Έχοντας ολοκληρώσει τη παραγωγή του μελιού μας και όντας ικανοποιημένοι με τη ποιότητα ήρθε η ώρα να δώσουμε μια παραπάνω αξία στο προιόν μας με μια κατάλληλη συσκευασία και πώμα.
Ο παραγωγός-συσκευαστής του μελιού πρέπει να γνωρίζει οτι το πρώτο που κάνει ελκυστικό στο καταναλωτικό κοινο ενα προιόν ειναι η συσκευασία γιατί η πρώτη αίσθηση που λειτουργεί πάντα ειναι η όραση (σκέφτειτε τον εαυτό σας όταν ψωνίζετε).
Το πρωταρχικό λοιπόν που θα πρέπει να μας απασχολεί, μετά την πιστοποίηση του μελιού μας, ειναι και η εύστοχη συσκευασία μιας και αυτό είναι που θα καταστήσει το προιόν μας επιθυμητό στην αγορά.
Συνήθως, πολλοί μελοπαραγωγοί-συσκευαστές στο εξωτερικό γι αυτό το σκοπό χρησιμοποιούν μικρές αλλα όμορφες και εύχρηστες συσκευασίες δίνοντας στο καταναλωτή τη δυνατότητα να δοκιμάσει και στη συνέχεια να προτιμήσει.
Η ποιότητα, σε συνδυασμό με την εξιδεικευμένη γεύση θα σας δώσουν την ευκαιρία να κερδίσετε μεγάλο μερίδιο αγοράς.
Μη ξεχνάτε οτι η ελληνική παραγωγή μελιού μπορεί να βασιστεί μόνο σε σωστούς επαγγελματίες μελισσοκόμους και όχι στις τεράστιες (χωρίς καθόλου ποιότητα) παραγωγικές μονάδες (Κίνα ή Τουρκία).
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για προϊόντα συσκευασίας (καπάκια-πώματα, βάζα) που παράγονται στις παραπάνω χώρες είναι ναι μεν πολύ οικονομικά αλλά είναι εύθραυστα και επιρρεπή σε ζημιές και σκουριές.
Καλύτερα θα ηταν λοιπόν να μη ρισκάρουμε την ποιότητα της συσκευασίας μας ειδικά όταν έχουμε δώσει τόσο βάση στη ποιότητα του προιόντος.
Όπως ειναι γνωστό γύρω στο 80% της ελληνικής παραγωγής διακινείται απο τους ίδιους τους παραγωγούς, αυτο θα πρέπει να παρακινεί όλους όσους ασχολούνται με τη μελισσοκομία να δίνουν βάση σε μια καλύτερη εμφάνιση και συσκευασία για τους λόγους που αναφέραμε πιο πάνω.
Το μέλι θα πρέπει να δίνεται στο καταναλωτή όχι μόνο ποιοτικά ανώτερο αλλά και εμφανισιακά.
Πηγή
http://www.pressas.gr/