Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Κλέφτηηηηηηης


Παρακολουθώ κι εγώ την εντυπωσιακή πράγματι εξιχνίαση των κλοπών στα Τρίκαλα μέσω του Blog ΜΕΛΙ ΛΗΘΑΙΟΝ του φίλου Μήτσου και της σωστής προβολής που κάνει για το θέμα.
Έχω να πω ορισμένα πράγματα όμως.
Κατ αρχήν ένας φίλος ψαγμένος, έγραψε στην ομάδα μας και μάλλον έχει δίκιο.
Έγραψε ότι ο κλέφτης πιθανότατα και ελεύθερος θα αφεθεί, και λάδι θα την βγάλει για τον εξής απλό λόγο.
Ο Δικηγόρος του θα ισχυριστεί ψυχολογικούς λόγους, ή κλεπτομανία.
Κι έτσι θα βγει αθώα περιστερά ο φίλος μας.
Έχω να πω κι εγώ όμως.
Τι τιμωρία περιμένουμε για αυτόν τον κλέφτη, όταν η ασφάλεια απαγορεύει την δημοσιοποίηση του ονόματος του;
Για ποια τιμωρία λοιπόν μιλάμε;
Καμία τιμωρία εγώ σας το λέω…
Ο άνθρωπος αυτός και ματσωμένος είναι και μια χαρά θα συνεχίσει τη ζωούλα του.
Ενώ εμείς, αλλοίμονο μας, θα βρεθούν νέοι κλέφτες που θα κλέβουν με μεγαλύτερη μανία αν διαπιστώσουν τυχόν ατιμωρησία του συγκεκριμένου.
Κρίνω, λοιπόν ότι προς τα εκεί πάει το πράγμα.
Η γνώμη μου είναι να πιεστούν οι αρχές και να δημοσιευτεί το όνομα του κυρίου σαν τον απόλυτο Κλέφτη.
Διαφορετικά εδώ είμαστε και θα δείτε που θα τον βγάλουν ψυχάκια και ούτε γάτα ούτε ζημιά γι αυτόν.