Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

Μελισσοτροφή Q-Extra Power της Beenectar αν θέλετε δυνατά και υγιή μελίσσια


Είναι η τροφή που της έχω αφιερώσει τα περισσότερα άρθρα μου.
Δεν υπάρχει άλλη μελισσοτροφή στην Ελλάδα που να έχω γράψει τόσα πολλά και σε διαφορετικά άρθρα.
Θέλω να πιστεύω ότι πιάνουν τόπο τουλάχιστον και ότι αρχίζετε να την δοκιμάζετε.
Όταν το κάνετε αυτό, τότε η τροφή θα σας κερδίσει από μόνη της.
Προκαλώ οποιονδήποτε...
Αγοράστε 1 μόνο κουτί των 24 κιλών, δηλαδή την μικρότερη δυνατή ποσότητα.
Δώστε από δυο κιλά σε 12 μελίσσια δείκτες, όποια εποχή του χρόνου και αν είναι.

Συγκρίνετε αυτά τα 12 μελίσσια σε σχέση με μια δωδεκάδα μελίσσια που δεν πήραν αυτή την τροφή.
Συγκρίνετε τα ποσοστά της βαρρόα, και γενικότερα την υγεία, τον γόνο, την ανάπτυξη των μελισσιών αυτών.
Εγώ ομιλώ ως μελισσοκόμος και λέω ότι βλέπω μεγάλη διαφορά.
Θα σας πω ακόμα και τι κάνω.


Η τροφή αυτή παρασκευάζεται και περιέχει και αιθέρια έλαια στην σύνθεση της προκειμένου να καταπολεμά την βαρρόα και την νοζεμίαση.
Έτσι την εποχή αυτή βάζω σε όλα μου τα μελίσσια από 2 κιλά της εν λόγω τροφής.
Τα βάζω ένα ένα, αφού πρώτα τελειώσει το ένα, βάζω το άλλο και τα μελίσσια κάνουν κάτι παραπάνω από 20 ημέρες να καταναλώσουν και τα δυο κιλά.
Έτσι έχω εκπληκτικά αποτελέσματα για τους εξής απλούς λόγους.

Πρώτον.
Τα αιθέρια έλαια που περιέχει η τροφή σύμφωνα με την έρευνα που έκανε το ΑΠΘ σε 21 ημέρες εξοντώνουν τα 3/4 της βαρρόα που υπάρχουν στην κυψέλη.
Άρα λοιπόν ότι ποσοστό βαρρόα είχε μείνει στην κυψέλη μετά τις θεραπείες του χειμώνα την ξεκάνω με βιολογικό τρόπο, και έχω το κεφάλι μου ήσυχο και το μελίσσι χωρίς βαρρόα αλλά και χωρίς να επιβαρύνω το μέλι της ανοίξεως με τυχόν υπολείμματα που θα έμεναν αν χρησιμοποιούσα συμβατικό σκεύασμα.
Ορίστε και η απόδειξη.


Δεύτερον..
Περιέχει αιθέρια έλαια και για την Νοζεμίαση.
Είναι γνωστή η θεραπευτική δράση αυτών κατά της ασθένειας και έρχεται νέα έρευνα που θα το αποδείξει.

Τρίτον
Η τροφή αυτή είναι αντικατάστατο γυρεόπιτας, τα μελίσσια κάνουν επιπλέον γόνο.

Τέταρτον.
Η τροφή στην σύνθεση της περιέχει την βιταμίνη Extra Ultra Vita-Bee, πρωτεΐνες, αμινοξέα που συμβάλουν στην τόνωση του ανοσοποιητικού των μελισσών και που κάνει τις μέλισσες να ζουν περισσότερο, και αρα να γίνονται μεγαλύτερα σμήνη.

Πέμπτον.
Δείτε τις φωτογραφίες και θα σας πω.

Η τροφή καταναλώνεται με ρέγουλα από το μελίσσι. Εντός της κυψέλης υπάρχει και μικρό φορμάκι που μπαίνει μικροποσότητα σιροπιού με βιταμίνη Extra Ultra Vita-Bee ώστε οι βασίλισσες να τρελαθούν κυριολεκτικά.

Έχω μια ιδιοτροπία, ένα κόλλημα.
Απεχθάνομαι τις τροφές εκείνες που τρίβουν τόσο πολύ ώστε να βλέπω μέλισσες με κομματάκια στο στόμα να την πετούν έξω.
Αν το δω αυτό τότε η τροφή εκείνη όσο ζω σε μελίσσι μου δεν ξαναμπαίνει.
Γιατί δεν φτάνει που τα κομματάκια αυτά είναι χρήματα που τα έχω πληρώσει, και οι μέλισσες τα πετάνε.
Αλλά το σπουδαιότερο είναι πως μια τροφή που πετρώνει καταστρέφει την προβοσκίδα των μελισσών, και τις κάνει ανίκανες να συλλέξουν.
Έτσι προτιμώ τροφές που όχι μόνο δεν πετρώνουν, αλλά μαλακώνουν κιόλας όταν μπουν στην κυψέλη.


Αυτή η εικόνα της φωτογραφίας είναι αυτό που θέλω να βλέπω στις μελισσοτροφές.
Γιατί οι μέλισσες είναι κατασκευασμένες να γλύφουν νέκταρ και μέλι, και όχι κοτρόνες όπως γίνονται ορισμένες τροφές.

Λοιπόν φίλοι μου εγώ την αμαρτία μου σας την είπα, και αμαρτία εξομολογημένη ουκ εστί αμαρτία.

Η Q-Extra Power είναι η ακριβότερη τροφή της Beenectar, το τοπ της εταιρείας.
Αν ήθελα απλά να κάνω συντήρηση, τότε ναι θα έβαζα μια οικονομική τροφή.
Τώρα θέλω να φτιάξω μελίσσια όμως.

Ίσως κάποιος άλλος να πει ότι υπάρχουν και άλλες ποιοτικές τροφές με αυτά τα χρήματα.
Μπορεί αλλά εγώ δεν ξέρω άλλη τροφή που να λέει έρευνα ότι καταπολεμά και την βαρρόα, που να περιέχει βιταμίνες και πρωτεΐνες και να είναι και γυρεόπιτα.
Τόσα πολλά + μόνο ετούτη η τροφή τα παρέχει.

Θυμηθείτε αυτό που είπα στην αρχή.
Πάρτε 1 μόνο κουτί, έχει μέσα 24 κιλά.
Δοκιμάστε μόνοι σας.
Μην ακούτε εμένα ή οποιονδήποτε άλλον, αλλά δείτε τι θα σας πουν τα ίδια σας τα μελίσσια.
Αυτά δεν λένε ψέματα.

Θα την βρείτε σε επιλεγμένα καταστήματα ανά την χώρα και φυσικά στην Beenectar στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://www.beenectar.com/index.php?cat=2&s=0

Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...