Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

APIFOOD μελισσοτροφή που φτιάχνει μελίσσια αρκούδια!!!

APIFOOD μελισσοτροφή

APIFOOD μελισσοτροφή που φτιάχνει μελίσσια αρκούδια!!!

Το παρόν άρθρο είναι από την άνοιξη, μα αξίζει να το δείτε για να ξέρετε τις δυνατότητες αυτής της μελισσοτροφής

Έχω πει αρκετές φορές ότι εμείς πάντα κόβουμε παραφυάδες Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αφού τελειώσουμε με την συγκομιδή μελιού.
Κανουμε παραφυάδες 3-4 πλαισίων είτε με σφραγισμένα βασιλοκελιά, είτε με γονιμοποιημένες βασίλισσες.
Πηγαίνουμε τις παραφυάδες μας στο φθινοπωρινό ρείκι, τροφοδοτούμε κιόλας για να δυναμώσουν και αυτές γίνονται 6-7 πλαίσια μελισσάκια με περίπου 4 γόνους.
Ξεχειμωνιάζουν άνετα και με ασφάλεια καθώς έχουν και νεότατες βασίλισσες, με την κατάλληλη περιποίηση και την άνοιξη είναι παραγωγικά μελίσσια πλέον.
Τροφοδοτούμε όμως πάντα προσέχοντας πολύ την ποιότητα των μελισσοτροφών.

Σήμερα θα δείτε την δουλειά που κάνει το APIFOOD μελισσοτροφή της Μελισσοκομικής Βορείου Ελλάδος.

Στα μελίσσια δεν δώσαμε σιρόπι.

APIFOOD μελισσοτροφή

Το τελευταίο πλαίσιο μερικές φορές δεν το βάζω ώστε να μπορώ να δουλεύω πιο εύκολα.
Κατά την επιθεώρηση βρήκα να χτίζουν κηρήθρες στον χώρο του πλαισίου που έλειπε.

APIFOOD μελισσοτροφή

Είναι φανερό ότι τα μελίσσια την άκουσαν για τα καλά!!!

APIFOOD μελισσοτροφή

Και είναι εκπληκτική η εικόνα τους.
Χαίρεσαι να τα βλέπεις...
Τα μελίσσια όχι μόνο χτίζουν γλώσσες μα τις γεννάνε κιόλας κατευθείαν.

APIFOOD μελισσοτροφή

Πρόκειται για τροφή που γίνεται με κρύα ζύμωση και έχει μαλακή υφή πάστας.
Η ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ φημίζεται πολύ για τις μελισσοτροφές της.
Η γνώμη μου είναι ότι η συγκεκριμένη είναι η καλύτερη από όσες βγάζει η εταιρεία.
Εδώ και 6 χρόνια την δίνω στα μελίσσια οπότε έχω σίγουρη εικόνα.

Φίλοι μου σας έχω πει αναλυτικά τους μεθόδους που ακολουθώ στα μελίσσια μου.
Πως τρυγαώ, πότε κόβω παραφυάδες, τι τα ταΐζω, τι θεραπείες τους κάνω, πως τα χειρίζομαι.
Η τέχνη μου είναι ανοικτό βιβλίο για εσάς.
Άλλοι δεν μαρτυράνε ούτε την αμαρτία τους...
Όσοι θέλετε, ακολουθείτε.
Εγώ όταν ξεκινούσα  στην εφηβεία μου δεν είχα ούτε έναν να μου δώσει μια συμβουλή.
Γι αυτό το διατηρώ αυτό το Blog που κατά τα άλλα όλο μπελάδες μου προκαλεί.

Αν θέλετε να δοκιμάσετε το APIFOOD μελισσοτροφή κάντε κλικ στον σύνδεσμο πιο κάτω.



http://www.melisokomiki.eu/Apifood

Melissocosmos