Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

ΕΚΤΑΚΤΟ: Το μελιτογόνο έντομο εμφανίστηκε και στην Αιτ/νια...Στάζουν μέλι οι Αριές


Πολλές φορές έχω αναφερθεί στο μέλι που δίνουν οι Αριές, και άλλες τόσες φορές έχω πει ότι δεν γνωρίζουμε τι είναι αυτό που δίνει μέλι στην Αριά.
Αυτό που ξέρω είναι ότι έχουμε μεγάλη σταθερότητα, δίνει κάθε χρόνο δηλαδή, μεγάλες ποσότητες κόκκινου μελιού που γευστικά μοιάζει με τον έλατο και δεν παγώνει.

Ένας φίλος με ενημέρωσε πριν λίγο ότι βρήκε πολλά έντομα και μου έστειλε  φωτο τις οποίες βλέπετε πάνω στις Αριές και πιθανολογούσε ότι είναι μετ καλφα, αφού οι Αριές στάζουν μέλι.
Το ότι στάζουν μέλι το γνωρίζω και εγώ, γι αυτό είμαι τόσο άνετος φέτος και δεν με αγχώνουν οι βροχές στα βουνά.



Εγώ να επαναλάβω απλά ότι σύμφωνα με όσα μου είπε η Dr Φανη Χατζήνα το έντομο είναι ομόπτερο και ήδη έχουμε μιλήσει να λάβει δείγμα εντόμων για να σταλούν σε ειδικούς και να αποφανθούν περαιτέρω.
Θα πω για μια ακόμα φορά, ότι η νομή της Αριάς πηγαίνει μέχρι τέλος Ιουνίου δίνοντας μέλι στρωτά έως 1 κιλό την ημέρα, και πως αν έχετε Αριές στην περιοχή σας τσεκάρετε μήπως στάζουν μέλι, εγώ έχω βρει περιοχή με Αριές που στάζουν μέλι μέχρι και στο ορεινό Θέρμο, οπότε είναι μεγάλο το εύρος και όλα είναι πιθανά.




Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...