Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

Τα θύματα του οξαλικού οξέως photos


Βασίλη έχω λίγα μελισσάκια και έκανα θεραπεία με οξαλικό οξύ,(διένυδρο) με σωστή αναλογία 80gr σε 1 lit νερό με 1 kilo Ζάχαρη η δόση ήταν 5ml ανά πλαίσιο.
Το αποτέλεσμα μετά 2 ημέρες ήταν ότι σε όλες τις κυψέλες υπήρχαν νεκρές μέλισσες απ έξω.

Αλλά σε 2 κυψέλες γεμάτοι νεκρές μέλισσες στο πάτωμα και ειδικά στο ένα καμία ζωντανή. Ευχαριστώ Πέτρος

Πέτρο μου δίνεις την ευκαιρία να πω δυο λόγια.
Καταρχήν η γνώμη μου είναι ότι η καταστροφή των μελισσών σου δεν φαίνεται ακόμα, αλλά θα φανεί σε καμιά δεκαριά ημέρες.
Τότε θα δεις τους πληθυσμούς να αποδεκατίζονται και σε κάθε μελίσσι να μένει μια χούφτα μέλισσες.
Η ενστάλαξη οξαλικού οξέως με σιρόπι πάνω στον πληθυσμό των μελισσών πρέπει να επαναπροσδιοριστεί.
Έχω πάθει δυο φορές τα ίδια με εσένα και έχω αφήσει στην άκρη το οξαλικό οξύ από τότε.
Δεν μπορώ να τα βάλω με τους ερευνητές ασφαλώς καθώς αυτοί μου κοτσάρουν μια έρευνα και μετά εγώ πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας ή έστω τρελός.
Αυτό που ξέρω όμως και το έχω πει πολλές φορές είναι ότι έχουν ξεκληριστεί μελισσοκομεία από αυτό το πράγμα.

Θα πω όμως τούτο.
Η Δρ Φανή Χατζηνα προτείνει 80γρ οξαλικό οξύ.
Το ΑΠΘ προτείνει 60 γρ οξαλικό οξύ.
Ενώ στο εξωτερικό στα περισσότερα site που διαβάζω προτείνουν 40γρ οξαλικό οξύ.

Ποιος από αυτούς έχει δίκιο όμως;
Και ποιος μας βεβαιώνει ότι το οξαλικό οξύ είναι και όντως διένυδρο;

Να πω ότι με την ενστάλαξη οι μέλισσες τρώνε το οξαλικό οξύ και αυτό περνάει στο αίμα τους.

Σε ότι αφορά τις ταινίες οξαλικού οξέως με γλυκερίνη ωστόσο οι μέλισσες δεν το τρώνε αφού δεν υπάρχει ζάχαρη στην ταινία.
Εκεί το οξαλικό οξύ δρα με την επαφή, όταν η μέλισσα περάσει πάνω από την ταινία και η βαρροα ακουμπήσει επάνω της πεθαίνει.

Όπως και να έχει αυτό που έπαθες είναι εφιαλτικό και χρίζει προσοχής.



Στηρίξτε τον Melissocosmo κάνοντας like στην σελίδα του...