσια και είχαμε έλλειψη γύρης.
Τώρα που βρισκόμαστε μέσα στην καρδιά του χειμώνα η γύρη είναι λιγοστή και οι μέλισσες δεν πετάνε σε μεγάλες αποστάσεις.
Έτσι αν υπάρχουν πολλά μελίσσια σε μια περιοχή τότε αυτή δεν μπορεί να τα τροφοδοτήσει με γύρη.
Πολλοί μελισσοκόμοι κατέβασαν τα μελίσσια για ξεχειμώνιασμα λοιπόν και η περιοχή δεν σήκωνε άλλα.
Είδα το πρόβλημα, τα σήκωσα και τα μετέφερα από τις αρχές Ιανουαρίου.
Να πω ακόμα ότι δεν έχω και πολύ μεγάλα μελίσσια.
Δεν έχω δεκάρια μελίσσια π.χ.

Γιατί πήγαν στο πεύκο έπεσαν ταλαιπωρήθηκαν και το φθινόπωρο εδώ ήταν εντελώς άνυδρο και δεν έκαναν γόνους.
Σε αυτά τα μελίσσια όμως έκανα θεραπεία με nozebit plus αρχές Οκτωβρίου, και έκανα και θεραπεία για την βαρρόα με ομιχλοποιητή όταν τα έβγαλα από το πεύκο που ήταν ξεγονιασμένα.
Και τώρα βάζουμε ταινίες οξαλικού οξέως.
Δεν έκανα καμία ιδιαίτερη διέγερση στα μελίσσια ακόμα.
Μόνο ζυμάρι γιατί δεν θέλω πολλούς γόνους.
Προσέχω πάρα πολύ τι ζυμάρι βάζω όμως.
Δεν μου αρκεί οι μέλισσες να τρώνε απλός το ζυμάρι αλλά θέλω αποτέλεσμα.
Ούτε ειναι τυχαίο που φέρνω τροφές από την Βόρειο Ελλάδα και βάζω στα μελίσσια μου.
Ψάχνω το καλύτερο αυτό είναι όλο.
Κάποιοι μου κάνουν παράπονα ότι μέσω του Blog κάνω διαφήμιση.
Όμως εγώ το Blog το έκανα για να καταγράφει τις προσωπικές μου εμπειρίες, όπως πιστεύω το ίδιο κάνουν όλοι οι μελισσοblogers.
Αν γίνεται διαφήμιση δεν με ενδιαφέρει καθόλου λοιπόν.
Και στο κάτω κάτω γιατί κάτι καλό ή κάτι άσχημο να μην το μάθει ο κόσμος ώστε να τα ξέρει και αυτός;

Θα δείτε ποιο κάτω τα μελίσσια να μαζεύουν γύρη σήμερα που είχε αέρα και θερμοκρασία μόλις 11C.
Θα δείτε γόνους Ιανουάριο μήνα και ανάπτυξη των μελισσιών.
Τα μελίσσια σε τίποτα δεν θυμίζουν ταλαιπωρημένα μελίσσια πεύκου.
Θα ακούσετε στο βίντεο να λέω ότι εγώ δεν μετράω τον Μάρτιο τα μελίσσια μου, αλλά τότε θα τους πάρω από μια παραφυάδα προκειμένου να μην σμηνουργήσουν τον Απρίλιο και προκειμένου αυτές οι παραφυάδες να γίνουν παραγωγικές και πολύ δυνατές για το πεύκο του καλοκαιριού.
Αυτή είναι η φιλοσοφία μου.
Αυτά τα μελίσσια δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν πλέον αφού ο πληθυσμός τους αυξάνει συνεχώς και οι τροφές μπαίνουν διαρκώς στις κυψέλες και δεν πεινάνε.
Θα τους γίνει τον Φλεβάρη μια ακόμα θεραπεία με Nozevit plus και τέλος.

Να πω ακόμα ότι κάποιοι, και επιστήμονες δυστυχώς τα έχουν βάλει με τον Τσιμίνη, και με το Nozevit plus.
Ζητούν να απαγορευτεί το Nozevit και να σταματήσει ο Τσιμίνης να βγάζει ταινίες.
Ότι καλό παει να γίνει σε αυτό τον τόπο που μας βοηθάει πάνε να μας το αφαιρέσουν.
Έτσι τα έβαλαν παλιότερα και με τις ιμβερτοποιημένες τροφές, μα εγώ άλλα βλέπω από την χρήση τους στα μελίσσια μου.

Δείτε τα βίντεο.





Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...