Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Έσπασε τα κοντέρ το άρθρο:Βουίζει η Ευρώπη - Μπανάνα...


Κατεδάφισε τον μετρητή το άρθρο του Melissocosmou με την μπανάνα.
67 χιλιάδες φορές διαβάστηκε και συνεχίζει, κάνοντας το, το δεύτερο δημοφιλέστερο ποστ που έχει διαβαστεί εδώ στο Blog των μελισσοκόμων.




Το άρθρο βρήκε τρομερή απήχηση τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Βέβαια το ξέρω, το έχω διαβάσει και σε συγγράμματα ότι οι Έλληνες δεν δίνουν σημασία σε κάτι που λέει κάποιος άλλος Έλληνας, ενώ αν το πει κάποιος ξένος γίνεται απόλυτα πιστευτό το ίδιο θέμα.

Ήταν γραφτό λοιπόν να αναδειχτεί το θέμα αυτό από το εξωτερικό κι όχι από εδώ.

Γίνεται όμως καταφανέστατο ότι αν στο μέλλον προκύψει σκεύασμα θεραπείας ασθενειών της μέλισσας με βάση συσστατικό μπανάνας ότι χάσαμε μια τεράστια ευκαιρία να έχουμε τα πρωτεία.

Και δεν θα διστάσω να πω ότι δεν έχουμε ικανή επιστημονική κοινότητα στον κλάδο μας, που να παράγει έργο και να αφουγκράζεται τους μελισσοκόμους της.
Αυτό το λέω γιατί ξέρω ότι ο Δημήτρης Γκλαβάς είχε ενημερώσει τους Έλληνες ερευνητές πολύ πριν αποκαλύψει σε εμένα την ευεργετική δράση της μπανάνας στα μελίσσια.

Αυτά λοιπόν, ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε να διαβάζετε τα άρθρα μου, αλλά μου μένει η πικρία ότι στην αρχή δεν με πιστέψατε, αλλά έπρεπε να δείτε το ενδιαφέρον απ έξω πρώτα για να πειστείτε.

Δείτε το άρθρο ξανά κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο πιο κάτω.

http://www.melissocosmos.com/2017/06/melissocosmos.html