Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022

Έχω μεγάλο πρόβλημα με βανίλια ελάτου που πάγωσε στις κηρήθρες


Ερώτηση αναγνώστη

Βασίλη καλημέρα.
Είμαι ο Γιώργος 

Θα ήθελα τη συμβουλή σου αν μπορείς να με βοηθήσεις . 
Έχω μεγάλο πρόβλημα με τις κερήθρες μου φέτος.. 
Έχω τα μελίσσια μου από 15 Μαΐου στους πρόποδες του Ελικώνα, φέτος πήγε εξαιρετικά το έλατο στο μέρος που τα είχα, ξεκίνησε από 15 Μαΐου και έδινε σχεδόν συνεχόμενα αν εξαιρέσεις τις μικρές παύσεις λόγω βροχής έως και 15-20 Ιουλίου.
Από εκεί και πέρα ενώ πήγαιναν προς το βουνό και τα έλατα οι μέλισσες έβαζαν έλατο, αλλά όχι το κανονικό μα αυτό το παχύρρευστο μελίτωμα που δεν βγαίνει από τις κερήθρες και ούτε οι μέλισσες το τρώνε για να τις καθαρίσουν.
Έχω πάθει ζημιά τα περισσότερα πλαίσια μου είναι γεμάτα με αυτό το πράγμα που δεν βγαίνει, υπάρχει κάποια λύση Βασίλη? 
Μπορώ να κάνω κάτι ή πάνε όλα τα πλαίσια για λιώσιμο και την άνοιξη θ κλαίω που δεν θα έχω πλαίσια?

Απάντηση Melissocosmos
Θα τα φάνε αλλά τον χειμώνα Γιώργο, φρόντισε να δώσεις από λίγα τέτοια πλαίσια σε όλα τα μελίσσια σου.
Τον χειμώνα, με την υγρασία μαλακώνει αυτό το πράγμα και το καταναλώνουν τα μελίσσια.
Τώρα το καλοκαίρι μόνο αν το βρέξεις λίγο μαλακώνει αλλά και φασαρία είναι και λεηλασία μπορεί να προκαλέσεις οπότε άστο να το φάνε τον χειμώνα καλύτερα.

Στηρίξτε τον Melissocosmos κάνοντας like πατήστε το πλήκτρο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ)...