Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020

Οι μελισσοκόμοι μιλούν για το θέμα του Φαρμακά


Έχω δεχτεί ένα σωρό e-mail από αναγνώστες οπού μου στέλνουν τα τηλέφωνα τους για να με ενημερώσουν για το θέμα του Φαρμακά.
Το να ενημερωθώ εγώ είναι δευτερεύον θέμα συνάδελφοι.
Το να μιλήσετε εσείς οι ίδιοι που δραστηριοποιήστε στον Φαρμακά είναι το πρωτεύον.
Εσείς πρέπει να ενημερώσετε ότι ζείτε από αυτό το βουνό.
Εσείς πρέπει να διαμαρτυρηθείτε και στην Δασική Υπηρεσία και στον Σεβασμιότατο Αργολίδος.
Εγώ έχω μιλήσει και με δικηγόρους, έχω μιλήσει και με μεγαλοδημοσιογράφους.
Ομιλώ φυσικά και με ανθρώπους της Εκκλησίας που θα μπορούσαν να βοηθήσουν.
Σας ζητάω να πείτε την γνώμη σας και το μόνο που επιφυλάσσομαι να λογοκρίνω είναι τυχόν βρισιές.

Εμείς οι μελισσοκόμοι το δίκιο μας ψάχνουμε, δεν τραμπουκίζουμε και ούτε θέλουμε το άδικο και το κακό κανενός.
Θέλουμε απλά την εφαρμογή του νόμου όπως σε όλη την Ελλάδα έτσι και στον Φαρμακά.

Στείλτε μας την γνώμη σας ή την θέση σας στο Melissocosmos@yahoo.gr και θα την δείτε δημοσιευμένη εδώ στο Blog των μελισσοκόμων.
Στείλτε μας την θέση σας ώστε και η Δασική Υπηρεσία να την μάθει αλλά και ο Άγιος Αργολίδος να την διαβάσει.
Κάθε άνθρωπος κρύβει μια μικρή ιστορία, πείτε την δική σας ιστορία λοιπόν.

Ο Αλέξανδρος μας έγραψε

Καλησπέρα είμαι μελισσοκόμος και διάβασα την απάντηση του μητροπολίτη ! Δεν θέλω να κάνω σχόλιο για τους δικούς μου λόγους! 
Φέτος όπως και πέρυσι ήμουνα στο Φαρμακά! 
Αυτά που λέει ο Δεσπότης δεν στέκουν. Κανένας μα κανένας τσοπάνης δεν μας έκανε παράπονα ίσα ίσα όλοι οι μελισσοκόμοι για να τους βοηθήσουμε αγοράζαμε γίδες και τυριά για να τα έχουμε καλά κανένας δεν παραπονέθηκε ! 
Όσο για τις κατασκηνώσεις δεν θα λειτουργήσουν ποτέ τα έργα που έχουν κάνει είναι μηδαμινά ούτε σε πέντε χρόνια δεν θα πάνε παιδιά εκεί! 
Και ποιος θα είναι ο γονιός που θα στείλει το παιδί του εκεί που για να πας πρέπει να σπάσεις το αυτοκίνητο σου και πάει μόνο 4χ4 η φορτηγό. 
Αν γίνει κάτι με ένα παιδί αν το τσιμπήσει φίδι; Μετά τι θα κάνει θα απαγορεύσει και στα φίδια να πάνε στο βουνό; Ο δρόμος είναι άθλιος και δεν θα φτιαχτεί ποτέ! 
Κανένα συνεργείο δεν μας είπε το παραμικρό όλοι μας χαιρετούσαν όταν πέρναγαν από τα μελίσσια και ήμασταν εκεί!
Και αυτός που ήταν αλλεργικός ας είχε μαζί του ένεση αν τον τσίμπαγε στη παραλία πάλι ο μελισσοκόμος θα έφταιγε; Όλα αυτά στα λέω γιατί είμαι εκεί δυο χρόνια. 
Ο μόνος που έκανε λάθος φέτος ήτανε ένας ο οποίος τα έβαλε όντως μέσα στο δρόμο και για αυτόν τη πληρώσαμε όλοι. 
Συνέχισε αυτό που κάνεις μας βοηθάς πολύ!


Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...