Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Νέα απο τα έλατα 27-5-2016


Σήμερα δεν άντεξα και ανέβηκα στα έλατα.
Ο καιρός ήταν καλός.
Οι μέλισσες πετούσαν καλά, και ήταν πάνω στα έλατα τις είδα με τα μάτια μου.
Βρήκα κόμπο, κοριό, και φούντα.
Δυστυχώς η ζυγαριά μου δεν μου έκανε το χατήρι να δώσει  άνοδο το βράδυ όμως...
Έδωσε πτώση, και απλός μετρίασε την απώλεια.
Το μελίσσι που έβαλα στην ζυγαριά είναι μεγάλο, τριώροφο.
Τρώει πολύ δηλαδή.
Η ζυγαριά χτες δεν έστειλε μήνυμα, μα σήμερα ήρθαν και τα δυο, το χθεσινό και το σημερινό δηλαδή.

Χτες είχε πτώση 820 γραμμάρια, ενώ σήμερα πτώση 220 γραμμάρια.
Ασφαλώς χρειάζονται μερικές ημέρες και για προσαρμογή τα μελίσσια και ελπίζω σε άνοδο αύριο για να μην αρχίσω να ανησυχώ.

Τα νέα από τα έλατα λοιπόν.

Δομνίστα +920
Παναχαϊκό +500
Ορεινή Καρδίτσα +1200
Ορεινή Ναυπακτία +280
Άρτα -130
Προυσσός +150
Ασπρόπυργος -50
Μεγάλο χωριό +750
Φουρνά +580
Λαμπίρι -150

Στον κάμπο σήμερα δούλευαν πολύ καλά τα μελίσσια, ακόμα και στην περιοχή μου έσταζαν τα πλαίσια μα δεν έχω πλέον ζυγαριά εκεί.

Τρίκαλα παλιούρι +1100
Καρδίτσα παλιούρι +1030
Λευκάδα -275
Ορεινός βάλτος Αιτ/νια +50

Αυτά να νέα έχω για σήμερα.

Περισσότερα αύριο.