Σελίδες

Παράξενο Μέλι Έβγαλε στα Έλατα της Αιτωλοακαρνανίας Μελισσοκόμος

paraxeno-meli-ebgale-sta-elata-tis-aitoloakarnanias-melissokomos

Ένας Μελισσοκόμος Ανέβασε τα Μελίσσια του στα Έλατα της Αιτωλοακαρνανίας και Έβγαλε ένα Παράξενο Μέλι

Ο φίλος μου ο Γιάννης όπως κάθε χρόνο ανέβασε τα μελίσσια του στα ορεινά βουνά της Αιτωλοακαρνανίας την άνοιξη, με την ελπίδα να πάρει το πολυπόθητο μέλι ελάτου.
Το μέλι ελάτου είναι άκρως εμπορεύσιμο, το ζητάει ο κόσμος και έτσι για τον μελισσοκόμο αυτή η νομή είναι από τις πρώτες επιλογές του.
paraxeno-meli-ebgale-sta-elata-tis-aitoloakarnanias-enas-melissokomos

Έτσι έγινε λοιπόν, και η φετινή χρονιά ήταν πολύ καλή για τα έλατα και τα μελίσσια γέμισαν με κόκκινο μέλι ελάτου!
Όχι όλα όμως...
Δύο από τα μελίσσια αντί για κόκκινο έλατο μάζεψαν ένα λευκό προς κρεμ χρώμα μελιού που δεν είναι σαν το συνηθισμένο που βγαίνει στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας.
Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι το μέλι που βγαίνει στα έλατα της Ηπείρου και της Στερεάς Ελλάδας γενικότερα είναι κόκκινου χρώματος.

Στην Πελοπόννησο από το όρος Παναχαϊκό μέχρι το ποιο νότιο άκρο της όπου υπάρχουν Έλατα βγαίνει διαφορετικό μέλι ελάτου βανίλια.

Το ερώτημα τόσο του Γιάννη, όσο και όλων όσων είδαμε το μέλι αυτό είναι αν πρόκειται για ελατοβανίλια.
Ως προς τα χαρακτηριστικά του, είναι παχύρευστο και πιο άγλυκο σε σχέση με το κόκκινο μέλι ελάτου.

Να τονιστεί ότι δεν πρόκειται για μέλι από εκείνο που παγώνει μέσα στις κηρήθρες και δεν βγαίνει.
Αυτό βγήκε από τις κηρήθρες και είναι εντελώς διαφορετικό.

Μπορεί άραγε να είναι ελατοβανίλια;
Και αν ναι πως βγήκε σε αυτά τα μέρη τέτοιο μέλι;
Γιατί δεν το μάζεψαν όλα τα μελίσσια και το μάζεψαν μονάχα δύο;

Όποιος γνωρίζει περί τίνος πρόκειται ας μας δώσει τα φώτα του αφήνοντας ένα σχόλιο.

Δείτε και βίντεο την ώρα του τρύγου στον μελιτοεξαγωγέα.

 


Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό link...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια των αναγνωστών δεν δεσμεύουν το Blog, δεν αντικατοπτρίζουν τις θέσεις του και ενδεχομένως εκφράζουν μόνο αυτούς που τα γράφουν...