Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016
Έρχονται τα ραβασάκια του ΟΓΑ: Στα 680 ευρώ η λυπητερή αυτή τη φορά...
Για άλλη μια φορά ο ΟΓΑ έρχεται με μεγάλη αύξηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες που φτάνουν στο Blog από 607 ευρώ που ήταν ο ΟΓΑ το πρώτο εξάμηνο του έτους εκτοξεύεται στα 680 ευρώ για το δεύτερο εξάμηνο.
Και δεν τελειώνουμε εδώ, αφού σύμφωνα με τον νόμο Κατρούγκαλου έως το 2020 ο ΟΓΑ θα παει στα 1.200 ευρώ το εξάμηνο ή αλλιώς 2.400 ευρώ το χρόνο με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.
Η πρώτη φορά Φασιστερά πήρε το τσεκούρι και μακελεύει τα λαϊκά στρώματα και τον πρωτογενή τομέα.
Εδώ θέλω να πω το εξής.
Είμαι άτομο που μου αρέσει η σειρά γενικά.
Βλέποντας τον ΟΓΑ να αυξάνει διαρκώς συνειδητοποιώ ότι πολύ σύντομα δεν θα μπορώ να τον πληρώνω.
Και είμαι από τα άτομα που δεν θέλω να συσσωρεύονται χρέη και τόκοι.
Γι αυτό μια ημέρα τα μάζεψα και πήγα στην ανταποκρίτρια του ΟΓΑ της περιοχής μου.
Και της λέω...
-Κοπέλα μου εγώ στον ΟΓΑ δεν χρωστάω δεκάρα, και επειδή δεν μου αρέσει να χρωστάω, και σε λίγο δεν θα μπορώ να τον πληρώνω θέλω να μου πεις τι πρέπει να κάνω για να ξεγραφτώ από τον ΟΓΑ.
-Γιατί θέλετε να ξεγραφτείτε;
-Μα γιατί θέλω 30 χρόνια να βγω στην σύνταξη και σύμφωνα με τον νόμο Κατρούγκαλου αυτά τα 30 χρόνια εγώ πρέπει να πληρώσω 75 χιλιάδες ευρώ ακόμα κι αν δεν αυξηθεί στο μέλλον ο ΟΓΑ.
Και ήδη από 20 χρονών πληρώνω ΟΓΑ οπότε όλο αυτό θα ξεπεράσει τα 100 χιλιάδες ευρώ.
Από την άλλη αν τυχόν ζήσω και γίνω 70 χρονών για να πάρω σύνταξη τότε μέχρι τα 80 μου έτη θα έχω εισπράξει μόλις 30 χιλιάδες ευρώ αφού ο ΟΓΑ προσφέρει 303 ευρώ σύνταξη στους συνταξιούχους του.
-Το βλέπετε λάθος κύριε Ξεσφίγγη.
-Γιατί το βλέπω λάθος, οι αριθμοί δεν κάνουν ποτέ λάθος.
-Το βλέπετε λάθος να το ξανασκεφτείτε...
-Τέλος πάντων πες μου πως θα ξεγραφτώ από τον ΟΓΑ κι ας το βλέπω λάθος.
-Κοιτάξτε αφού δεν χρωστάτε στον ΟΓΑ μπορείτε να ξεγραφτείτε, όμως τότε θα πρέπει να ξεγραφτείτε και από τον ΟΣΔΕ και θα χάσετε και τα όποια δικαιώματα παίρνετε.
-Μάλιστα...
Θα χάσω τα δικαιώματα.
Αλλά μισό λεπτό.
Με αυτές τις τιμές, τα δικαιώματα ίσα ίσα φτάνουν για τον ΟΓΑ και τον ΕΛΓΑ.
Και επειδή κάθε χρόνο τα δικαιώματα μειώνονται κατά 500 ευρώ υπολογίζω ότι το 2019 πρέπει να βάλω και από την τσέπη μου για να πληρωθεί ο ΟΓΑ.
Με λίγα λόγια μπορώ να μείνω στον ΟΓΑ έως το 2018 και όλα μου τα δικαιώματα να πηγαίνουν για την πληρωμή του.
Μετά το 2018 ούτε δευτερόλεπτο δεν θα μείνω.
-Κύριε Ξεσφίγγη καλά όλα αυτά μα αν αρωστήσετε και δεν έχετε ασφάλιση;
-Κοπέλα μου έχω ασφάλεια ζωής.
Πληρώνω 90 ευρώ το χρόνο και αν πεθάνω η γυναίκα μου θα γίνει πλούσια.
Αν νοσηλευτώ στο νοσοκομείο επίσης θα τσιμπήσω ένα καλό πόσο.
Αν όμως πεθάνω ασφαλισμένος στον ΟΓΑ η γυναίκα μου δεν θα πάρει δεκάρα τσακιστή κι όλα αυτά τα χρήματα που έχω πληρώσει έως τώρα θα πάνε στον βρόντο.
-Κύριε Ξεσφίγγη το βλέπετε λάθος.
-Πάλι το βλέπω λάθος;
Και το σωστό πιο είναι να με πνίξουν τα χρέη;
Με κοίταζε χωρίς να μιλάει.
Αυτό είναι το αδιέξοδο που μας έφεραν οι κυβερνήσεις που ψηφίζουμε συνάδελφοι.
Ψηφίζουν έναν νόμο χωρίς να σκεφτούν αν τα νούμερα βγαίνουν για τον ασφαλισμένο, αν τον συμφέρει τέλος πάντων να είναι ασφαλισμένος υπό αυτούς τους όρους ή αν μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό.
Για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι οι πολιτικοί δεν μας πιστεύουν.
Δεν πιστεύουν ότι ο λαός, ο κοσμάκης δεν έχει χρήματα.
Δεν πιστεύουν ότι οι συνταξιούχοι του ΟΓΑ ζουν με τα 303 ευρώ σύνταξη που τους δίνουν.
Νομίζουν ότι έχουν κρυμμένα λεφτά και ζουν με εκείνα.
Άλλωστε πως να ζήσεις με τα 303 όταν φως, νερό, τηλέφωνο και ενφια κάνουν 500 ευρώ;
Και επιπλέον όταν στις εκλογές που έρχονται ετοιμάζεσαι να κάνεις την επανάσταση σου ψηφίζοντας τον Μητσοτάκη που υποσχέθηκε στην Τρόικα ότι στην ανάγκη θα εφαρμόσουμε στρατιωτικό νόμο προκειμένου να εφαρμοστεί το μνημόνιο;
Τα θέλει λοιπόν ο οργανισμός μας γι αυτό μας πηδάνε.
MELISSOCOSMOS
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
41 σχόλια:
"ΈΓΡΑΨΕΣ".......!!!
Τσίπρα δεν ψήφισες Βασίλη;
Δεν δικαιούσαι λοιπόν να παραπονείσαι.
Απλώς ζήτα συγνώμη από τους υπόλοιπους.
Αν είσαι αγρότης (μελισσοκόμος) δεν είσαι υποχρεωμένος να είσαι και στον ΟΓΑ; Όπως πχ οι ελεύθεροι επαγγελματίες που υποχρεούνται να είναι στο ΤΕΒΕ; Εφόσον δεν ασκείς άλλο επάγγελμα ώστε να είσαι ασφαλισμένος αλλού. Ρωτάω δεν το γνωρίζω.
τη να πω πληρωνο 817 ειναι μεγαλυτεροοσ ο ογα απο τη φορωλογικη δηλωση που κανο
Το ογα δινει συνταξη αυτη τη στιγμη στα 67.Τα 303 ευρω που λες ειναι γηρατος χωρις να εχεις πληρωσει ουτε 1 ευρω.Αν πληρωνεις η ελαχιστη συνταξη που θα παρεις ειναι 480 ευρω.
Αλλα πως θελεις ακομα 30 χρονια εσυ?Εισαι 37 χρονων.Πιστευω να εισαι γυρω στα 60 σιγουρα.
8.45 η μανα μου εχει 14 χρονια πληρωμενα στον ΟΓΑ και η συνταξη που παιρνει ειναι 303 ευρω τον μηνα.
Συνεπως καποιος απο τους δυο μας λεει ψεμματα.
Εγω δεν εχω λογο να πω ψεμματα οποτε καταλαβαινεις ποιος λεει απο τους δυο μας.
Ολοι ειμαστε δυσαρεστημενοι ,η καλυτερα αγανακτισμενοι απο τις περισσοτερες κυβερνησεις,ειδικα απο αυτες που προκαλεσαν την κριση και εφεραν τα μνημονια! Διπλα αγανακτισμενοι απο την τελευταια "Αριστερη" κυβερνηση,κου εσκυψε στα τεσσερα,και συμβιβαστηκε με τους οικονομικους δολοφονους της Ελλαδας για να ικανοπ[οιησει τις οποιες πολιτικες και ιδεολογικες της φιλοδοξιες,εξαντλωντας τα ορια αντοχης και ανοχης μας! Ομως οταν αγαπητε Βασιλη περνας καποια πολιτικα μηνυματα,που το πας?Μηπως εισαι θαυμαστης της Ακροδεξιας αντιμνημονιακης παραταξης?
8.34 δεν αποποιουμαι τις ευθυνες για οτι ψηφισα, αλλα νομιζω οτι το 95% του λαου τα προηγουμενα χρονια ψηφισε ή Πασοκ ή ΝΔ ή Συριζα.
Δυστυχως αυτη την στιγμη και να θελω δεν βλεπω κανενα κομμα να ειναι καλυτερο απο οσα ειναι στην Βουλη τουλαχιστον.
Οποτε σε ποιον να ζητησω συγνωμη, αφου ολοι μας τα ιδια σκατα επιλογες καναμε.
9.54 στο πιο πανω σχολιο μου λεω οτι δεν βλεπω κανενα κομμα απο οσα ειναι μεσα στην βουλη ικανο.
Αυτο νομιζω απανταει στο ερωτημα σου.
Αντιμνημονιακα κομματα νομιζω θα αναδειξει κι αλλα η επομενη βουλη.
Bασιλη μπορουν οι μελισσοκομοι να εχουν δικαιωματα μεσω ΟΣΔΕ η' πρεπει να εχουν και χωραφια μαζι? Πως γινεται ακριβως?
Παντως εχουμε πλακα σαν λαος ...
εχουμε παντα τον τροπο να κατηγορησουμε τους άλλους που κατεστρεψαν την χωρα γιατι δεν πληρωναν ποτε τους φορους τους ...
αλλα ... μολις ερθει η ωρα να βαλουμε κι εμιεις το χερακι στην τσεπη ... ζοριζομαστε και φωναζουμε για την κατάφωρη αδικία που γινεται σε βαρος μας .
Λυπαμαι πολυ .... αλλα δυστυχως ΔΕΝ ΣΩΖΌΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!
δεν με νοιαζει για εμας... καλα να παθουμε..
τα παιδια μας ομως τι χρωστάνε ?
αν δεν κροταλισει ερπυστρια στην ασφαλτο μη περιμενετε καλες μερες...
11.50 τι λες ξερεις τι λες;
Διαβασες το αρθρο, διαβασες τα νουμερα που εδωσα;
Αν το κρατος ζητουσε ενα λογικο ποσο ευχαριστως να το πληρωνα.
Δεν μπορω να πληρωσω τοσα χρηματα, και να ηθελα δεν εχω.
Οι πολιτικοι κατεστρεψαν το κρατος και το καταχρεωσαν τοσα χρονια, και δεν σκοπευω να επιτρεψω να καταχρεωσουν κι εμενα.
Θα φυγω απο τον ΟΓΑ πριν με πνιξουν τα χρεη.
Αυτοι που κυβερνησαν ειχαν ευθυνη να μην χρεωσουν το κρατος, κι εσυ αντι να ζητας ευθυνη απο αυτους την ζητας απο εμενα;
11.48 η μελισσοκομια δεν ενεργοποιει δικαιωματα.
Η ομσε δεν καταφερε ή δεν θελησε να βαλει την μελισσοκομια στο παιχνιδι των επιδοτησεων.
Τα δικαιωματα που παιρνω εγω ειναι απο αλλες αγροτικες δραστηριοτητες.
Οσοι πηραν πηραν, και θα κοπουν εντελως εως το 2020.
ισως αυτος να ειναι ο στοχος τους!να μας πανε στις ιδιωτικες ασφαλειες !να γινουμε οπως η αμερικη που την κυβερνανε η ασφαλιστικες και οι τραπεζες......
Γουρνολασπη εγιναν ολα
Ρε Βασίλη επειδή είμαι στην ίδια φάση, μπορεί κάποιος να ασκήσει μελισσοκομία χωρίς να είναι στον ΟΓΑ; Σε ρωτάω επειδή δεν το ξέρω και επειδή και εγώ έχω πρόβλημα με την πληρωμή του.
Φυσικα και να ανεβει ο ΟΓΑ Βασίλη.
Ολος ο αγροτικός τομέας ζει με επιδοτησεις και δεν πληρωνει τίποτα για ασφάλιση.Ψιχουλα ειναι τα 600-700-800€ το εξάμηνο.Εγω σαν ιδιωτικός υπάλληλος καταβάλω εισφορες 2000€ ανα εξάμηνο,χωρις επιδοτήσεις,χωρις κλεψιές.Γιατι λοιπον ατομα που βγαζουν απο επιδοτησεις πολύ περισσοτερα απο οσα θα βγαλω εγω συνολικα το χρονο σαν εισόδημα απο τη δουλειά μου,να πληρωνουν ψιχουλα.Κυριοι αγρότες σας πληρώναμε για χρόνια και οικονομήσατε,τωρα λοιπόν θα σας έρθει ο λογαριασμός.Δε μπορει ασφαλισμένος του ΤΕΒΕ (που ασφαλίζεται υποχρεωτικά εκει) να δινει 700-1000 το διμηνο δηλαδη το εξάμηνο 4-6 χιλιαδες ευρω και να κλαιγεστε εσεις.Προέρχομαι απο αγροτική οικογενεια πριν καποιος βιαστεί να σχολιάσει αρνητικά,με γονεις που παιρνουν μαζι 1000€ συνταξη.Ησασταν στο απυρόβλητο χρονια.Τωρα τελείωσε το παραμύθι.
ο 11.50 το ειπε. καλυτερα δεν γινεται.
φυσικα ο ξεσφυγγης δεν περιμενα οτι θα καταλαβει οτι τοσα χρονια φοροφυγας οπως ολοι οι ελληνες μηπως φταιει σε κατι και ο ιδιος.
φυσικα φταιει παντα ο αλλος και το κρατος.
αν πληρωνε καθε ελληνας για καθε εργασια που εκανε η προιον που πουλησε τον αναλογο φορο τιποτε απο οσα βλεπουμε τωρα σε μνημονια κλπ δεν θα υπηρχε.
φοροδιαφυγη, φοροδιαφυγη, φοροδιαφυγη.
RE OTAN SAS ELEGE TO KKE MHN EMPISTEBESTE TON TSIPRA LEGATE OTI TO KKE DEN UELH NA KHBERNISH KAI OTI DEN SYMFONH ME KANENA TO KKE SAS HPE JEKAUARA OTI AN DEN FYGOYME APO THN EYROPOI DEN UA DOYME ASPRH MERA PALH TO DOYLEYATE KAPHTALISMO DEN UELETE KALA NA PAUETE KAI MHN LETE MALAKIES OTI PROTH FORA ARISTERA MAS DIELISE POY THN HDATE THN ARISTERA TI EKANE APO AYTA POY ELEGE O TSIPRAS TIPOTA OLA DEJIA TAKANE KAI EXEI KAI MERIKOYS POY LENE OTI UA CIFISOYN ND H MALAKIA BLAPTH TON EGKEFALO
6.29 παρατα μας και εσυ με το κκε χορτασαμε απο αριστερη πολιτικη που τα βαζει με τα θρησκευτικα και τις εθνικες εορτες.
6.26 Ποιος θα δουλεψει για να πληρωθουν 2 εκατομυρια δημοσιοι υπαλληλοι και 4-5 εκατομυρια συνταξιουχοι οι περισοτεροι απο αυτους με μαιμου συνταξη;
Εγω που δεν εχω βγαλει πανεπιστημιο βλεπω οτι κανενα κρατος στον πλανητη δεν θα μπορουσε να σταθει υπο αυτες τις συνθηκες.
Καποιος φταιει που διοριστηκαν τοσοι ανθρωποι.
Τελος, ο Ξεσφιγγης που καυηγορεις εχει πληρωμενους τους φορους του, τα δανεια του, τα χαρατσια του, τον ενφια του, τον ΟΓΑ του τον ΕΛΓΑ του και δεν χρωσταει δεκαρα σε κανεναν πουστη, δεν καταχραστηκα ποτε δραχμη.
Πλεον για να συνεχισω να μην χρωσταω πρεπει να παρω τα μετρα μου και να μην επιτρεψω το κρατος να με πνιξει.
Ολα αυτα τα τρελα που ψηφισαν δεν εχω να τα πληρωσω.
12.49 σιγα μην σκισεις κανα καλτσον εσυ που ξερογλυφεσαι για τις επιδοτησεις.
Μαθε τι ειναι η επιδοτηση πρωτα και μετα μιλα.
Οι ιδιωτικοι υπαλληλοι δεν πειρατε επιδοτησεις για να ανοιξετε μαγαζια;
Ποσοι απο εσας οταν περασε η τριετια και φαγατε την επιδοτηση τα κλεισατε την αλλη μερα;
Αν ζηλευεις τους αγροτες παρατησετα κι ελα να γινουμε συναδελφοι, να στο δω το μποι.
10.50 φυσικα μπορει, νομιζεις οτι ολοι οι μελισσοκομοι της χωρας εχουν ΟΓΑ;
Εγω το 2018 θα ξεγραφτω, κι αν ποτε ο ΟΓΑ συνετιστει και βαλει τα ασφαλιστρα σε λογικες τιμες θα ξαναγραφτω.
11:50
Μαλλον μας κανεις πλακα,δεν πιστευω να εισαι τοσο...να μην το πω καλυτερα
Κατηγορουμε τους αλλους που δεν πληρωσαν τους φορους,σημαινει οτι τους κατηγορουμε
επειδη ωφεληθηκαν απο κατι οπως πωλησεις,ασφαλισεις ή κατι αλλο
αλλα οταν ηρθε η ωρα να πληρωσουν δεν πληρωσαν και μπηκαν τα ταμεια μεσα.
Αυτο που γραφει ο Βασιλης στο αρθρο ειναι οτι καταρχην τα εχει πληρωμενα ολα
και δεν χρωσταει ουτε σε ΟΓΑ ουτε σε ΕΛΓΑ ουτε πουθενα,κι επειδη σε λιγο
καιρο δεν θα μπορει να τα βγαλει περα,ΘΑ ΞΕΓΡΑΦΤΕΙ για να μην αρχισει και χρωσταει
και γινει η περιπτωση 1 απο πανω.
Μεγαλη διαφορα το ενα με το αλλο
12:49
Μην μπερδευεις την Μελισσοκομια με τον υπολοιπο αγροτικο τομεα σε θεμα επιδοτησεων
η αποζημιωσεων,ειναι μερα με την νυχτα
(Οι ιδιωτικοι υπαλληλοι δεν πειρατε επιδοτησεις για να ανοιξετε μαγαζια;)Ιδιωτικοι υπαλληλοι λεγεται οποιος ανθρωπος δουλευη σε ξενη δουλεια.Και οχι αυτοι που εχουν δικο τους μαγαζι.Οχι πανεπιστημιο ουτε δημοτικο μαλλον!!!!
αυτος με το κκε ειναι για κλαματα.φιλε ο κουμουνισμος εει αποτυχει παντου αν δεν το καταλαβες.οσο για τις επιδοτισεις ασ καθοτανε ο κυριος να γινει αγροτης αφου προερχοτανε απο αγροτικη οικογενεια και περνουνε οι αγροτες πολλα λεφτα και δεν φορολογουνται.για να ειναι εδω μεσα μαλλον εχει μελισσια και μαλλον δεν πληρωνει ουτε ογα ουτε εφορια για τα μελισσια και το μελι που πουλαει ΜΑΥΡΑ περνοντας δουλεια απο επαγγελματιεες που πληρονουνε ολα τα παραπανω.θα παρακαλουσα λοιπον τον εν λογο ανεγκεφαλο να Σ Κ Α Σ Ε Ι ! ! !
Οτι λαθη και να καναμε - κανατε. Οτι κομμα και να ψηφισαμε οτι και να εκλεψε ο προηγουμενος οσο φοροφυγας και να εισαικαι απο ολα αυτα που κατηγορει ο ενας τον αλλον Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Δ Ο Υ Λ Ε Υ Ε Ι Γ Ι Α Τ Ι Σ Π Ο Λ Υ Ε Θ Ν Ι Κ Ε Σ ΜΟΝΟ.Και εσεις ειστε χασουρα οσο υπαρχετε. ΕΕ και αγροτες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ
- Βασιλη καλα τα λές όλα. Είναι απο τις λιγες φορες που συμφωνω σε όλα όσα λές.
- Η καταντια της ελλάδας εχει αρχισει δεκαετίες τωρα. Χτες ήταν ο Γιωργακης, ο Κωστάκης, Ο Αντωνακης, σημερα ο Αλεξης, αυριο ο Κυριακος κλπ...... Αλλα μυαλο δεν βαζετε ποτέ, όποιος και να έρθει στην εξουσία. Γιατι μια ζωη θα κλέγεστε, θα ευχεστε να είναι χειρότερα ο διπλανός σας, θα ζηλεύετε. Αντε ρε πατε σα πέρα με αυτα τα μυαλά.
καλνυχτα.
ο ξεσφυγγης θα διαγραφει απο τον ογα γιατι δεν βρισκει λογικο το ποσο των εισφορων. ειναι της αποψης οτι πρεπει εμεις οι υπολοιποι να πληρωνουμε εισφορες για να εχει αυτος ιατρους και συνταξη. και αυτοι οι κυβερνωντες, δεν μπορουσαν πρωτα να ρωτησουν τον ξεσφυγγη τι βρισκει λογικο να πληρωνει?
σωστος ο ξεσφυγγης, ο ελληναρας.
oβασιλης εχει σε ολα δικιο._ οσοι δημοσιοι υπαληλοι λετε να πληρωσει ο αγροτης κ οτι εσεις πληρωνετε να σας θυμησω οτι μερικοι περνατε επιδομα για πλυσημο χεριων ..αναιβοκατεβασμα σκαλας...κ ζεσταμα αυτοκινητου....εσεις βρεξει χιονησει θα παρετε το μιστουλακο ενω εμεις πρεπει για να παρουμε λεφτα να μας αφησει ο καιρος οι εμποροι κ τα καρτελ..εσεις πληρωνετε ξενοδοχειο στη μυκονο με 24 τα εκατο κ εγω το πετρελειο κ το λιπασμα που ειναι μερος για να βγαλω το ψωμι μου πληρωνω το ιδιο..δωσε μου την καρεκλα σου το κλιματισμο κ τη γραβατα κ ελα στο χωραφι να γινει η σουφρα σου σαν διευρο..ο αγροτης θα παρει στην καλυτερη περιπτωση 480...ναι...τι αξια θα εχουν τα 480 σε 30 χρονια ρε χαλβα???καμια....εσυ θα παρεις εφαπαξ κ οταν πας 65 δε θα μοιαζεις για 80 γιατι εσυ ησουν στο γραφειο κ στη καλοπεραση..φλωρε..oso για την ιδιωτικη βασιλη μην πονταρεις κ πολυ...ειδες με την ασπις??μπορει η καλυτερη ασφαλιστικη φετος σε 15-20 χρονια να βαρεσει λουκετο...ο ογα πρεπει να παει αναλογα το εισοδημα..ο μεγαλοαγροτης να πληρωνει παραπανω ο μικρος λιγοτερα...
με τους αθεους αναρχοκατσαπλιαδες που κυβερνανε μην περιμενεις καλο....
ουτε με το κουλη φυσικα...
που σε ρε παπαδοπουλεεεεεε!!!!! εσυ χαριζες χρεη εφερες ρευμα κ νερο κ αυτοι μας γεμισαν χρεη κ μας κοβουν το ρευμα κ το νερο...ενας λοχιας ρε παιδια δεν υπαρχει...
Ο 12:49 είμαι.Βασιλη ειμαι αποφοιτος Πανεπιστημιου με μεταπτυχιακό,προερχομενος απο αγροτικη οικογένεια.Ξερω πολύ καλά πως παιρνουν οι αγροτες επιδοτήσεις και ποσο αυτες αντιστοιχούν στην πραγματικοτητα.Αστο φιλε μου.Ειμαι ιδιωτικος υπαλληλος γιατι τις ιδεες και τα ονειρά μου,τα εκανε το κρατος επιδοτησεις σε αγροτες "μαιμου" με επιδοτησεις χιλιάδων.Πλεον και να θελω να ξεκινησω κατι δικο μου,λεφτα δεν υπάρχουν και ουτε το κρατος να βοηθησει μπορει.Ασε τα ΕΣΠΑ που ξεκοκκαλισαν οι μεγαλυτερες γενιες.Οσο για την αγροτιά,συμφωνω δυσκολη δουλειά,αλλά ολες οι δουλειες ειναι δυσκολες.Αλλες απαιτουν μυαλό,αλλες χέρια,αλλες και τα 2.Οι μελισσοκομοι επρεπε να εχουν δικο τους ταμειο,δεν εχουν σχεση με τον υπολοιπο νοσογονο αγροτικο τομεα.Αλλα ενταξει μην κλαιγεστε για τον ΟΓΑ,δλδ εμεις που πληρονουμε πολλαπλάσια μαλ@κες είμαστε;
Άμα φύγετε όλοι απ' τον ΟΓΑ θα τον κάνουν υποχρεωτικό. Όσο λειτουργείτε ατομικά δεν έχετε το πάνω χέρι, ότι κι αν σκεφτείτε.
ξεσφυγγη, τι εγινε τελικα θα βγεις απο τον ΟΓΑ η οχι?
η φοροδιαφυγη πως παει, καλα?
ζει και βασιλευει, ε??
ρε παιδια μηπως ξερει καποιος? μου ηρθε τον ιουλιο να πληρωσω το ποσο που χρωσταω συν το Β εξαμηνο του 15 κ εκανα ρυθμηση τον οφειλων τον σεμπτεβρη κ πληρωσα το τρεχων 540 συν την δοση,τωρα θα ξανα πληρωσω?
Από την άλλη όμως η ιδιωτική υπάλληλοι άνοιγαν τα μαγαζάκια σαν τα μανιτάρια, έπαιρναν τα χρήματα και μετά από μερικά χρονάκια λουκέτο το μαγαζάκι. Τι να κάνουν δεν είχαν δουλειά τα μαγαζία και τα έκλειναν.... Καλό είναι να κοιτάμε τον εαυτό μας και μετά να κράζουμε τους αλλους. Δεν είπαμε οτι οι αγροτες δεν πηραν επιδοτήσεις, πηραν φυσικα και πολυ καλες μαλιστα.
τι εγινε ρε ξεσφυγγη, παλι δεν σε καλυψα με το σχολιο μου για την φοροδιαφυγη και εισφοραδιαφυγη σου και ολων των ελληνων ωστε να καταντησει η ελλαδα σε οτι χειροτερο εχει να δειξει ο πλανητης σημερα. μη στεναχωριεσαι εγω πληρωνω παντως το ΤΕΒΕ 980 ευρω το διμηνο και εκει μεσα ειναι και μερικα για κατι λαμογια σαν και σενα ωστε να εχεις και εσυ τσαμπα γιατρο.
Το κράτος εμείς δεν ειμαστε? Καλά τα λέει ο από πανό
Ρε καλά κάνει π σοιμπλερ ..... Ποτέ θα καταλάβουμε ότι έχει δίκιο ?? Κανείς δεν πλήρωνε στην ελλαδα τα ψέματα έλαβαν τέλος
Να με συγχωρεσετε που δεν θα επιτρεψω σε αυτους που κατεστρεψαν το κρατος να καταστρεψουν και την οικογενεια μου.
Σε αυτους τους πολιτικαντηδες που υπερχρεωσαν το κρατος, δεν εχω σκοπο να τους αφησω να υπερχρεωσουν και εμενα.
Απαντω σε αυτους που λενε οτι πληρωνουν για να εχω εγω τσαμπα γιατρο, οτι ποτε δεν πληρωσαν για εμενα για τον απλουστατο λογο οτι εγω τα εχω ολα πληρωμενα μεταξυ των οποιων και τις τραπεζες.
Ειμαι ξεχρεωτος παντου κυριοι και δεν σας χρωσταω δεκαρα, τους γιατρους μου και τα φαρμακα μου δεν τα εχω δωρεαν μα τα πληρωνω απο την τσεπη μου.
Δεν θα πληρωσω 100 χιλιαδες ευρω εισφορες για να παρω πισω τις 30, αφου αν αρχισω να κανω τετοιες κινησεις θα φαληρεψω.
Εγω αποφασιζω για τον εαυτο μου κι οχι εσεις για εμενα.
το κρατος και το μελλον των παιδιων μας το κατεστρεψε ο καθε ελληναρας σαν και εσενα που ριχνει τις ευθηνες παντα στους αλλους, ενω αυτος παντα πληρωνε και ολους τους φορους του και ολες τις εισφορες του.
Δημοσίευση σχολίου