Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Καταγγελία: Περιπέτειες με την έκδοση Μελισσοκομικού Βιβλιαρίου

 

Τα τελευταία δύο χρόνια περίπου που ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την μελισσοκομία, είχα ακούσει για διάφορες ιστορίες με τα προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει κατά καιρούς διάφοροι μελισσοκόμοι όταν προσπάθησαν να πάρουν μελισσοκομικό βιβλιάριο, αλλά δεν είχα δώσει πολύ προσοχή. Σκεφτόμουν ότι όταν έρθει η ώρα για να βγάλω το δικό μου θα έχω φροντίσει να έχω όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ήμουν σχετικά αισιόδοξος.


Δυστυχώς η αισιοδοξία μου δεν απέδωσε. Δείξτε λίγο υπομονή, διαβάστε την περιπέτειά μου και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Στις αρχές της άνοιξης περίπου επισκέφτηκα το αρμόδιο γραφείο με βάση τον τόπο κατοικίας μου, την Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Νοτίου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής που εδρεύει στην οδό Λεωφ. Θησέως 283 στην Καλλιθέα. Αρμόδια για την έκδοση μελισσοκομικού βιβλιαρίου στο συγκεκριμένο γραφείο είναι η κα Ευμορφία Ζάχου.


Η κα Ζάχου μου έδωσε μια φωτοτυπία από την σελίδα του ΦΕΚ/Β/642/28-5-2001 στο οποίο δημοσιεύεται η απόφαση 570910/1415/2001 με την οποία στο άρθρο 4 ορίζεται η διαδικασία έκδοσης μελισσοκομικού βιβλιαρίου. Το ΦΕΚ μπορείτε να το κατεβάσετε και να το διαβάσετε από τη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου. Στη συνέχεια μου είπε ότι εκτός από τα οριζόμενα στο άρθρο 4, για να μου βγάλει μελισσοκομικό βιβλιάριο θέλει αυτός ο οποίος θα μου πουλήσει ή παραχωρήσει τα μελισσοσμήνη να κάνει και την αντίστοιχη μεταβολή στο μελισσοκομικό του βιβλιάριο, όπως αναφέρεται στο άρθρο 5. Μου τόνισε ότι αν δεν γίνει αυτή η μεταβολή, δεν πρόκειται να μου χορηγήσει ποτέ κωδικό αριθμό μελισσοκομικού βιβλιαρίου.


Η αλήθεια είναι με προβλημάτισε η τελευταία της επισήμανση και σκέφτηκα ότι μάλλον θα έχω μπλεξίματα. Έτσι, προς το τέλος Μαρτίου, όταν πήγα μαζί με άλλους 4 φίλους για να πάρουμε παραφυάδες από τον μελισσοκόμο Δ.Α., του το επισήμανα και τον παρακαλέσαμε αν μπορεί να κάνει τη μεταβολή για να μας βοηθήσει και  να μην αντιμετωπίσουμε πρόβλημα με την έκδοση του μελισσοκομικού μας βιβλιαρίου, καθώς τρεις από τους πέντε της παρέας μας θα έπρεπε να καταθέσουν τα χαρτιά τους στο γραφείο της κας Ζάχου.  Γέλασε με αυτό που του ζητήσαμε και μας είπε να μην ανησυχούμε και ότι κανείς δεν του το έχει ζητήσει αυτό μέχρι τώρα. Μάλιστα μας υποσχέθηκε ότι θα έπαιρνε τηλέφωνο την κα Ζάχου και θα τις εξηγούσε ότι κάθε άνοιξη κόβει παραφυάδες και δίνει σε πολλούς μελισσοσμήνη, ότι είναι η πρώτη φορά που του το ζητούν και ότι αν ίσχυε αυτό που ισχυρίζεται η κα Ζάχου θα έπρεπε να μην κάνει άλλη δουλειά, αλλά να τρέχει κάθε λίγο και λιγάκι στο αρμόδιο γραφείο της Περιφέρειά του για να κάνει μεταβολές.


Για να μην έχουμε κάποιο πρόβλημα ο Δ.Α. μας έδωσε εκτός από την υπεύθυνη δήλωση πώλησης μελισσοσμηνών, τιμολόγιο πώλησης και γνήσιο αντίγραφο της πρώτης και τελευταίας σελίδας του εν ισχύ θεωρημένου μελισσοκομικού του βιβλιαρίου. Μας είπε ότι αυτά είναι υπερ-αρκετά αποδεικτικά στοιχεία απόκτησης μελισσοσμηνών και ότι δεν θα έχουμε κάποιο πρόβλημα.


Δεν μπορούσαμε να τον πιέσουμε να κάνει κάτι παραπάνω, και φύγαμε με τις παραφυάδες μας και τα χαρτιά, ευχόμενοι να έχει δίκιο και να μην έχουμε κάποιο πρόβλημα με την κα Ζάχου.


Την Πέμπτη 25 Απριλίου πήγα στο αρμόδιο γραφείο της Περιφέρειάς μου και επειδή η κα Ζάχου ήταν ασθενής, κατέθεσα την αίτηση έκδοσης μελισσοκομικού βιβλιαρίου μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο πρωτόκολλο. Ο κος Κορμάς Ευστάθιος, που είναι στο ίδιο γραφείο με την κα Ζάχου, μου είπε ότι μόλις επέστρεφε η κα Ζάχου στο γραφείο θα κοιτούσε την αίτηση και θα με έπαιρνε τηλέφωνο. Τη Δευτέρα 29 Απριλίου και μη έχοντας ακόμα κάποια ειδοποίηση από την κα Ζάχου πήγα στην Καλλιθέα για να δω σε ποιο σημείο βρισκόμαστε.


Η κα Ζάχου ήταν στο γραφείο, βρήκε την αίτησή μου και κοίταξε τα δικαιολογητικά:





  • Αίτηση - δήλωση εις διπλούν - ΟΚ
  • Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/1986 για την ακρίβεια των δηλουμένων στοιχείων - ΟΚ
  • Δύο πρόσφατες φωτογραφίες - ΟΚ
  • Βεβαίωση περί κατοχής των μελισσοσμηνών από Μελισσοκομικό Σύλλογο ή εφόσον δεν υπάρχει από Αγροτικό Σύλλογο της περιοχής της μόνιμης κατοικίας του - ΟΚ (σύμφωνα με  υπόδειξη της κας Ζάχου στην υπεύθυνη Δήλωση για την ακρίβεια των δηλουμένων στοιχείων συμπλήρωσα ότι δεν υπάρχει Μελισσοκομικός ή Αγροτικός σύλλογος στην περιοχή της μόνιμης κατοικίας μου)


Και πάμε στο τελευταίο που απαιτείται στο άρθρο 4 της απόφασης 570910/1415/2001, ΦΕΚ/Β/642/28-5-2001:



  • Αποδεικτικά στοιχεία απόκτησης των μελισσοσμηνών


Στο σημείο αυτό της έδωσα την υπεύθυνη δήλωση πώλησης μελισσοσμηνών με το γνήσιο της υπογραφής του Δ.Α. καθώς και το αντίστοιχο τιμολόγιο πώλησης. Με ρώτησε αν μου πούλησε μαζί και τις κυψέλες ή είχα δικές μου. Έδωσα λοιπόν γνήσιο αντίγραφο του τιμολογίου με το οποίο είχα αγοράσει κυψέλες στο όνομά μου μαζί με του φίλους μου και τις επέδειξα το αυθεντικό τιμολόγιο.


Στη συνέχεια μου ζήτησε θεωρημένο αντίγραφο τού μελισσοκομικού βιβλιαρίου τού Δ.Α. Της το προσκόμισα και αφού το κοίταξε για λίγη ώρα μου είπε:


- Μα εδώ φαίνεται ότι ο κος Δ.Α. έχει 610 μελισσοσμήνη και δεν έχει κάνει μεταβολή για τα δώδεκα (12) μελισσοσμήνη που σας πούλησε.


Της εξήγησα ότι είχα ζητήσει από τον κο Δ.Α. να κάνει τη μείωση και ότι αρνήθηκε ευγενικά, εξηγώντας της όλα όσα είχαν διαδραματιστεί με τον Δ.Α. και σας έχω ήδη αναφέρει πιο πάνω.


Σε εκείνο το σημείο μου είπε ότι δε μπορεί να μου βγάλει κωδικό αριθμό και ότι η διαδικασία θα πάγωνε μέχρι να έκανε τη μείωση στο μελισσοκομικό του βιβλιάριο ο κος Δ.Α.


Της εξήγησα ευγενικά ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται στο άρθρο 4 και ότι είναι κάτι στο οποίο δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Τη ρώτησα αν όλα όσα απαιτούνται από εμένα ήταν εντάξει και απάντησε ότι όλα ήταν ΟΚ, αλλά ήθελε να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του και ο πωλητής. Της ανέφερα αρκετές φορές ότι αυτό δεν έχει να κάνει με εμένα και ότι αν θέλει μπορεί να κινηθεί υπηρεσιακά εναντίον του κου Δ.Α., αλλά την παρακάλεσα να μην με καθυστερεί και να μην με ταλαιπωρεί για πράγματα που δεν με αφορούν.


Της ανέφερα σαν παράδειγμα ότι αν ο κος Δ.Α. δεν απέδιδε το ΦΠΑ από το τιμολόγιο που μου έδωσε, θα ήμουν υπεύθυνος εγώ; Η απάντηση ήταν ότι έτσι ερμηνεύει την απόφαση και ότι θέλει να είναι εντάξει και οι δύο πλευρές.


Στην ερώτησή μου, "αν ο κος Δ.Α. δεν θέλει να κάνει μεταβολή, ακόμα και αν τον πιέσω ή του βάλω το πιστόλι στον κρόταφο, εγώ δεν θα πάρω μελισσοκομικό βιβλιάριο;" η απάντηση ήταν ΟΧΙ, δεν θα βγάλετε βιβλιάριο, σας είχα προειδοποιήσει.


Στη συνέχεια της εξήγησα ότι οι άλλοι δύο φίλοι μου που έχουμε μαζί μελίσσια κατέθεσαν τα ίδια χαρτιά, ο ένας στην αντίστοιχη Δ/νση του Περιστερίου Αττικής και ο άλλος στην Ανατολική Περιφέρεια Αττικής, και πήραν και οι δύο αριθμό μελισσοκομικού βιβλιαρίου χωρίς κανένα πρόβλημα μέσα σε μία ημέρα. Τη ρώτησα το γιατί εκείνοι δεν είχαν αντίστοιχο πρόβλημα και μου απάντησε ότι για να βάλει την υπογραφή της θέλει όλα όσα μου ζητάει και ότι οι άλλοι συνάδελφοί της είναι υπεύθυνοι για τον εαυτό τους.


Σε κάποιο σημείο ανέφερα στην κα Ζάχου ότι σύμφωνα με τη γνώμη μου, το πνεύμα του νόμου, όπως περιγράφεται στη διαδικασία του άρθρου 4, είναι να πιστοποιήσει ότι κατέχω τα μελισσοσμήνη νόμιμα και δεν είναι προϊόν κλοπής, κάτι που αποδεικνύεται από τα δικαιολογητικά που έχω ήδη προσκομίσει. Μου απάντησε ότι αυτά δεν φτάνουν και θέλει και τη μεταβολή στο βιβλιάριο του πωλητή.


Επειδή όπως καταλαβαίνετε οι αντοχές μου είχαν φτάσει στα όριά τους, της είπα να μου πει τι πρέπει να κάνω τώρα, μια κι εγώ δεν μπορώ να κυνηγάω τον κο Δ.Α. από πίσω για να τον συμμορφώσω και να κάνει την μεταβολή για χάρη μου.


Στο σημείο εκείνο μου είπε ότι θα κάνει υπηρεσιακό σημείωμα προς την αντίστοιχη δ/νση του νομού Βοιωτίας για να καλέσουν τον κο Δ.Α. να κάνει τη μεταβολή. Μόνο όταν θα είχε τη μεταβολή στα χέρια της θα με καλούσε για να μου δώσει αριθμό.



Η αίτηση που έστειλε η κα Ζάχου στην αντίστοιχη Δ/νση της Βοιωτίας

Στο σημείο εκείνο αποχώρησα και πήρα τηλέφωνο τον Δ.Α. και του εξήγησα ότι η κα Ζάχου θα στείλει αίτημα για μεταβολή στην αντίστοιχη Δ/νση της Βοιωτίας και τον παρακάλεσα να βοηθήσει να ξεμπλέξω από αυτή την κατάσταση. Ο Δ.Α. πήρε αμέσως τηλέφωνο την κα Ζάχου, αλλά δεν κατάφερε να την μεταπείσει ότι αυτό που ζητάει είναι γραφειοκρατικό και ότι δεν χρειάζεται να κάνει αυτός μεταβολή για να μου δώσει εμένα αριθμό. 


Μετά από όλα αυτά είπα στους άλλους δύο φίλους μου με τους οποίους έχουμε μαζί μελίσσια και οι  οποίοι δεν μπορούσαν να έρθουν μαζί με εμένα εκείνη την περίοδο για να κάνουν μαζί μου αίτηση για μελισσοκομικό βιβλιάριο να περιμένουν μέχρι να έχουμε νεώτερα.


Ο καιρός περνούσε και επειδή σχεδιάζαμε την Παρασκευή 24 Μαΐου να μεταφέρουμε και οι πέντε φίλοι τα μελίσσια μας στη Αρκαδία, τη Δευτέρα 13 Μαΐου πήραμε τηλέφωνο τον Δ.Α. να δούμε αν έχει κάνει την μεταβολή, ώστε να πάμε μαζί με τους άλλους 2 φίλους μου να υποβάλλουν κι αυτοί την αίτηση και τα δικαιολογητικά τους για μελισσοκομικό βιβλιάριο και να προλάβουμε να πυροσφραγίσουμε τις κυψέλες μας πριν τη μεταφορά τους. Ο Δ.Α. μας είπε ότι τον είχαν πάρει τηλέφωνο από το γραφείο της Βοιωτίας και ότι θα πήγαινε να κάνει την μεταβολή για να ξεμπερδεύουμε όταν θα ήταν εύκαιρος.


Για να έχω μια δεύτερη γνώμη πάνω στο θέμα κάλεσα στο γραφείο της ΟΜΣΕ και ζήτησα τη γνώμη της Ομοσπονδίας στο θέμα. Μίλησα με μια κυρία που δυστυχώς δεν συγκράτησα το όνομά της και μου είπε ότι η κα Ζάχου κάνει κατάχρηση εξουσίας. Όπως μου εξήγησε, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 θα έπρεπε να μου δώσει αριθμό γιατί το θέμα της μεταβολής που αναφέρεται το άρθρο 5 δεν έχει να κάνει με εμένα. Κλείνοντας μου είπε ότι αν ήθελε η κα Ζάχου, θα μπορούσε να ζητήσει υπηρεσιακά τον έλεγχο του κου Δ.Α. από την αντίστοιχη υπηρεσία, αλλά δεν θα έπρεπε για κανένα λόγο να με καθυστερήσει και να με ταλαιπωρήσει για κάτι που δεν έχει να κάνει με εμένα.


Έτσι την Τετάρτη 15 Μαΐου στις 8 το πρωί ήμουν και πάλι στο γραφείο της κας Ζάχου μαζί με τους 2 φίλους μου. Με ρώτησε τι έκανα με τον κο Δ.Α. και της είπα ότι πριν 2 ημέρες μιλήσαμε και μας είπε ότι θα κάνει την μεταβολή. Οι φίλοι μου συμπλήρωσαν τις αιτήσεις και τις υπεύθυνες δηλώσεις που απαιτούνται και υπέβαλαν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ο ένας για 6 μελίσσια και ο άλλος για 19. Στη συνέχεια η κα Ζάχου, όταν είδε ότι και οι τρεις είμαστε φίλοι, ότι έχουμε μαζί τα μελίσσια και ότι και οι τρεις είχαμε πάρει παραφυάδες από τον Δ.Α., πήρε τηλέφωνο το αντίστοιχο γραφείο της Βοιωτίας, οι οποίοι την πληροφόρησαν ότι είχαν πάρει τηλέφωνο τον κο Δ.Α. για να κάνει τη μεταβολή, ότι είχε πει ότι θα περάσει όταν μπορέσει αλλά ακόμα δεν το είχε κάνει.


Στο σημείο αυτό μας είπε ότι δεν μπορούμε να πάρουμε αριθμό και θα πρέπει να κάνει χαρτί στην Βοιωτία και για τους 2 φίλους μου, ώστε να μπορέσουμε να βγάλουμε βιβλιάριο.


Όπως μπορείτε να φανταστείτε, το τι έγινε τις επόμενες 2 ώρες μέχρι τη στιγμή που τελικά αποχωρήσαμε από το κτίριο δεν περιγράφεται. Άλλοτε με ήρεμο και συγκαταβατικό τρόπο, κι άλλοτε με φωνές κι εντάσεις, προσπαθούσαμε να πείσουμε την κα Ζάχου ότι αυτά που ζητάει είναι παράλογα, ότι μας καθυστερεί και ότι στην πραγματικότητα δεν θέλει να μας βοηθήσει.


Ο πιο ήρεμος από τους τρεις της παρέας εξήγησε στην κα Ζάχου και στον κο Κορμά που είναι μαζί της στο γραφείο ότι είμαστε 5 φίλοι που έχουμε μαζί τα μελίσσια, ότι οι υπόλοιποι 2 έχουν βγάλει με τα ίδια δικαιολογητικά σε άλλες κατά τόπους Δ/νσεις αριθμό και ότι περιμένουν μέσα στην εβδομάδα τον επιτόπιο έλεγχο που προβλέπεται από τη διαδικασία. Τους ζήτησε σαν συμβιβαστική λύση να μας δώσει αριθμούς για να πυροσφραγίσουμε και να γίνει ο επιτόπιος έλεγχος ενώ τα μελίσσια είναι κοντά στον τόπο κατοικίας μας, ώστε να μην τρέχουμε στην Αρκαδία μέσα στο δάσος για πυροσφράγιση και επιτόπιο έλεγχο με όλα όσα αυτό συνεπάγεται σε έξοδα και χαμένο χρόνο από εμάς, αλλά να μην μας εκδώσει το μελισσοκομικό βιβλιάριο μέχρι να κάνει την μεταβολή ο Δ.Α. Ακόμα και σε αυτή τη συμβιβαστική πρόταση ήταν ανένδοτη. Η μόνη παραχώρηση που έκανε ήταν να μας πει ότι δεν θα τηρήσει το περιθώριο του ενός μηνός που προβλέπει η διαδικασία για τον επιτόπιο έλεγχο, αλλά θα μας δώσει όσο χρόνο χρειαζόμαστε.


Της είπα ότι είχα επικοινωνήσει με την ΟΜΣΕ και της εξήγησα τη θέση της Ομοσπονδίας πάνω στο θέμα, αλλά μας απάντησε ότι η Ομοσπονδία δεν βάζει υπογραφές, αυτή τις βάζει, και ότι αν κάποιος από την Ομοσπονδία θέλει, ας έρθει να πάρει την ευθύνη και να βάλει αυτός την υπογραφή του.


Αν και δεν μπορώ να σας δώσω ακριβή εικόνα του τι έγινε αυτές τις 2 ώρες, να σας επισημάνω ότι η κα Ζάχου προσπαθούσε όλη τη ώρα να βρει στα δικαιολογητικά που είχαμε υποβάλει κάποιο λάθος ή κάτι στο οποίο θα μπορούσε να μας δημιουργήσει πρόβλημα. Για παράδειγμα, όταν είδε ότι στο τηλέφωνο της μίας εκ των υπεύθυνων δηλώσεων που μας είχε δώσει ο Δ.Α., αντί για τηλέφωνο Βοιωτίας είχε τηλέφωνο που αντιστοιχεί στην Αθήνα, μας ρώτησε γιατί συμβαίνει αυτό και πήρε τηλέφωνο τον αριθμό της Αθήνας για να δει σε ποιον αντιστοιχεί το νούμερο. Απάντησε ο πατέρας του Δ.Α. στον οποίο είπε ότι ο γιος του μας δημιουργεί προβλήματα και ο άνθρωπος προσπάθησε να δει τι μπορεί να κάνει για να μας βοηθήσει.


Όταν σε άλλη στιγμή είδε ότι το τιμολόγιο αγοράς κυψελών ήταν στο όνομά μου και ότι οι δύο φίλοι μου δεν είχαν αντίστοιχο τιμολόγιο, στην εξήγηση που της έδωσα ότι είχαμε αγοράσει όλοι μαζί τις κυψέλες και τις μοιραστήκαμε, μας έβαλε και κάναμε ξεχωριστές υπεύθυνες δηλώσεις στις οποίες δηλώναμε ότι εγώ τους είχα παραχωρήσει τις κυψέλες. Στη συνέχεια μέτραγε τις κυψέλες του τιμολογίου για να δει αν μας καλύπτει με βάσει αυτά που είχαμε δηλώσει. Ζήσαμε όπως καταλαβαίνετε κωμικοτραγικές καταστάσεις.


Ο κος Κορμάς κάποια στιγμή ομολόγησε ότι αυτά που λέμε είναι λογικά και πρότεινε να υποβάλω γραπτώς αίτηση για διευκρίνηση του θέματος, κάτι που φυσικά κι έκανα.



Η αίτηση για διευκρίνηση του θέματος που υπέβαλα


Για να μην διαβάζετε το χειρόγραφο, η αίτηση για διευκρινήσεις που κατέθεσα λέει τα παρακάτω:



Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού, σας γνωρίζω ότι την Πέμπτη 25 Απριλίου 2013 σας υπέβαλα συνημμένα όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά έκδοσης μελισσοκομικού βιβλιαρίου σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 της με αριθμό  370910/14.5.2001 Απόφασης του Υπ. Γεωργίας που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ/Β/642/28-5-2001. Δεδομένου ότι πληρούνται όλες οι προβλεπόμενες προϋποθέσεις του εν λόγω άρθρου και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου, παρακαλώ να μου διευκρινίσετε εάν είναι απαραίτητο να εμφανίζεται η μεταβολή στο μελισσοκομικό βιβλιάριο του πωλητή ως δικαιολογητικό για την έκδοση του δικού μου μελισσοκομικού βιβλιαρίου, δεδομένου ότι δεν έχω καμία σχέση με τις ενέργειες που απαιτούνται από αυτόν και στις άλλες αντίστοιχες Διευθύνσεις δεν το απαιτούν.

Για να μην σας κουράζω άλλο, δεν κρύβω ότι ντρέπομαι για την συμπεριφορά μου, όταν σε ορισμένες στιγμές ύψωσα αρκετά τον τόνο της φωνής μου νευριασμένος, αλλά και για την στάση ενός εκ των 2 φίλων μου, που λόγω χαρακτήρα ήταν πιο νευρικός και κάποια στιγμή ήρθε στα όρια της συμπλοκής με τον κο Κορμά, ο οποίος μπήκε στη μέση για να ηρεμήσει τα πνεύματα. Ζητάω και δημόσια συγνώμη για την παρεκτροπή μου, παρόλο που ήταν απόρροια της στάσης της κας Ζάχου, η οποία δεν δεχόταν κανένα συμβιβασμό. Ήταν σαν να μιλάς σε τοίχο.


Δεν ξέρω αν και πότε τελικά θα βγάλω μελισσοκομικό βιβλιάριο. Η περιπέτειά μου όμως δείχνει με τον καλύτερο τρόπο το πώς ένας δημόσιος υπάλληλος καταρρακώνει τη φήμη όλων των υπολοίπων και στρέφει τη γραφειοκρατία εναντίον του πολίτη, σε μια εποχή μου συζητάμε για απλοποίηση των διαδικασιών και ενίσχυση της παραγωγικότητας. Η κα Ζάχου αντί να είναι αρωγός σε μια καινούργια προσπάθεια και να προσπαθεί να βοηθήσει τους νέους μελισσοκόμους, βάζει ανόητα εμπόδια και καθυστερεί όποιον θέλει να ασχοληθεί με τη μελισσοκομία.


Τέλος πιστεύω ότι η ΟΜΣΕ θα πρέπει να παρέμβει κάποια στιγμή και να διευκρινίσει τη διαδικασία έκδοσης μελισσοκομικού βιβλιαρίου, ώστε να ακολουθείται η ίδια διαδικασία και να απαιτούνται τα ίδια δικαιολογητικά από όλες τις κατά τόπους Υπηρεσίες και όχι ο κάθε υπάλληλος να ερμηνεύει κατά το δοκούν την απόφαση του Υπουργείου Γεωργίας.


http://give-bees-a-chance.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html 



Σχολιο MELISSOCOSMOU

Σαφώς και πρόκειται για κατάχρηση εξουσίας.

Πουθενά δεν ζητάνε την μεταβολή του βιβλιαρίου αν κάποιος πουλήσει παραφυάδες, αφού ο νόμος προβλέπει ότι ένας μελισσοκόμος μπορεί να πολλαπλασιάσει Χ3 τα μελίσσια του σε έναν χρόνο.

Πιστεύω ότι ο συνάδελφος πρέπει να καταγγείλει την υπάλληλο στον προϊστάμενο της.
 

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Βεβαίωση περί κατοχής των μελισσοσμηνών από Μελισσοκομικό Σύλλογο ή εφόσον δεν υπάρχει από Αγροτικό Σύλλογο της περιοχής της μόνιμης κατοικίας του"

για την χορήγηση βιβλιαρίου ζητείται βεβαίωση από τον μελισσοκομικό σύλλογο της περιοχής. οκ! γράφει πουθενά ότι πρέπει να γίνουμε αναγκαστικά μέλη αυτού του συλλόγου και να πληρώσουμε εγγραφή και συνδρομή ενός έτους για να μας δώσουν την βεβαίωση; δεν μου έδιναν την βεβαίωση αν δεν ήμουν μέλος... το ΦΕΚ δεν ξέρω που ακριβώς το γράφει αυτό... Η ΟΜΣΕ καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσει την διαδικασία... έλεος με την ανόητη αυτή γραφειοκρατία!!!

Άγγελος είπε...

Φίλε μου εγώ δεν αντιμετώπισα ούτε κατά διάνοια τα δικά σου προβλήματα . Πήρα το νούμερο αμέσως τα πυροσφράγισα και μετά από 2 περίπου μήνες είχα και το βιβλιάριο στα χέρια μου . Υποθέτω ότι αυτός είναι ο χρόνος που χρειάζεται η γραφειοκρατία να στο εκδώσει αλλά εμένα δεν με ένοιαζε γιατί στην ουσία το είχα έχοντας πάρει μελισσοκομικό αριθμό. Εσύ έπρεπε να την αναφέρεις στον προιστάμενο της και να την καταγγείλεις και στον Συνήγορο του Πολίτη αυτόν που λύνει διαφορές ανάμεσα στο δημόσιο και τους πολίτες. Έπρεπε να τις τρίξεις τα δόντια τις καρ@@@@@@@λας. Τους έχουνε κόψει μισθούς και την πληρώνει ο αθώος κοσμάκης. Όταν τα παίρνουνε κάτω από το τραπέζι ξέρουν να βάζουν την υπογραφή τους τα καθάρματα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις αν μπορείς είναι να τα δηλώσεις σε κάποια άλλη περιφέρεια για να γλυτώσεις.

Zoomaster.eu είπε...

ΒΑΛΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΝΑ "ΨΑΡΩΣΕΙ" ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.ΤΟ ΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΗΘΕΛΕ "BONUS"

Ανώνυμος είπε...

kalispera an kapios ta melisia den ta exei agorasi ala ta exei piasi apo dentra den mpori na ta dilosi, egw prosopika exw piasi 5 melisakia an vro kai ala den mporo na ta diloso diladi den mporo na bgalo melissokomiko bibliario

parnassos είπε...

Υπάρχει και ο Συνήγορος του Πολίτη.

Στείλτε ένα ενυπόγραφο e-mail.

Costas C

Πέτρος είπε...

Τι λες τώρα! Και δεν την αλείψατε με μέλι να τη δέσετε ανάμεσα στα μελίσια σας?! Τυχερή είναι.

Πέτρος είπε...

Δεν ξέρω αν κάνω κάπου λάθος, αλλά όταν κόβεις παραφυάδες αυτές είναι νέα σμήνη επομένως για ποιά μεταβολή μιλάμε? Δεν είναι σαν να σας πούλησε κάτι που ο ίδιος δεν έχει πια, Εκείνος θα εξακολουθήσει να έχει τον ίδιο αριθμό σμηνών με λιγότερο πληθυσμό από ότι πρίν τα χωρίσει. Δηλαδή αν γεννήσει η γελάδα μου και πουλήσω το μοσχάρι θα έχω λιγότερες γελάδες? Δεν είχε τίποτα να πει η κυρία σχετικά?

Ανώνυμος είπε...

καπου ειχα διαβασει οτι αν εχεις ενα προβλημα με το δημοσιο και σε καθυστερη αδικα υπαρχη και ο συνιγορος του πολητη και το δηκαστιριο!! επιδι εχεις 100% δικαιο απο οτι καταλαβα πιγενε την εν λογο δημοσια υπαλλιλο στα δικαστιρια και ζητα και αποζιμιοση για τον χρονο που εχασες!! καποια ωρα πρεπει να δουλεψουν και οι δημοσιοι υπαλλιλοι

Ανώνυμος είπε...

Υποψιάζομαι λάδωμα... Το κάνεις αφού πρώτα έχεις προσημειώσει τα χρήματα...

Tiny Bits Of Light... είπε...

Βασίλη σε ευχαριστώ για την αναδημοσίευση της ανάρτησής μου στο blog σου. Είναι καλό να ενημερωθούν όσο περισσότεροι φίλοι αναγνώστες γίνεται, ώστε να πιέσουμε όλοι κάποια στιγμή και να σταματήσει αυτή η ανόητη γραφειοκρατία που μας ταλαιπωρεί σε μια κατά τα άλλα απλή διαδικασία.

Δυστυχώς ο προϊστάμενος κράτησε αποστάσεις και είπε ότι θα προωθήσουν την αίτηση για διευκρινήσεις που υπέβαλα, ώστε να δοθεί απάντηση από τους ανωτέρους τους...

Ανώνυμος είπε...

το καλυτερο παραδειγμα ειναι με τη γελαδα.μπραβο στο φιλο που το σκεφτηκε. κατι σαν την κυρια μασ εχουν φερει εδω . ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΗΣ πληρωνε λαε. ΑΝΤΕΧΕΙΣ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεωπόνος γραφειοκρατική, πίσω από έναν υπολογιστή, η κα. Ζάχου Ευμορφία, κάνει τη ζωή δύσκολη κάθε νέου μελισσοκόμου, με πολλαπλές ζημιές.

Χάνουμε χρόνο από τις δουλειές μας, αυξάνουμε τα έξοδά μας, γινόμαστε παράνομοι προς το κράτος το οποίο χάνει φόρους, σε μια περίοδο που η χώρα προσπαθεί ορθοποδήσει.

Δεν ξέρω τι σκοπό έχει και σε πόσους έχει κάνει τη ζωή δύσκολη ή σε πόσους θα την κάνει μετά από εμάς, πρέπει όμως να μπει ένα τέλος σε τέτοιου είδους δημοσίων υπαλλήλων.

Γεωπόνος η οποία ισχυρίζεται ότι τα γιδοπρόβατα είναι το ίδιο με τα μελίσσια και ότι ο όρος παραφυάδα είναι Ελληνική εφεύρεση, θα έκανε τους δασκάλους της μελισσοκομίας να σκίσουν τα πτυχία τους.

Αν λοιπόν τα μνημόνια και η κρίση μπορούν να έχουν και ένα θετικό, τότε τέτοιου είδους δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει να πάνε στα σπίτια τους.

Θανάσης Ηρακλέους
(ένας εκ των τριών ταλαιπωρημένων φίλων που αναφέρονται στην παρούσα ανάρτηση)

Tiny Bits Of Light... είπε...

Φίλε Petros Houmos,

Όλα αυτά τις τα εξηγήσαμε και μάλιστα την πήρε τηλέφωνο και το παλικάρι που μας έδωσε τις παραφυάδες και τις τα εξήγησε ξανά, αλλά αυτή είπε ότι θα πρέπει να γίνει μεταβολή. Είτε μόνο μείωση μελισσοσμηνών, είτε, αν ήθελε ο Δ.Α. να έχει τον ίδιο αριθμό στο βιβλιάριο, αύξηση και μετά μείωση.

Ως προς το άλλο που γράφει ο ανώνυμος για τα μελίσσια που έχει πιάσει από αφεσμούς, όταν της το είπαμε είπε ότι αυτό δεν προβλέπεται και αν ήταν έτσι δεν θα μας έδινε ποτέ αριθμό μελισσοκομικού βιβλιαρίου.

Τον όρο παραφυάδα δεν τον δέχεται, τα μελίσσια είναι μελίσσια μας είπε, κάτι που είναι σωστό κυριολεκτικά, αλλά δεν έχει καμία σχέση με τη μελισσοκομική πραγματικότητα.

IxNiLaTiS είπε...

Υπάρχουν υπάλληλοι που είναι αρτηριοσκληρωτικοί, είτε γιατί θέλουν λάδωμα, είτε γιατί θέλουν να χαίρονται την εξουσία τους επάνω σου, και ηδονίζονται να βλέπουν ότι σου προκαλούν δυσφορία.
Έχω αρκετή πείρα από τέτοια θέματα, και έχω βρει την λύση!

Όταν είσαι βέβαιος ότι έχεις συγκεντρώσει όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται αλλά ο υπάλληλος ψάχνει για προφάσεις, τότε:

1. Δεν ανοίγεις καμία συζήτηση μαζί του! Είναι χάσιμο χρόνου και σπάσιμο νεύρων.

2. Πας στο σπίτι σου, ηρεμείς, και συντάσσεις μια αίτηση στην οποία αναφέρεις:
α) τι ζητάς,
β) τον σχετικό νόμο που απαιτεί τα συγκεκριμένα δικαιολογητικά, και
γ) αναφέρεις ρητώς πώς αυτά τα δικαιολογητικά τα έχεις προσκομίσει στον συγκεκριμένο υπάλληλο.

3. Αναφέρεις ρητώς πώς παρόλο που έχεις προσκομίσει τα δικαιολογητικά, η συγκεκριμένη υπηρεσία μέσω του συγκεκριμένου υπαλλήλου αρνείται κατηγορηματικά να σου δώσει την άδεια ή την βεβαίωση που δικαιούσαι!
Αναφέρεις τα επιπλέον δικαιολογητικά που σου ζητά και ρωτάς ευθέως ΠΩΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ να ζητά κάτι τέτοιο.

4. Αναφέρεις ότι από το συγκεκριμένο πρόβλημα εσύ έχεις απώλεια εισοδήματος ή και οικονομική ζημία ( για να εννοηθεί ότι αν ο υπάλληλος είναι υπότροπος θα αξιώσεις αποζημίωση).

Πας την επομένη μέρα στην συγκεκριμένη υπηρεσία και καταθέτεις την αίτηση παίρνοντας ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ. Αυτό υποχρεώνει την υπηρεσία να απαντήσει ΓΡΑΠΤΩΣ και μέσα σε σύντομο διάστημα (νομίζω μίας εβδομάδας) για ποιόν λόγο αρνείται.
Αυτό σημαίνει πώς πλέον εσύ έχεις ένα επίσημο έγγραφο στα χέρια σου, και αν ο λόγοι της άρνησης του συγκεκριμένου υπαλλήλου είναι αβάσιμοι τότε θα μπορείς να στηρίξεις κατηγορία εναντίον του για «υποτροπιασμό δημοσίου υπαλλήλου με άρνηση καθήκοντος», και να ζητήσεις αποζημίωση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου υπαλλήλου από αυτή την υπηρεσία.
Αυτό ο υπάλληλος το γνωρίζει καλά, και μόλις δεί την αίτηση θα καταλάβει ότι γνωρίζεις τα δικαιώματά σου και δεν αστειεύεσαι. Θα αντιληφθεί αμέσως ότι τα πράγματα σοβαρεύουν εις βάρος του, και αμέσως θα είναι γελαστός και εξυπηρετικός.

Αν μάλιστα το χαρτί αυτό έχει συναχθεί από δικηγόρο και έχει επάνω το λογότυπο του δικηγορικού γραφείου ή την σφραγίδα του δικηγόρου, θα κατουρηθεί επάνω του. Δυστυχώς ο Έλληνας γλύφτης που έγλυψε τον κώλο κάποιων πολιτικών και έγινε δημόσιος υπάλληλος, νομίζει ότι έγινε θεός και φέρεται σαν Σατανάς

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα,
εγω δεν ειχα κανενα προβλημα στην αιτηση για μελισσοκομικο βιβλιαριο στην ανατολικη αττικη ισα ισα ηταν πολυ εξηπηρετικη η κυρια.
ΑΛΛΑ βιβλιαριο δεν εχω απο τον δεκεμβριο γιατι οπως μου λεει μεχρι και σημερα το καλο μας κρατος δεν τυπωνει καινουργια και στην περιφερεια ανατολικης αττικης εχουν τελειωσει!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

που χρησιμευει το βιβλιαριο και εαν ειναι απαραιτητη η πυροσφραγιδα για τον ερασιτεχνη με τρια μελισακια

Costas Vlachidis είπε...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΌΣΙΟΙ ΥΠΆΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΊΔΙΟΙ! Δημοσιεύθυκε πρόσφατα μία υπουργική απόφαση που έχει σχέση με την μείωση των Δημ. υπαλλήλων, και περιγράφει τις περιπτώσεις αργίας και απόλυσης των , και μία από αυτές, είναι και η μη εξυπηρέτηση των πολιτών, και η κατάχρηση εξουσίας. πιστεύω ότι αν κινηθείς νομικά εναντίον της, κινδυνεύει η εργασία της ! κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή σε αυτά τα πράγματα. Ενας Δμ. Υπάλληλος

Unknown είπε...

Συμφωνω με τον ιχνιλατη αλλα υπαρχει και πιο ευκολος τροπος.Πας στον αρμοδιο προισταμενο του τμηματος και του ζητας ευγενικα να σου δωσει το τηλεφωνο γιατι εσενα σου τελειωσαν η μοναδες.Του λες με λιγα λογια οτι θες να παρεις τον αδερφο σου που δουλευει στον αντ1 να ερθει να κανει ενα ρεπορταζ για την αρμοδια υπηρεσια και τα προβληματα που συνανταει κανεις για να κανει τη δουλεια του.Δεν ξερω για σας αλλα σε μενα δουλεψε.Του τραβηξε ενα ξεχεσμα του μαγκα που θα του μεινει αξεχαστο και εκανα και τη δουλεια μου στο αψε σβησε.Φυσικα καμια σχεση ο αδερφος μου με τον αντ1.

Ανώνυμος είπε...

Σαs εχει δωθει η ευκερια να την στειλεται σπιτι.Και να σωσεται κοσμο απο την ταλεπωρεια τηs κυριαs αυτηs.Και καποτε απο καπου πρεπει να γινη η αρχη.Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ.ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΔΩΣΕΙΣ.[ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ].Για ρωτησε τον δικηγορο..

Ανώνυμος είπε...

ola afta poy sas ekanan einai aperigrapta.......ego agorasa 17 melisia to 2011 ekana etisi sto sineterismo tis perioxis mou,moy evgalan pirosfragida ta sfragisa,piga o idios stin diefthinsi georgias kai kanonisa rantevoy me geopono kai mou ekane elexo kai pira to vivliario se peripou 10 meres xoris timologia kai ipefthines diloseis.....to mono pou me rotisan einai pou vrika ta melisia kai eipa oti ta ekana monos moy apo afesmous...kai to 2012 piga xana kai ekana etisi gia elexo gia pollaplasiasmo apo 17 sta 100 kai me elexan kai mou eftiaxan to vivliario tin idia mera kai fetos apo 100 sta 300 me akrivos tin idia diadikasia....olla afta sto irakleio tis kritis.............

Ανώνυμος είπε...

Μόνο με τον τρόπο που λέει Ο φίλος ιχνηλάτης μπορείς να βρεις το δίκιο σου σε δημόσια υπηρεσία.
Πάντως αυτή η κ.Ζάχου πρέπει να έχει χρόνια να δει χαρά στα σκέλια της!

Ανώνυμος είπε...

Μια καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη Να τελειώνουμε με τις ταλαιπωρίες ....
Να πάνε στα σπίτια τους η Άχρηστη και η μιζαδόροι.
Υποβολή Αναφοράς στο Συνήγορο του Πολίτη

Η αναφορά υποβάλλεται με απλή αίτηση στα γραφεία του Συνηγόρου του Πολίτη (Χατζηγιάννη Μέξη 5, Τ.Κ. 115 28, Περιοχή Χίλτον, Αθήνα), κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 8.30 π.μ. - 2 μ.μ. (τηλέφωνο εξυπηρέτησης κοινού: 210-7289600). Από την αίτηση πρέπει να προκύπτουν σαφώς τα στοιχεία του ενδιαφερόμενου πολίτη. Η αίτηση υποβάλλεται αυτοπροσώπως, ταχυδρομικώς ή με τηλεομοιοτυπία (fax: 210-7292129). Η αναφορά πρέπει να περιλαμβάνει συνοπτική περιγραφή του προβλήματος, την εμπλεκόμενη δημόσια υπηρεσία, τις ενέργειες που έχουν προηγηθεί, το αποτέλεσμά τους, καθώς και κάθε αποδεικτικό στοιχείο ή πληροφορία που μπορεί να βοηθήσει στη διερεύνηση του θέματος.

Tiny Bits Of Light... είπε...

"Ο υπάλληλος της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης (Γεωπόνος ή Τεχνολόγος Γεωπονίας) της περιοχής που βρίσκονται οι κυψέλες του ενδιαφερομένου συντάσσει βεβαίωση επιτόπιου ελέγχου"

Ευτυχώς η αρμόδια υπάλληλος για τον επιτόπιο έλεγχο είναι η κα Μαρία Κωνσταντινίδου από το αρμόδιο γραφείο της Ελευσίνας, η οποία έκανε ήδη τον έλεγχο για τους 2 φίλους της παρέας που έχουμε μαζί τα μελίσσια.

Ήταν πολύ εξυπηρετική, άψογη στη δουλειά της, κατανόησε το πρόβλημα που έχουμε οι υπόλοιποι 3 όταν είδε τις κυψέλες μας, ζήτησε να ενημερωθεί γιατί δεν έχουμε πάρει ακόμα αριθμό και προσφέρθηκε να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να μας βοηθήσει.

Αυτό αποδεικνύει για άλλη μία φορά ότι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι ίδιοι και δυστυχώς κάποιοι κακοί υπάλληλοι δυσφημούν όλον τον κλάδο.

Ανώνυμος είπε...

Μαζεύτηκαν όλοι οι ψευτομαγκες στο site του ξεσφιγγη του μεταλαμπαδευτη της γνώσης, πηραν τον προβληματισμό ενος νεου μελισσοκομου και τον ξεχείλωσαν. Γραφετε για κομματικά διορισμένους, για το αν εχει δει χαρα στα σκελια της, για το αν κανει καλα τη δουλεια της και χιλια δυο αλλα που αμα τα δει η γυναικα θα παρει αποζημίωση απο τον Ξεσφίγγη μερικα χιλιαρικακια για συκοφαντική δυσφήμιση και εξύβριση.

Κανεις σας δεν βλέπει οτι ετσι ειναι το σωστο. Πρεπει να γράφεις τη μεταβολή στο βιβλιάριο σου. Αν την κρύβεις κατι λάκο έχει η φάβα.

Βρίστε άφοβα. Το ποιοτικό blog του ξεσφίγγη τους χωρά όλους.

Μάνος

Melissocosmos είπε...

Μανο ο συναδελφος εστειλε εδω το προβλημα του για να παρει διασημοτητα μπας και βρεθει λυση.
Οι αποψεις των αναγνωστων δεν αποτελουν θεσεις του Blog.
Ωραια υποστηριξη παρεχεις στους συναδελφους σου παντως

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα σε όλους. Εγώ αντιμετωπίζω αντίστοιχο θέμα όχι με τα χαρτιά μου αλλά με το μέγεθος των μελισσοσμηνών. Επειδή αποφάσισα να δουλέψω οχτάρες κυψέλες, έχει ψιλομπλοκάρει η υπόθεση μου διότι μου λένε πως ο νόμος ορίζει σαν ευρωπαϊκή κυψέλη τύπου στάνταρντ τη δεκάρα και στη αυτοψία θα πρέπει να δουν δέκα πλαίσια πληθυσμό. Στην ερώτηση αν τις κάνω δυόροφες θα έχω πάλι πρόβλημα δεν πήρα απάντηση ούτε και κάποιο σχόλιο ότι στην Κορινθία υπάρχουν περίπου 10000 τέτοιες κυψέλες. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι γι' αυτό το θέμα παρακαλώ να με ενημερώσει διότι είμαι σε επικίνδυνο μέρος για κλοπές και δεν μπορώ να πάρω ακόμη αριθμό.

Ανώνυμος είπε...

Οποιος κάνει καλά τη δουλειά του ή θα τα παίρνει ή θα τον έχει βάλει κάποιος στο δημόσιο ή θα έχει να δει χαρά στα σκελια του πολύ καιρό;σαν δεν ντρέπεστε λίγο αποβράσματα Διαβάστε τον νόμο του κράτους που λέει τι πρέπει να έχει αυτός που θέλει μελλισοκομικό βιβλιάριο και μετά γράψτε τις αηδίες που γράφεται βλαμένοι

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε @ 30 Μαΐου 2013 - 10:04 μ.μ.,
θέλεις να μας πεις δηλαδή ότι οι περισσότεροι υπάλληλοι που υπηρετούν στις αντίστοιχες υπηρεσίες ανά την Ελλάδα, η ΟΜΣΕ, και οι περισσότεροι μελισσοκόμοι που έχουν απαντήσει που έχουν εκφράσει τη γνώμη τους στο blog έχουν μαύρα μεσάνυχτα του νόμου και έχεις δίκιο εσύ και η κα Ζάχου.

Αυτή φίλε μου / φίλη μου είναι η δικιά σου ΕΡΜΗΝΕΙΑ του νόμου, και μάλλον θα πρέπει να δεχτείς ότι ίσως και να κάνεις λάθος.

Το άρθρο 4 περιγράφει σαφώς τα δικαιολογητικά και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για την έκδοση μελισσοκομικού βιβλιαρίου.

Το άρθρο 5 δεν έχει καμία σχέση με τη διαδικασία αυτή και αφορά τις μεταβολές και μόνο.

Η μεταβολή που πρέπει να κάνει ο πωλητής μπορεί να είναι σύμφωνη με το νόμο βάση του άρθρου 5, αλλά δεν έχει καμία σχέση με τη διαδικασία έκδοσης μελισσοκομικού αριθμού, όπως περιγράφεται σαφώς στο άρθρο 4.

Αν ήταν έτσι όπως τα λες, οι περισσότερες κατά τόπους Υπηρεσίες ανά την Ελλάδα θα ακολουθούσαν την τακτική της κας Ζάχου και θα ήταν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.

Ανώνυμος είπε...

Απαράδεκτοι!