Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Πόσο μπορεί η τροφή να φτιάξει τα μελίσσια μας!!! photos


Χτες επισκέφτηκα το μελισσοκομείο με τις παραφυάδες που κόψαμε τον Σεπτέμβριο.
Από αυτά τα μελίσσια δεν χάθηκε ούτε μια βασίλισσα τον χειμώνα, και είναι λογικό αφού ήταν πολύ νεαρής ηλικίας.
Οι παραφυάδες τον Σεπτέμβριο, οι 10 έγιναν με βασίλισσες του Στέργιου Στεργάτου, και οι υπόλοιπες έγιναν με δικές μας βασίλισσες επιλογής από μελίσσια που επί σειρά ετών έδειξαν την μεγαλύτερη σταθερότητα.
Έχω πει αρκετές φορές ότι εμείς πάντα κόβουμε παραφυάδες Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αφού τελειώσουμε με την συγκομιδή μελιού.

Πηγαίνουμε τις παραφυάδες μας στο φθινοπωρινό ρείκι, τροφοδοτούμε κιόλας για να δυναμώσουν και αυτές γίνονται 6-7 πλαίσια μελισσάκια με περίπου 4 γόνους.
Ξεχειμωνιάζουν με ασφάλεια και περιποίηση και την άνοιξη είναι παραγωγικά μελίσσια πλέον.
Τροφοδοτήθηκαν μόνο με ποιοτικά ζυμάρια όπως το APIFOOD της Μελισσοκομικής Βορείου Ελλάδος.
Σιρόπι δεν δώσαμε.


Τα άφησα με 9 πλαίσια πριν μια εβδομάδα.
Το δέκατο πλαίσιο το βάζω πάντα στο τέλος για να μπορώ να δουλεύω πιο εύκολα.
Στην σημερινή μου επιθεώρηση βρήκα οι περισσότερες να χτίζουν κηρήθρες στον χώρο του δεκάτου πλαισίου που έλειπε.
Οι παραφυάδες του Σεπτεμβρίου δηλαδή θέλουν πατώματα πλέον.


Όπως είναι φυσικό οι παραφυάδες του Σεπτεμβρίου δεν είχαν καθόλου μέλι σε απόθεμα και εξαρτήθηκαν εντελώς από τις έτοιμες τροφές που τους δώσαμε.


Και είναι εκπληκτικό το πόσο καλά τα πήγαν.
Χαίρεσαι να τα βλέπεις μεν...
Τα μελίσσια όχι μόνο χτίζουν γλώσσες μα τις γεννάνε κιόλας κατευθείαν.


Φίλοι μου σας έχω πει αναλυτικά τους μεθόδους που ακολουθώ στα μελίσσια μου.
Πως τρυγαώ, πότε κόβω παραφυάδες, τι τα ταΐζω, τι θεραπείες τους κάνω, πως τα χειρίζομαι.
Η τέχνη μου είναι ανοικτό βιβλίο για εσάς.
Άλλοι δεν μαρτυράνε ούτε την αμαρτία τους...
Όσοι θέλετε, ακολουθείτε.
Εγώ όταν ξεκινούσα  στην εφηβεία μου δεν είχα ούτε έναν να μου δώσει μια συμβουλή.
Γι αυτό το διατηρώ αυτό το Blog που κατά τα άλλα όλο μπελάδες μου προκαλεί.

Αν θέλετε να δοκιμάσετε το APIFOOD κάντε κλικ στον σύνδεσμο πιο κάτω.

https://www.melisokomiki.eu/Apifood

Melissocosmos

Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...