Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Νέα απο τα έλατα 16-5-16


Γενικά σήμερα ήταν μια ημέρα με πολύ αέρα και στα βουνά και στον κάμπο.
Για μια ακόμα φορά κάναμε εξόρμηση στα βουνά ώστε να κατασταλάξουμε στο ακριβές σημείο που θα μπουν τα μελίσσια μας.
Διαλέξαμε λοιπόν ένα μέρος σε μέσο υψόμετρο, ώστε τα μελίσσια να συλλέγουν και προς τα επάνω και προς τα κάτω.
Να πω ακόμα ότι εμένα μου αρέσουν τα μέρη που δεν έχουν καθόλου καστανιά, καθώς επιθυμώ να βγάζω ατόφιο ελατόμελο.
Παρόλα αυτά να ξέρετε ότι η παρουσία καστανιάς βοηθάει τα μελίσσια να διατηρούν γόνους, μα εγώ δεν την θέλω. τουλάχισστον μπερδεμένη με τα έλατα



Και σήμερα βρήκαμε κόμπο και κοριό σε καλές ποσότητες.
Θα θελα να μην έχει τόσο πολύ κρύο όμως, θα ήμουν περισσότερο αισιόδοξος για την πορεία της νομής αν είχαμε πιο ζεστές και υγρές ημέρες.
Την Τετάρτη το βράδυ θα πάμε βουνό μελίσσια μαζί με την ζυγαριά.

Να πω και νέα από ορισμένες ζυγαριές.
Ορεινή Ναυπακτία έλατα -160
Άρτα έλατα -440
Ευρυτανία έλατα +220

Κάμπος!!!
Παλιούρι Μεσολόγγι +400
Κάμπος ακτινίδιο Αγρίνιο -450
Λευκάδα Αλογοθύμαρο -280

Σε όλες τις παραπάνω περιοχές είχε αέρα σήμερα.

Επίσης σκοπεύω να στείλω δείγμα για νοζεμιαση στην BeeNectar γιατί το χρώμα του εντέρου των μελισσών δεν μου αρέσει.
Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε όπλα ακόμα κι αν επιβεβαιωθούν οι φόβοι μου.

Αυτά τα νέα προς το παρόν.


MELISSOCOSMOS