Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

Τι γίνεται με την εξάχνωση οξαλικού οξέος δουλεύει τελικά ή όχι;

Τι γίνεται με την εξάχνωση οξαλικού οξέος δουλεύει τελικά ή όχι;

Τι γίνεται με την εξάχνωση οξαλικού οξέος δουλεύει τελικά ή όχι;


Όπως θα έχετε διαπιστώσει χρόνια ολόκληρα την γνώμη μου για την εξάχνωση του οξαλικού οξέος για την καταπολέμηση της βαρρόα δεν την έχω γράψει ούτε μια φορά.
Ο λόγος που δεν έχω γράψει είναι γιατί δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με δαύτη.
Αν δεν γνωρίζω κάτι πως να εκφέρω γνώμη;
Δεν έχω ασχοληθεί λοιπόν επειδή έχω άσθμα, και φοβάμαι την εισπνοή του αχνού.
Ίσως ακούγεται κάπως περίεργο, αλλά όσοι το έχουν ξέρουν τι λέω.
Είναι δύσκολο κομμάτι να νιώθεις ότι δεν σε φτάνει ο αέρας που αναπνέεις, οπότε φοβάσαι εύκολα ότι έχει να κάνει με πράγματα που μπορεί να επηρεάσουν την αναπνοή σου.
Έχω μιλήσει όμως με φίλους.
Ο ένας από την Πορτογαλία, που μου είπε ότι έχω σωθεί με αυτή την μέθοδο.
Ο δεύτερος από την Ελλάδα που όμως με προβλημάτισε.
Γιατί μου είπε και αυτός ότι αποφάσισε να φύγει από τις χημικές ουσίες κτλ, αλλά ότι έχει κάνει 12 εφαρμογές μέσα στο έτος, δηλαδή 4Χ4 τέσσερις θεραπείες από τέσσερις φορές την κάθε μια, και όμως μου είπε βλέπω ακόμα κουτσόφτερες μέλισσες.
Δεν ήθελα να του το χαλάσω, να του πω τι σόι θεραπείες είναι αυτές που με 12 εφαρμογές ακόμα έχεις βαρρόα.
Σέβομαι και το γεγονός ότι υπάρχει κόσμος που τρώει ψωμί πουλώντας μηχανήματα και προϊόντα εξάχνωσης.

Σε γενικές γραμμές δεν έχω καταλάβει αν τελικά αυτό το πράγμα δουλεύει.
Αν είναι λειτουργικό, καθώς εγώ είμαι και κολλημένος, δεν θα μπορούσα να κάνω 12 εφαρμογές όχι από την κούραση μα επειδή το έχω ως αρχή να κάνω θεραπεία μια μετά το πεύκο το καλοκαίρι και μια τα Χριστούγεννα, ώστε να είναι μακριά από τους τρύγους οι θεραπείες ακόμα και αν πρόκειται για βιολογικά σκευάσματα, και όταν λέω μια εννοώ μια και έξω, και όχι μια τετραπλή.
Και τέλος, τώρα με την απαγόρευση το καλοκαίρι τι γίνεται;
Θυμάμαι μια συνάδελφος που πέρυσι το καλοκαίρι στην Φλώρινα με πήρε τηλ γιατί κατά λάθος έπιασε φωτιά το χωράφι που είχε μέσα τα μελίσσια από την χρήση του εξαχνωτή, έφαγε πρόστιμο 10 χιλιάδων ευρώ και σαν να μην έφτανε αυτό κάηκε και η γεώτρηση ενός γείτονα και αυτός ζητούσε αποζημίωση.
Η φωτιά είχε πιάσει καθώς τα μελίσσια είχαν διάτρητο πάτο, και μέσα στις κυψέλες είχαν μπει χόρτα που ξεράθηκαν.
Καθώς έβαλε τον εξαχνωτή μέσα πήραν φωτιά τα χόρτα.
Αν λοιπόν χρειάζεται και το καλοκαίρι να γίνονται εφαρμογές, αλλά στην Ελλάδα απαγορεύεται η χρήση του τότε έχουμε θέμα, όπως θέμα έχουμε και αν πιάνει φωτιά εύκολα με την χρήση του.

Οπότε το ερώτημα παραμένει.
Τελικά δουλεύει ο εξαχνωτής;
Είναι εύχρηστος ή κάθε 20 ημέρες πρέπει να κάνουμε θεραπεία;
Εγώ που επιθυμώ μονάχα δυο μονές εφαρμογές τον χρόνο καλύπτομαι;
Τους καλοκαιρινούς μήνες μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε ή θα φάμε τέτοιο πρόστιμο που μετά πρέπει να φύγουμε μετανάστες;

ΥΓ
Για να είναι ολοκληρωμένο το άρθρο πρέπει να πω ότι η εισπνοή του αχνού οξαλικού οξέος είναι μια άκρως επικίνδυνη υπόθεση.
Απαιτείται η χρήση μάσκας με ενεργό άνθρακα και τέλειες εφαρμογές, όπως και η προφύλαξη των ματιών και του δέρματος.

Αν και το οξαλικό οξύ είναι μια βιολογική ουσία, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν παύει να είναι ένα οξύ, που μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα σε κάποιον που δεν θα προσέξει και θα το εισπνεύσει.

Ποια είναι τα αίτια της δηλητηρίασης από οξαλικό οξύ;

Η δηλητηρίαση με οξαλικό οξύ προκαλείται από την κατάποση ουσιών που περιέχουν οξαλικό οξύ. 
Η έκθεση μπορεί επίσης να συμβεί μετά από επαφή με το δέρμα ή τα μάτια και λόγω της εισπνοής των ατμών οξέος

Ποια είναι τα σημεία και τα συμπτώματα της δηλητηρίασης από οξαλικό οξύ;

Τα σημεία και τα συμπτώματα μπορεί να διαφέρουν από άτομο σε άτομο. 
Μπορεί να είναι ήπια σε κάποιους και σοβαρή σε άλλους. 
Τα σημεία και συμπτώματα της δηλητηρίασης με οξαλικό οξύ μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Σοβαρό κάψιμο και σχετιζόμενος πόνος στο στόμα, το λαιμό και τον σωλήνα τροφής
  • Πρήξιμο του στόματος και της γλώσσας. ανίκανος να μιλήσει καθαρά
  • Σχηματισμός στοματικών ελκών που μπορεί να επηρεάσουν τις λειτουργίες της ομιλίας και της κατάποσης
  • Σοβαρά δερματικά εγκαύματα και σχηματισμός φυσαλίδων
  • Εμετός
  • Η επαφή με το μάτι μπορεί να προκαλέσει πόνο, ερυθρότητα, υγρά μάτια και πιθανή βλάβη στον κερατοειδή χιτώνα του ματιού
  • Επιληπτικές κρίσεις και τρόμος (τρόμος)
  • Κατάρρευση

Δείτε και το σχετικό βίντεο από το περιστατικό που ανάφερα με την φωτιά.
 


Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling...