Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΛΕΦΤΗΣ Στον δρόμο από Αγ.Παρασκευή προς Χαλίκι περιοχή Λαμπίρι


Προχτές επικοινώνησε μαζί μου ένας μελισσοκόμος από την Αιτωλοακαρνανία.
Μου είπε ότι πέφτει θύμα κλοπής κυψελών ή και πλαισίων μελιού στον δρόμο από Αγία Παρασκευή προς Χαλίκι, λίγο πριν τα Αραποκέφαλα.
Το ωραίο είναι πως στην περιοχή αυτή επι μια δεκαετία έβαζα και εγώ μελίσσια χωρίς ποτέ όμως να αντιμετωπίσω τέτοιο πρόβλημα.
Έφυγα πριν 3 χρόνια λόγω άσχημης συμπεριφοράς από τους ντόπιους που θεωρούσαν το βουνό δικό τους όπως μου είπαν και πως δεν υπήρχε χώρος για μελίσσια ξένων.
Έβαζαν από 5 μελίσσια κάθε 30 μέτρα για να πιάσουν όλα τα μέρη και να μην μπορεί να βάλει άλλος μελίσσια σε ολόκληρο βουνό, από τον Δρυμώνα έως το Χαλίκι.


Ασφαλώς μιλάω για ντόπιους μελισσοκόμους από το Χαλίκι Αιτωλοακαρνανίας.
Το ότι τον χειμώνα οι κύριοι αυτοί ξεχειμωνιάζουν στον κάμπο της Κατοχής και του Λεσινίου δεν τους λέει κάτι.
Με την ίδια λογική θα έπρεπε και εγώ να μαζέψω τους συγγενής και φίλους μου που ελέγχουν τον κάμπο και να τους διώξουμε από εκεί.
Ή θα έπρεπε να δώσω συντεταγμένες με χάρτη, ακριβώς αυτό το μέρος στο βουνό να μαζευτούν εκεί πέρα εκατομμύρια μελίσσια και να φύγουν και αυτοί.

Στο θέμα μας όμως.
Όπως μου είπε ο συνάδελφος εδώ έκανε μήνυση στην Αστυνομία για κλοπή.
Το μήνυμα που μου ζήτησε να δημοσιεύσω είναι το παρακάτω.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΛΕΦΤΗΣ
Στον δρόμο από Αγ.Παρασκευή προς Χαλίκι (περιοχή Λαμπίρι) εκλάπη μελίσσι απο22/4/18 έως 3/5/18
Από το συγκεκριμένο σημείο έχουν κλαπεί και τρυγηθεί και άλλες χρονιές μελίσσια
Ο κλέφτης είναι πιθανόν ο ίδιος.
Αυτή την φορά έγιναν όλες οι απαραίτητες ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.
Το site έχει περισσότερα στοιχεία.
Συνάδελφοι μελισσοκόμοι κάθε φορά που σας κλέβουν να το δημοσιοποιείται και να κάνετε μήνυση στην Αστυνομία και αυτή θα κάνει την δουλειά της


Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...