Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Από αποτυχημένος κυψελάς έγινε αποτυχημένος μελισσοκόμος και ο κατήφορος συνεχίζεται...


ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ

Πέρασαν 6 χρόνια από την ημέρα που χτύπησε το τηλέφωνο μου.
Στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ήταν ένας κυψελάς...
- Βασίλη γεννάει η γυναίκα μου και δεν υπάρχει μια, αν έχεις κάποιο τρόπο να με βοηθήσεις θα σου είμαι υπόχρεος.
Αυτό μου είπε.
Και ως αδιόρθωτος βλαξ εγώ βοήθησα χωρίς να ερευνήσω.
Στείλε φωτογραφικό υλικό της δουλειάς σου, και μια καλή προσφορά κυψελών του απάντησα και μέσα από το Blog μου θα υπάρξουν παραγγελίες, θα δουλέψεις και θα βγάλεις χρήματα.
Το αυτό και έγινε.

Υπήρξαν αμέτρητες παραγγελίες και τα χέρια του κυρίου γέμισαν λεφτά.
Μονάχα που υπήρξε μια λεπτομέρεια που δεν την γνώριζα.
Για να προχωρήσει μια παραγγελία ο εν λόγω κύριος ζητούσε προκαταβολές.
Και οι προκαταβολές πήγαν σε αυτόν και τις πήρε και πήγε διακοπές στην Μύκονο.
Χωρίς να γνωρίζω την κατάσταση εγώ συνέχιζα την προσπάθεια να βοηθηθεί ο φτωχός κυψελάς.
Και μια ωραία ημέρα άρχισαν να επικοινωνούν μαζί μου μελισσοκόμοι, και να μου λένε ότι ο καιρός περνάει και δεν λαμβάνουν κυψέλες και ο κύριος δεν απαντάει στα τηλέφωνα.
Τότε μου ήρθε το πρώτο σοκ, όταν έμαθα για προκαταβολές.
Εγώ μέχρι τότε πίστευα ότι η πληρωμή γίνεται μετά την παράδοση των κυψελών.
Έντρομος πήρα τηλέφωνο στο σπίτι του να ζητήσω εξηγήσεις.
Απάντησε μια ηλικιωμένη κυρία η οποία συστήθηκε ως η μάνα του και με σπαρακτική φωνή μου είπε ότι ο Βαγγέλης έκοψε το χέρι του με την σέγα και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.
Λυπήθηκα πολύ, πίστεψα όμως ότι η καθυστέρηση των παραδόσεων οφείλεται στο ατύχημα αυτό.
Μπαίνω στο προφίλ του στο Facebook να του ευχηθώ περαστικά και εκεί παθαίνω το δεύτερο σοκ.
Βλέπω ότι ο Βαγγέλης ανεβάζει on line φωτογραφίες από τις διακοπές του στο νησί, και μάλιστα ψάρευε και τα χέρια του ήταν μια χαρά.
Σκέφτηκα το δούλεμα το δικό του, το δούλεμα ακόμα και από την ηλικιωμένη γυναίκα που τον κάλυψε, τον κόσμο που ζητούσε τα λεφτά του...
Παίρνω ανάποδες στροφές και τον προειδοποιώ να επιστρέψει ΑΜΕΣΑ τα χρήματα στον κόσμο.
Αυτός παραδεχόμενος το λάθος του δεν δικαιολογήθηκε μα με βεβαίωσε ότι την επομένη θα επιστέψει τα χρήματα.
Δεν γνώριζα καν τι παραγγελίες είχε πάρει, παρα μόνο ότι οι παραγγελίες ήταν πολλές.
Κάποια χρήματα επιστράφηκαν τις επόμενες ημέρες.
Όμως τα θύματα ήταν πολλά, και έσκαγαν περιστατικά που μου ζητούσαν να μεσολαβήσω για να πάρουν πίσω τα χρήματα τους επί μήνες.

Ο Βαγγέλης χάθηκε από προσώπου γης.
Έκλεισε ακόμα και το προφίλ του, και έχασα τα ίχνη του.
Αυτό υπήρξε το πιο μελανό σημείο της πορείας αυτού του blog που με κάνει να ντρέπομαι ακόμα και σήμερα.
Και πολλοί οικογενειαρχες κυψελάδες από τότε έχουν ζητήσει την βοήθεια μου, και δεν την έχουν πάρει εξαιτίας αυτής της ιστορίας.

Χτες ωστόσο έγινε ένα φαρμακερό σχόλιο για την αφεντιά μου στην ομάδα των Δασκάλων.
Λυπήθηκα όταν το είδα.
Το σχόλιο έγραφε  ένας Vagelis karditsa

3.5 κιλα λενε την ημερα
10*3.5=35 τη αλλο να θελεις
100 μελισσια 3.5 τοννους σα δε
ντρεπονται λιγο μερικοι ωρε
τους εχουν παρει χαμπαρι και
παει η πετρα συννεφο

Αυτά έγραψε για εμένα αυτός ο άγνωστος Βαγγέλης από την Καρδίτσα.
Χτες ένας φίλος με πληροφόρησε.
Τον ξέρεις αυτόν που έγραψε αυτό το σχόλιο Βασίλη;
Όχι δεν τον ξέρω του απάντησα.
Είναι ο φίλος που έφτιαχνε κυψέλες και έφαγε τα λεφτά του κόσμου μου λέει.
Τώρα διαδίδει ότι έγινε μελισσοκόμος με 200 μελίσσια και ότι βγάζει πολλούς τόννους μέλι.
Μόνο που δεν ανέβασα πυρετό.
Αυτό το ρεζίλι της Καρδίτσας έχει μούτρα να κρίνει εμένα;
Εμένα που θέλησα να τον βοηθήσω και βρέθηκα μπλεγμένος στις δικές του παγαποντιές;
Ορέ αυτό κι αν είναι θράσος.

Βαγγελάκη, γράφεις ότι με πήρε ο κόσμος χαμπάρι...
Ναι με πήρε.
Το κακό είναι ότι εσύ ξεγλιστράς όμως και δεν σε έχουν πάρει όλοι χαμπάρι ακόμα.
Και είσαι επικίνδυνος μήπως αρχίσεις να παίρνεις τίποτα προκαταβολές για μέλια αυτή την φορά.
Μόνο για αυτό γίνεται αυτή η ανάρτηση σήμερα.
Και θα γίνεται κάθε φορά που εντοπίζω το όνομα σου με την επισύναψη ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ



Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...