Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Πλαστική κυψέλη VS Ξύλινης κυψέλης...


Φίλες και φίλοι ο MELISSOCOSMOS μετράει πάνω από 2.200 αναρτήσεις μελισσοκομικές ως επί το πλείστον... 
Όλο αυτό το διάστημα σίγουρα έχουν γίνει και λάθη αλλά έχουν ακουστεί και αλήθειες όπως και σωστά πράγματα. 

Θεωρώ ότι επειδή ο αναγνώστης έχει τη δύναμη του ποντικιού στο χέρι του, αν είχε διαπιστώσει ότι το blog δεν γράφει αντικειμενικά, σωστά ή αμερόληπτα άρθρα θα είχε φύγει προ πολλού.
Γιατί το ίντερνετ δεν είναι σαν τα περιοδικά, που προπληρώνεις συνδρομή και μετά για έναν χρόνο ότι κι αν γράψουν θα το πάρεις θες δε θες. 

Εδώ κρίνεσαι κάθε μέρα, και χαίρομαι που έχω σταθερά αυξανόμενους επισκέπτες, γιατί καταλαβαίνω έτσι ότι για να συμβαίνει αυτό γίνεται σωστή δουλειά.


Συνάδελφοι το να παρουσιάσεις κάτι νέο μέσα από ένα ιστολόγιο που όλοι κρίνουν, σχολιάζουν, και εύκολα δαιμονοποιούν είναι εξαιρετικά δύσκολο πράγμα.

Ο MELISSOCOSMOS πάντα τολμούσε να το κάνει αυτό όμως, και έως τώρα έχει δικαιωθεί ευτυχώς!

Πρόσφατα σας μίλησα για τις πλαστικές κυψέλες της ANEL.

Και τι δεν άκουσα, και τι δεν μου έσυραν οι γνωστοί άγνωστοι ανώνυμοι...

Μέχρι ότι το φυσικό σπίτι των μελισσών είναι το ξύλο, ότι πάω κόντρα στη φύση κτλ κτλ...
Θα τα είδατε πιστεύω!

Στο θέμα μας όμως...

Σήμερα 7-7-2014 στις 3 το μεσημέρι έπρεπε να πάω στο κτήμα μου να πάρω κάτι πράγματα από την αποθήκη μου.

Η θερμοκρασία έδειχνε 36 C και δύσκολα άντεχε κανείς να μείνει έξω στον ήλιο.

Στην περιοχή εκεί επειδή έχει λυγαριά, αγκινάρα και θυμάρι έχω μελίσσια.

Όταν έφτασα λοιπόν δεν ήταν δυνατόν να μην ρίξω μια ματιά στα μελίσσια, έστω και στα πεταχτά!!!

Αυτό που είδα αμέσως σκέφτηκα ότι έπρεπε να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί πολλοί θα θέλατε νομίζω να το δείτε.

Στις πλαστικές κυψέλες τις ANEL τα μελίσσια δούλευαν του καλού καιρού...
Στις ξύλινες όμως όχι μόνο ΔΕΝ δούλευαν, αλλά έκαναν πολύ μεγάλα μούσια έξω απ τις κυψέλες τους λες και ήθελαν να σμηνουργήσουν.

Τράβηξα λοιπόν 2 φωτογραφίες από 2 διώροφα μελίσσια ίδιας δυναμηκότητας, στο ίδιο μέρος, που να βρίσκονται στον Ήλιο και τα δυο.

Βλέπετε τις φωτογραφίες λοιπόν που μιλάνε από μόνες τους!


Στη  μια είναι μια ξύλινη κυψέλη διώροφη με παραφυναρισμένο εμβρυοθάλαμο και καπάκι, και πάτωμα επίσης ξύλινο λευκού χρώματος.

Στην δεύτερη είναι μια πλαστική κυψέλη διώροφη κίτρινου χρώματος.

Και οι δυο κυψέλες φέρουν πορτάκια περιορισμού για Αχερόντειες και σερσέγκια...
Και οι δυο κυψέλες είναι τοποθετημένες πάνω σε λάστιχα!

Στην ξύλινη οι μέλισσες ΔΕΝ δουλεύουν, ΔΕΝ πετούν καν αλλά τεμπελιάζουν λογο της ζέστης απ έξω και ας είναι η ανθοφορία στο αποκορύφωμα της στην περιοχή.

Στην πλαστική βλέπετε στην είσοδο τις μέλισσες να πετούν και να δουλεύουν κανονικά.

Εγώ συνάδελφοι δεν έχω να πω κάτι άλλο, νομίζω ότι το χρέος μου το έκανα, σας μίλησα και σας ενημέρωσα.
Τώρα η επιλογή είναι δική σας!

Σε ότι με αφορά έχω ήδη αποφασίσει σταδιακά να αντικαταστήσω ΟΛΕΣ τις ξύλινες κυψέλες μου με πλαστικές, χωρίς κανέναν δισταγμό πλέον αφού τις έχω δοκιμάσει όλες τις εποχές του χρόνου, και σε όλες τις συνθήκες, άδειες γεμάτες μέλι κτλ.

Γιατί εκτός των άλλων πιστεύω ότι η επιλογή της μέλισσας για φυσική κατοικία είναι σε μέρη που νιώθει ότι της επιτρέπουν να έχει την όσο το δυνατόν καλύτερη διαβίωση!!!

Κάτι που δεν χωράει αμφιβολία ότι της το παρέχει η πλαστική κυψέλη της ANEL.







MELISSOCOSMOS ελάτε να γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο των μελισσών