Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Προσοχή: έκλεψαν μελισσοκόμο στο Άργος και δεν είναι η πρώτη φορά


ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ
Καλησπέρα Βασίλη
Θέλω να σε ενημερώσω ότι σήμερα και ενώ έκανα επιθεώρηση στα μελίσσια μου άνοιξαν το αμάξι και μου πήραν πράγματα και μετρητά αξίας 500 ευρώ περίπου (κινητό - γυαλιά -μετρητά - κάρτες τράπεζας).
Στην ασφάλεια Άργους μου είπαν ότι έχουν συνεχή κρούσματα σχεδόν καθημερινά με θύματα αγρότες και μελισσοκόμους. Επίσης μου είπαν ότι από τη στιγμή που με εντόπισαν μόνο μου, αν είχα κλειδώσει το αμάξι θα έσπαγαν το τζάμι.
Το συμβάν έγινε στην ευρύτερη περιοχή της Δαλαμανάρας (Νότιοανατολικά 1km από το σκουπιδότοπο)

Επειδή έχεις πολλούς συνδρομητές, αν θέλεις ανέφερε το γεγονός, ώστε να προσέχουν οι επόμενοι. Καλό θα ήταν να παρκάρουμε το αυτοκινητό μας στο κέντρο του χωραφιού που έχουμε τα μελίσσια για να έχουμε ορατότητα.
Αν γίνεται μην αναφέρεις το ονομά μου
Ξεκίνησα με χαρά και γύρισα χάλια... έτσι είναι αυτά, το μόνο ευχάριστο της υπόθεσης είναι ότι πάει καλά η πορτοκαλιά, τα μελίσσια κτίζουν, οι μάνες γεννάνε και μπαίνει και μέλι με μόλις μόνο 4 ημέρες δουλειά


Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...