Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Πως θα σας φαινόταν να φτιάχνατε μόνοι σας τα πλαίσια σας παραγγέλλοντας τα πηχάκια και να τα ενώνατε με ειδικούς συνδετήρες του εμπορίου; VIDEO


Φίλες και φίλοι καθημερινά πλέον συνάδελφοι από όλη την χώρα με ρωτούν για το αν υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε να φτιάξουν μόνοι τους πλαίσια για τις κυψέλες τους.
Δεν γνωρίζω αν είναι σε έλλειψη, ή αν έχει ανέβει η τιμή τους και για αυτό με ρωτούν οι μελισσοκόμοι, πάντως είναι γεγονός ότι πάντα μας λείπουν πλαίσια.
Εγώ πχ σε μια καταγραφή του υλικού μου πέρυσι βρήκα ότι είμαι μείον 500 πλαίσια λιγότερα σε σχέση με τις κυψέλες και τα πατώματα που έχω.
Αυτό συμβαίνει για διαφόρους λόγους.
Είτε γιατί πολλές φορές κάποια από αυτά σπάνε, είτε γιατί κάποια τα πουλάμε ή τα χαρίζουμε ως κηρήθρες με μέλι, είτε επειδή πουλάμε παραφυάδες με τα πλαίσια κτλ.
Έτσι θεωρώ ότι λίγο ή πολύ όλοι αντιμετωπίζουμε αυτό το ας το πούμε πρόβλημα.

Η απάντηση στο ερώτημα είναι ότι ναι, κυρίως στο εξωτερικό είναι σύνηθες φαινόμενο οι μελισσοκόμοι να κατασκευάζουν μόνοι τους πλαίσια.
Στην Ελλάδα και σε αυτό τον τομέα είμαστε πίσω ακόμα.
Για τον λόγο αυτό ήδη o MELISSOCOSMOS ξεκίνησε και ανεβάζει βιντεάκια για να δείτε πως φτιάχνουν τα πλαίσια στο εξωτερικό οι μελισσοκόμοι.
Σήμερα και ο Κώστας Παναγιωτίδης από την http://www.melissokomiakozanis.com/ μου έστειλε ένα πολύ ενδιαφέρον βιντεάκι σχετικό με το θέμα.
Η διαφορά εδώ είναι ότι ο μελισσοκόμος έχει πλαστικούς συνδετήρες και ενώνει εύκολα τα τέσσερα πηχάκια του πλαισίου.
Πας δηλαδή σε ένα εργοστάσιο ξυλείας, δίνεις τις διαστάσεις για τα πηχακια που επιθυμείς και απλά μετά τα ενώνεις.
Δεν γνωρίζω αν το κόστος κατασκευής αυτών των πλαισίων θα είναι προς το συμφέρον μας, είμαι σίγουρος όμως ότι στην Ελλάδα έχουμε εταιρείες που θα μπορούσαν να κατασκευάσουν πλαστικούς συνδετήρες.
Δείτε το παρακάτω βίντεο και θα καταλάβετε.



MELISSOCOSMOS ελάτε να γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο των μελισσών