Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Λίγα λόγια για την κλοπή που έγινε στον Μόσχο


Τεράστιο ενδιαφέρον έδειξε ο κόσμος για την υπόθεση της κλοπής 100 μελισσιών του Μόσχου Ντιώνια.
Χτες ανακοινώσαμε ότι τα μελίσσια βρέθηκαν και ο κλέφτης οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη.
Πρέπει να πω ότι δέχτηκα απίστευτες επιθέσεις και πιέσεις για την υπόθεση αυτή.
Άκουσα κουβέντες βαριές που με θίγουν και ως άνθρωπο, ότι καλύπτουμε τον κλέφτη, ότι θάβουμε την υπόθεση, ακόμα και ότι είναι γνωστός μου και αρεστός στην σελίδα μου και τον προστατεύω άκουσα.
Φίλοι μου με αδικείτε νομίζω, και εμένα αλλά και τον Μόσχο.

Δεν ξέρω τι ειπώθηκε αλλού αλλά εγώ ήμουν απόλυτα ειλικρινής εξ αρχής με αυτή την υπόθεση.
Ξεκαθάρισα από νωρίς ότι τα μελίσσια θα βρεθούν, έγραψα ότι υποθέτουμε ότι είναι γνωστός του Μόσχου από την περιοχή πριν ακόμα βρεθεί ο κλέφτης και έγραψα ότι υπάρχουν καταγραφές από ηλεκτρονικά μέσα.
Δεν υπήρχε τίποτα περισσότερο να γράψω, αλλά και εσείς δείξατε τεράστιο ενδιαφέρον και συμπάθεια προς τον Μόσχο.
Πάμε τώρα στα της σύλληψης.
Η σύλληψη έγινε, και ο Μόσχος αντι να χαρεί που βρήκε τα μελίσσια μάλλον στενοχωρήθηκε θα έλεγα.
Γιατί ο κλέφτης όχι μόνο ήταν γνωστός του μα ήταν σαν παιδί του.
Ο ίδιος ο Μόσχος δεν ήθελε να το συζητήσει πολύ και το σέβομαι.
Ο δράστης έχει προβλήματα υγείας, έχει και οικογένεια και παιδιά μωρά, και έχασε όλα του τα μελίσσια τον χειμώνα.
Είχε την γνώση των ηλεκτρονικών μέσων παρακολούθησης.
Είπε στον Μόσχο γελοίες δικαιολογίες, ότι πήρα από εσένα που έχεις πολλά κτλ.

Πάμε τώρα ως προς το όνομα.
Εγώ τον δράστη και το όνομα δεν τον γνωρίζω.
Ο Μόσχος μου είπε να προσέξω γιατί αν αποκαλύψω το όνομα πρέπει ενδεχομένως να πω στην Αστυνομία που το βρήκα και από που το ήξερα.
Ο δράστης είναι διαταραγμένη προσωπικότητα να ξέρετε.
Αν υποθέσουμε ότι εγώ δεν ακούω τον Μόσχο, ότι το παίρνω επάνω μου και τον βγάζω στο κλαρί σήμερα, τι θα γίνει αν αυτός αύριο τινάξει τα μυαλά του στον αέρα;
Ποια η δική μου θέση;
Πως θα το σηκώσω αυτό το βάρος;
Μην με αδικείτε λοιπόν, η θέση μου δεν είναι εύκολη, και εγώ είμαι το ίδιο θυμωμένος όπως εσείς με τους κλέφτες.

Σε ότι αφορά την τιμωρία του.
Έχουμε μια κλοπή 100 μελισσιών.
Ο κλέφτης στην κατάθεση του τα παραδέχτηκε όλα.
Θα κινηθεί αυτεπάγγελτη διαδικασία για κακούργημα από τον εισαγγελέα και θα τιμωρηθεί σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος.

Ο κλέφτης φόρτωσε τα μελίσσια και τα παρέδωσε στον Μόσχο.

Νομίζω ότι κάλυψα το θέμα αυτό όσο καλύτερα γίνεται, και έγραψα μέχρι εκεί που μπορούσα.
Περισσότερα δεν μου επιτρέπεται να γράψω, και δεν μπορώ να το πάρω πάνω μου και να κάνω του κεφαλιού μου.
Θα δημοσιεύσω και την ανακοίνωση της Αστυνομίας όταν την πάρω, και η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης

Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...